عنوان مقاله:

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام با ویدیو و فیلم

کسب درامد از اینستاگرام این روزها به موضوع داغ و جذابی تبدیل شده. همه ما روزانه زمانی را برای گشتن در پست های اینستاگرام اختصاص می دهیم. و همین فرصتی است برای استفاده از اینستاگرام به عنوان راه کسب درآمد. در حال حاضر صفحات مختلفی با موضوعات متفاوتی هستند که محصول و یا خدمات خود را معرفی می کنند و به فروش می رسانند.

برای گوش دادن به محتوای این مقاله فایل زیر را پخش کنید:

تقریبا هر حرفه ای را در اینستاگرام میتوان پیدا کرد که مشغول فعالیت هستند. حرفه ی و یا مهارت خاص شما چیست؟همین الان فکر کنید که آیا میتوانید حرفه و مهارتی که میخواهید از آن کسب درآمد کنید را در اینستاگرام معرفی کنید؟ خواندن مقاله تولید محتوای ویدیویی برای پیدا کردن موضوع پیج اینستاگرام و درامدزایی از طریق آن کمک می کند. اگر هم ایده ای ندارید ما به شما پیشنهاد دوبله و ترجمه ویدیو های مفید خارجی می دهیم. در این فرایند ویدابیا می تواند به شما کمک کند.

چرا باید به فکر کسب درآمد از اینستاگرام باشیم؟

به دلیل تمام مواردی که تا الان در مقالات دیگر گفته شده مثل فیلترینگ و… اینستاگرام در حال حاضر پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی است. در سالهای اخیر هم با تمام حاشیه هایی که برای این شبکه تولید شده روز به روز به تعداد دنبال کنندگان آن افزوده شده است. در این حالت ما باید بتوانیم از پتانسیل ایجاد شده توسط این شبکه حداکثر استفاده را بکنیم.

زمانی که در محل زندگی خود شروع به ایجاد کسب و کارتان می کنید نهایت افراد محل زندگی خود و در خوشبینانه ترین حالت افراد داخل شهر شما را بشناسند.

اما وقتی صحبت از کسب و کار اینستاگرامی به میان می آید تمام مردم ایران می توانند از محصولات شما خریداری کنند.

اینستاگرام پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی ایران

با پرطرفدار شدن اینستاگرام و اینکه می بینیم روزانه افراد بیشتری زمان خود را در آن سپری می کنند؛ باید به فکر کسب درآمد از آن باشیم. دیگر نباید بپرسید آیا واقعا کسب درآمد اینستاگرامی وجود دارد یا نه، فقط باید دنبال بهترین راه حل برای کسب درآمد باشید. با توجه به اینکه شما میتوانید مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا کنید دیگه نباید منتظر بمانید.

با گشت و گذار در اینستاگرام می توانید صفحات زیادی را پیدا کنید که هم محبوب هستند و دنبال کننده زیادی دارند و هم درامد خوبی از طریق پیج اینستاگرامی خود جذب می کنند. صفحاتی در زمینه فروش محصول، معرفی و ارائه خدمات را میبینید. در کنار این ها صفحات زیادی هستند که صرفا به تولید محتوای مفید و یا سرگرم کننده می پردازند. و بعد از اینکه دنبال کننده هایشان افزایش می یابد، اقدام به تبلیغ و یا معرفی محصولات و خدمات مرتبط با پیج شان را می کنند.

شما هم می توانید در این دسته قرار بگیرید. یعنی صفحه خودرا عمومی کرده و درباره موضوعی خاص تولید محتوا کنید.

چه کسانی از اینستاگرام کسب درآمد میکنند

کسب درامد با بلاگری در اینستاگرام ترجمه ویدیو ویدابیا

شاید جواب ساده ای داشته باشد. همه میتوانند از اینستاگرام پول در بیاورند. البته اینطور ها هم نیست که در اینستاگرام پول ریخته باشد. باید کمی زرنگ باشید برنامه داشته باشید و تلاش کنید. اتفا کار و مخصوصا مداومت داشتن در تولید محتوا کار بسیار سختی است. اما به نتیجه آن می ارزد. درواقع اینستاگرام مثل خاک حاصلخیزی است که با کاشت دانه درست می توانید برداشت فوق العاده ای از آن داشته باشید.

