عنوان مقاله:

ترجمه کره ای به فارسی

تماشای فیلم های کره ای و گوش دادن به موسیقی خوانندگان کره ای بخصوص تماشای موزیک ویدیوهای گروه bts که طرفداران بسیاری را از تمام زبان ها به خود جذب کرده اند، نیازمند ترجمه است. زبان کره ای را می توانید به دو صورت خودکار و تخصصی ترجمه کنید. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن ها و سایت هایی  می پردازیم که ترجمه  کره ای به فارسی و بالعکس را انجام میدهند.

برنامه ترجمه کره ای به فارسی

اپلیکیشن فارسی – کره ای مترجم یک برنامه ی کاربردی برای ترجمه ی جملات از فارسی به کره ای و برعکس انجام می شود. این برنامه رایگان، و به راحتی قابل استفاده است.

  • فقط کافی است ابتدا زبان مقصد و مبدا را مشخص کنید. 
  • به عنوان مثال زبان فارسی را انتخاب می کنیم. جمله ی مورد نظر را در این قسمت می نویسیم و در قسمت مقابل آن را به صورت ترجمه شده دریافت می کنیم.

برنامه ای با عنوان Korean Dictionary & Translator ترجمه ی کره ای به انگلیسی و انگلیسی به کره ای در اختیار شما قرار می دهد.

برای استفاده از آن نرم افزار فقط کافی است، بر روی کلمه یا جمله ی مورد نظر ضربه بزنید تا معنای آن را ببینید. دیکشنری تصویری، یادآوری کلمات از جمله مزایای این نرم افزار است.

دانلود نرم افزار زبان کره ای ( زبانکده)، برا افرادی که به کره سفر کرده اند و یا قصد سفر را دارند بسیار مناسب است. این نرم افزار به صورت فارسی طراحی شده است و به راحتی برای یادگیری و تلفظ کلمات مناسب است.

ترجمه کره ای به فارسی آنلاین

اولین راهی که برای ترجمه آنلاین از هر زبانی به ذهن میرسد، استفاده از گوگل ترنسلیت است. همانطور که بارها سرویس ترجمه ی گوگل را معرفی کردیم، که یکی از پرکاربردترین و ساده ترین راه ها برای ترجمه است؛ و به دلیل پشتیبانی از 100 زبان زنده و پرکاربرد روز دنیا، ترجمه ی هر زبانی را می توانید در اختیار داشته باشید.

برای ترجمه کلمات می توانید از دیکشنر های موجود هم استفاده کنید؛ به دلیل اینکه این نرم افزار های ترجمه بسیار کاربردی هستند و برای هر زبانی استفاده می شوند، می توانید با مطالعه ی پستی که در رابطه با نرم افزار های ترجمه در بلاگ ویدابیا قرار داده شده است، لیستی از بهترین نرم افزارهای ترجمه را در اختیار داشته باشید. 

ترجمه ی آنلاین مزایای و معایبی دارد که می توانید در مقاله ی بهترین مترجم آنلاین این موارد را ملاحظه کنید.

ترجمه کره ای

این نرم افزار نسبت به نرم افزار های ترجمه از دقت بهتری برخوردار است. نکته ای که دارد این است که ترجمه را از زبان انگلیسی یا فارسی به کره ای و از کره ای به انگلیسی انجام می دهد. 

Korean Translate – English Korean Translator‏

استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است و در هر جا که باشید  می توانید متن خود را داخل این اپلیکیشن قرار دهید. همانطور که از اسم این نرم افزار پیداست، ترجمه را به زبان انگلیسی انجام می دهد و از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

نرم افزار زیرنویس اندروید ، Get Subtitles

Get Subtitles، به راحتی می توانید زیرنویس های چند زبانه را برای همه فیلم ها، انیمیشن ها و مستندهای مورد علاقه خود بارگیری کنید. این نرم افزار به راحتی در گوگل پلی قابل دانلود است. نکته جالب در مورد Get Subtitles این است که به طور خودکار دستگاه شما را اسکن کرده و فایل های زیرنویس مخصوص ویدیوهای موجود در گوشی شما را دانلود می کند.

زیرنویس و ترجمه آنلاین ویدابیا

ویدابیا سرویس ترجمه، دوبله و زیرنویس ویدیو است. ترجمه و زیرنویس ویدیو را به بیش از 6 زبان انجام می دهد؛ همچنین از 6 زبان به زبان فارسی نیز ترجمه می کند. امکان ترجمه ی ویدیو چه از فارسی به کره‌ای و چه از کره‌ای به فارسی با نرم‌افزار ویدابیا، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در دسترس است.


امروزه یوتیوب به یک منبع مهم برای یادگیری و تماشای ویدیوها تبدیل شده است. بر همین اساس شما می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را داخل سایت ویدابیا آپلود کنید؛ پس از ایجاد پروژه و انتخاب سرویس مورد نظر ویدیو شما در کمترین زبان ترجمه، یا زیرنویس می شود.
برای آموزش چگونگی دریافت ترجمه و زیرنویس ویدیوها، می توانید با مشاهده‌ی قسمت آموزش ساخت زیرنویس و آموزش ترجمه ویدیوها، از دوره‌ی کسب درآمد از یوتیوب، به راحتی ویدیو خود را ترجمه و یا زیرنویس کنید.

ترجمه کره ای به فارسی با عکس

تصور کنید متنی دارید که می خواهید آن را ترجمه کنید. و یا اینکه به کشور دیگری سفر کردید و میخواهید  نوشته های روی بنر ها و مغازه ها ا بخوانید.

 برای این کار نیازی به نوشتن تک تک کلمات و نشانه ها ندارید و فقط کافی است تصویر مورد نظر را داخل سایت و اپلیکیشن ترجمه ی عکس بارگذاری کنید.

در ادامه، چند نمونه از سایت ها و نرم افزار های ترجمه زبان کره ای را معرفی می کنیم.

ترجمه کره ای صوتی

“Translate voice – Pro v5.0” به عنوان یک مترجم تمام عیار در دنیا شناخته می شود که به دلیل قابلیت ترجمه صوتی زبان های مختلف به یکدیگر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. شما می توانید یک مکالمه در هر زبان را با کمک مترجم صوتی نگه دارید، متون مختلف را ترجمه کنید و برای تلفظ برنامه از دکمه ای که برای این کار تعبیه شده است استفاده کنید.

ترجمه فیلم کره ای به فارسی

فیلمهای کره ای طرفداران فارسی زبان زیادی دارند. برای ترجمه ی فیلم و ویدیو کره ای به زبان فارسی می توانید از زیرنویس و ترجمه ی فارسی آنها استفاده کنید.

در ویدابیا ترجمه و زیرنویس ویدئو با دقت و کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. خدمات ویدابیا به دو صورت خودکار و متخصص صورت می گیرد.

ترجمه ی خودکار بالای 60 درصد دقت دارد که به صورت آنلاین و با استفاده از هوش مصنوع انجام می شود. ترجمه توسط متخصص با دقت 99 درصدی انجام می شود و دقت بالایی دارد و با قیمتی مناسبی ترجمه انجام می شود.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.