عنوان مقاله:

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی

قیمت و کیفیت دو عامل مهم در هنگام سفارش ترجمه است. بحث ترجمه چه به صورت فیلم و چه به صورت متن، نیازمند دقت بالا و داشتن ظرافت خاصی است. وقتی مترجم شروع به ترجمه ی یک فایل صوتی و یا ویدیوی زبان اصلی میکند، این کار را بدون وارد کردن احساسات شخصی و نظرات خود انجام می دهد. چرا که یکی از اصول مهم در بخش ترجمه احترام به صاحب اثر و حفظ مطالب آن می باشد.

انسان معمولا در دو حالت به ترجمه نیازمند می شود. یکی هنگامی که در حال تماشای فیلم به زبان اصلی است، و دوم زمانی که یک متن و یا پروژه ای در دست دارد که لازم است به زبان فرسی ترجمه شود. پس نرم افزار، سایت و همچنین افرادی هستند که کار ترجمه را انجام می دهند. قیمت هر خدمت با توجه به حجم محتوایی که داده می شود متفاوت است. پس برای دریافت ترجمه ای دقیق، بهختر است کار ا به مترجم حرفه ای در ان حوزه بسپارید.

نرم افزار ترجمه ی متن

هنگامی که فعالیتی با استفاده از هوش مصنوعی و بدون دخالت انسان انجام می شود، طبیعی است که سرعت کار بالاست اما مشکلاتی در ترجمه بوجود می آید. چرا که، کاری که توسط ماشین انجام شود دقت و کیفیتی که یک انسان برای آن صرف می کند را ندارد.

با این حال، نرم افزار های زیادی برای ترجمه متون به صورت رایگان قرار دارند که میتوانید با مطالعه ی پستی با عنوان دانلود برنامه ی ترجمه انگلیسی به فارسی که در بلاگ ویدابیا قرار دارد این برنامه ها را دانلود کنید.

ترجمه متن

هزینه ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

در حوزه ی ترجمه ی فیلم و ویدیو ویدابیا بهترین پلتفرم آنلاین ترجمه ، زیرنویس و دوبله ی ویدیو قرار دارد که از دو نوع خاص مترجم استفاده میکند. در پلتفرم ویدابیا، مترجم خودکار و تخصصی قرار دارند که هر کدام بسته به خدمتی که ارائه می دهند هزینه ی متفاوتی دارند. 

ترجمه ی خودکار توسط هوش مصنوعی انجام می شود و دقتی بالای 60 درصد دارد. از مزایای این مترجم میتوان به کم هزینه بودن و سرعت بالای کار اشاره کرد.

در ترجمه ی خودکار، به ازای هر یک دقیقه 1900 تومان دریافت می شود. ویدابیا اولین پلتفرم آنلاین ترجمه و دوبله ی ویدیو هاست که با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت، به کاربران خدمات ارائه می دهد. 

علاوه بر ترجمه ی انگلیسی به فارسی، ترجمه ی  کره ای، عربی، اسپانیایی، ترکی، روسی و آلمانی هم انجام می شود. نه تنها تمام این زبان ها را به فارسی ترجمه می کند بلکه از فارسی هم به این زبانها ترجمه می کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ترجمه ی ویدابیا سر بزنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

به علاوه، با اولین ثبت پروژه ای که انجام دهید، 10000 تومان اعتبار رایگان دریافت می کنید که می توانید با توجه به نیازتان، از هر کدام از خدمات ما استفاده کنید.

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی

در هر زمینه ای که فعالیتی به صورت تخصصی انجام شود، در واقع دقت و زمان یک متخصص را در بر دارد. ترجمه ی ماشینی در عین سریع بودن، دقت پایین تری نسبت به ترجمه ی تخصصی دارد. پس زمانی که یک پروژه ی مهم مثل، پروژه های دانشگاهی، تیزر های تبلیغاتی، ویدیو های آموزشی و .. برای ترجمه داریم، بهتر است از یک مترجم متخصص استفاده کنیم.

ویدابیا با استفاده از مترجمین متخصص این خدمت را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد. ویدیو شما با هر محتوایی که باشد مثل عمومی، مالی، کشاورزی، زیبایی، مدیریت و سایر موضوعات می توانید با خیال راحت پروژه ی خود را به متخصصین ویدابیا بسپارید.

وارد بخش ترجمه تخصصی شوید و با انتخاب حوزه ی مورد نظر و زبانی که میخواهید ویدیوی شما به این زبان ترجمه شود پروژه ی خود را ثبت کنید. 

از بخش ترجمه توسط مترجم متخصص، به راحتی می توانید هزینه ی هر موضوع را با توجه به مدت زمان ویدیو و زبان ویدیو محاسبه کنید.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

برای ترجمه ی مقالات در گذشته مدت زمان زیادی سپری میشد و احتمالا زمان زیادی طول می کشید تا ترجمه ی شما انجام شود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و اطلاعات و ارتباطات شما می توانید مقاله ی خود را به سایت های معتبر که در زمینه ی ترجمه ی مقالات فعالیت دارند بسپارید. 

یک سایت ایرانی به نام ترگمان هست که می توانید به راحتی مقاله تان را داخل این سایت قرار دهید و در مدت زمان مشخص آن را به صورت ترجمه شده تحویل بگیرید.

هزینه ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی

هزینه ترجمه یک صفحه فارسی به انگلیسی

در زمانی که میخواهید یک متن فارسی را به انگلیسی تبدیل کنید، می توانید این کار را به یک مترجم حرفه ای بسپارید. که پیدا کردن یک مترجم متخصص در این زمان کار دشواری نیست. 

معمولا مبلغ کار ترجمه به صورت متنی به ازای هر کلمه انجام می شود. مهارت و خبرگی مترجم هم در این مقدار نقش مهمی دارد.

اگر دانش زبانی شما خوب است در نتیجه می توانید با استفاده از نرم افزار های خودکار این کار را انجام دهید و بعد از تکمیل فرایند، آن را ویرایش کنید. اینکار را می توانید با استفاده از گوگل ترنسلیت یا سایر نرم افزارها و سایتهای آپلود عکس که در مقاله ی ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس معرفی کردیم، استفاده کنید.

ترجمه متن انگلیسی به فارسی روان رایگان

یکی از ساده ترین روش ها استفاده از سرویس ترجمه ی آنلاین گوگل است. این سرویس برای بیش از 100 زبان قادر به ترجمه متن،عکس و صوت است. 

گوگل ترنسلیت درسته که رایگان،دسترس وبه راحتی قابل استفاده است، اما دقت پایینی دارد و اگر کسی متخصص زبان شناسی نباشد در نتیحه ویرایش برایش مشکل می شود.

در مقاله ای با نام دانلود برنامه ی ترجمه ی انگلیسی به فارسی چند نمونه نرم افزار تبدیل متن، عکس و صوت به زبان های مختلف را به صورت تصویری آموزش داده ایم.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 2 میانگین: 4.5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.