در حال حاضر اگر در اینستاگرام دوری بزنید تعداد زیادی اینفلوئنسر، صفحه کسب و کار های کوچک و بزرگ و کلی آدم معروف را می بینید که در حال تولید محتوا هستند. آنها از این محتوا یا به کمک این محتوا درآمد کسب میکنند. حتی بعضی از آنها تمام درآمدشان از اینستاگرام است.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم ( چگونه بلاگر اینستاگرام شویم)

در مقاله های قبلی درباره کسب درآمد از یوتیوب صحبت کردیم. اینبار میخواهم بگوییم که ساز و کار اینستاگرام مانند یوتیوب نیست و شما هم نمی توانید مانند یک یوتیوبر کسب درآمد کنید. شما باید با جذب فالوور بالا با گرفتن تبلیغات و یا فروش محصولات تان در صورت وجود به درآمد برسید. این کار هم به تلاش بیشتری نیاز دارد. البته باید بدانید که جذب فالوور از اینستاگرام به نسبت راحت تر است به دلیل مخاطبان زیاد و متفاوتی که وجود دارد.

برای شروع پولسازی در اینستاگرام باید دو نکته خیلی مهم را در ابتدا رعایت کنیم. اول داشتن فالوور زیاد است و دومین نکته در همین راستا این است که فالوور های شما در زمینه تخصصی فعالیت شما باشند.

راه های کسب درآمد از اینستاگرام

خب راه های زیادی را برای  کسب درآمد از اینستاگرام می توان نام برد. خیلی از  آنها ممکن است مستقیم باشند مانند فروش و یا غیر مستقیم مانند تولید محتوا، جذب فالوور و تبلیغ کردن. مهم ترین نکته در اینستاگرام داشتن فالوور بالاست. در اینجا چند نمونه از موارد را مورد بررسی قرار می دهیم:

تولید محتوا در اینستاگرام ( بلاگری اینستاگرام)

یکی از مفیدترین و بهترین کار هایی که میتوان در اینستاگرام کرد تولید محتوای مفید و یونیک است. شما میتوانید به شیوه های مختلف محتوایی مفید برای کاربران تولید کنید. و به اصطلاح بلاگری کنید. این محتوا باید جذاب باشند و به شیوه ای باشند که مخاطب جذب شود. در این صورت مخاطب ها شمارو دنبال میکنند. شما هم میتوانید با کمک حجم فالوور یا مخاطبی که دارید به درآمد برسید.

فروش خدمات مربوط به اینستاگرام (فروش فالوور و لایک و کامنت)

برای کسب درآمد از یک موضوع بهترین راه استفاده از خدمات آن است. برای مثال اگر می خواهید از اینستاگرام درامد کسب کنید، می توانید با خدمت به افرادی در این حوزه مشغول فعالیت هستند همکاری کنید. اینکار با فروش لایک، فالوور، کامنت و … انجام می گیرد.

اما توجه داشته باشید اگر به عنوان یک برند می خواهید کسب و کارتان را در اینستاگرام راه اندازی کنید، باید بدانید که استفاده از روش هایی مثل خرید فالوور و لایک تقلبی هیچ سودی برایتان ندارد و بهتر است با فعالیت بیشتر و تولید محتوای به روز مخاطب را به سمت خود جذب کنید. شاید این ترفند ها در کوتاه مدت موثر باشند اما در بلند مدت هیچ خیری برای شما ندارد.

اشتراک گرفتن از سایر سایت ها

مطمعنا پیج های زیادی را دیده اید که به تبلیغ سایت و محصولات خاصی می پردازند. افراد با دیدن این تبلیغات ترغیب به استفاده از آن ها می شوند. معمولا به ازای هر کاربری که بر روی این لینک ها کلیک کند و به عضویت این سایت مخصوص در بیاید صفحه ی ارائه دهنده ی تبلیغات مبلغی را دریافت خواهد کرد.

درامدزایی از طریق استوری و لایک اینستاگرام

هرچقدر بازدید استوری های شما و همچنین تعداد لایک های شما بیشتر باشد مخاطب و شرکتی که قرار است محصول خودش را برای تبلیغ به شما بدهد، بیشتر اعتماد میکنند. شما می توانید به کمک تبلیغات استوری و خصوصا گذاشتن لینک تبلیغات مورد نظر در استوری درآمدهای بالایی را کسب کنید.

پس برای کسب درآمد از این شبکه ی اجتماعی محبوب، لازم است توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید که بهتر است برای این کار موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • زمان زیادی برای تولید محتوا و انتشار پست های خود اختصاص دهید.
  • پست هایتان را متنوع کنید تا باعث جلب توجه مخاطب شود.
  • از هشتگ که یک استراتژی بسیار مفید است استفاده کنید.
  • با مخاطب خود تعامل داشته باشید.
  • ارتباط بر قرار کردن با اینفلوئنسرها.

بلاگر ها می توانند درآمد بالایی داشته باشند و یا درامد معمولی کسب کنند. این مسئله کاملا به شما و محبوبیتی که بین دنبال کننده هایتان بدست می آورید دارد. اما سقفی برای درامد بلاگر ها وجود ندارد. و جذابیت آن به همین است.

یکی از راه های تولید محتوای یونیک ترجمه و دوبله هست. که میتواند به صورت ترجمه تخصصی با مترجم یا ترجمه خودکار باشد که ویدابیا هر دو خدمت را به شما ارائه میکند و میتوانید از آنها استفاه کنید. پیشنهاد ما این است که انتهای مقاله را هم بررسی کنید.

پیج های کسب و کار ها

حتمادر چند وقت اخیر دیده اید که بیشتر کسب و کار ها در کنار اینکه به سمت داشتن سایت رفته اند، پیج اینستاگرامی نیز دارند. این کار به آنها کمک میکند که مخاطبان خود را پیدا کنند و همینطور با جامعه بزرگتری از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

با پیج های کسب و کاری اینستاگرام شما میتوانید مخاطبان خود را با کسب و کار خود بیشتر آشنا کنید. همچنین می توانید که جامعه خریداران خود را در اینستاگرام پیدا کرده و مستقیما به آنها جنس خود را بفروشند. بهترین راه درآمد از اینستاگرام، فروش کالا و خدمات است.می توانید طریق دریافت سفارش روزانه به درآمد ماهیانه 1 تا 6 میلیون برسید.

این کار با توجه به رقابت بازار نیاز به داشتن مزیت رقابتی دارد. مزیت رقابتی شما میتوانید محتوای مفید شما باشد یا برند شما که شما را متمایز کند. همچنین قیمت مناسب هم میتواند جزئی از مزیت رقابتی پیج کسب و کار شما باشد.

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

افرادی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به عنوان اینفلوئنسر فعالیت می کنند. این افراد با به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی خود و همچنین تولید محتوایی که اکثرانها جنبه شوخی و فان دارند مخاطب جذب میکنند. با توجه به اینکه آنها تعداد فالوور بسیار زیادی دارند تبلیغات موثری را نیز می توانند بکنند.به همین دلیل است که شرکت های بسیاری علاقه به همکاری با آنها دارند.

اینفلوئنسر بودن یعنی تاثیر گذار بودن. اینفلوئنسر ها هم با توجه به اینکه مخاطب بسیار دارند می توانند روی افراد تاثیر بگذارند. آنها می توانند باعث تغییرات شوند و یا تاثیر بر روی ذهن مردم داشته باشند. البته در حال حاضر با توجه  مسیری که در آن قرار دارند بیشتر مخاطبان را گمراه میکنند.

عوامل مهم در راه اندازی پیج اینستاگرام

انتخاب کلمه ی کلیدی

قبل از اینکه کاربران شما را فالو کنند باید پیج شما را بشناسند. پس انتخاب کلمه ی کلیدی درست، بسیار اهمیت دارد.

در اینستاگرام تمام کلمات قابل سرچ نیستند. با جست و جوی اسم و یا نام کاربری می توانید پیج مورد نظرتان را پیدا کنید.

پس انتخاب اسم و نام کاربری درست، کنترل کننده و در واقع کمک کننده ی صفحه ی اینستاگرام شما توسط افراد است.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

برای استفاده از هشتگ ها از کلمات صنعتی و یا کلماتی که بیشتر مورد توجه مردم است استفاده کنید. هرچه هشتگ ها به موضوع ویدیو و همچنین موضوعات روز دنیا نزدیک تر شود باعث بازدید بیشتر می شود.

برای استفاده از هشتگ ها میتوانید برای هر پست 30 تا هشتگ قرار بدید که البته استفاده از تمام آنها اصلا پیشنهاد نمی شود. در بحث هشتگ گذاری اصلا کمیت مهم نیست و این کیفیت هشتگ هاست که باعث دیده شدن بیشتر پست می شود. هشتگ هایی مثل فالو یا لایک کنید اصلا کاربردی نیستند چرا که این هشتگ ها باعث جذب افراد اشتباهی می شوند: مثل ربات ها.

این افراد و ربات ها موقتی هستند و همانطور که گفته شد هیچ سودی برای شما ندارد.

فروش از طریق استوری اینستاگرام

تحقیقات نشان می دهند، بیش از 80 درصد فروش از طریق استوری ها انجام می گیرد. پس برای نهایی کردن فروش محصول خود باید مشتری را در استوری ها مجاب به خرید کالا کنید.

مخاطبان را بشناسید

همیشه از خودتان بپرسید چه نوع مخاطبی می خواهید جذب کنید:

  • چه سنی دارند؟
  • کجا زندگی می کنند؟
  • چه کاری انجام می دهند؟
  • چه زمانی و چرا از اینستاگرام استفاده می کنند؟
  • با چه چالش هایی روبرو هستند؟

اکانت خود را در شبکه های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

اکانت اینستاگرام شما باید به راحتی پیدا شود. حتما باید در سایر شبکه های مجازی هم آدرس صفحه ی خود را قرار دهید تا دنبال کننده های شما در آنجا هم بتوانند ما را فالو کنند.

هرچه گستره ی فعالیت شما در فضای مجازی بیشتر باشد، افراد بیشتری شما را شناخته و دنبال می کنند.

تولید محتوای مفید و یونیک برای اینستاگرام با ترجمه و دوبله

مهمترین نکته ای که در تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام می گوییم تولید محتوای مفید با توجه به مخاطب است. راه های بسیار متفاوتی برای تولید محتوا وجود دارد. می توان بیش از 100 مورد مختلف برای تولید محتوای اینستاگرام را نام برد.

بعضی از آنها شامل ایده گرفتن از محتوای دیگران است. اما بعضی دیگر تکنیک هایی را به شما یاد میدهد که بتوانید محتوایی را منتشر کنید که جدید و به اصطلاح یونیک اند.

یکی از راه های تولید محتوا ترجمه و دوبله ویدیو های پرطرفدار، مفید و جدید انگلیسی زبان است. با این کار شما میتوانید محتوای مفیدی که قبلا تولید شده است و همینطور با توجه به مخاطبانی که دارد آزمون خود را پس داده است برای مخاطبان فارسی زبان بازتولید کنید. با این کار شما با صرف زمان کم و هزینه ای قابل قبول میتوانید محتوای مفید تولید کرده و درآمد کسب کنید.

کسب درامد دلاری از اینستاگرام. درامد بلاگر ها چقدر است ترجمه ویدیو با ویدابیا

محتوای مفید و یونیک باعث می شود که مخاطبان شما بیشتر شود و همچنین شما به عنوان یک مفید شناخته شوید. همین محتوا خودش تبلیغاتی هستند که خیلی ها برای آنها هزینه میکنند. البته پیدا کردن ویدیو های مفید نیاز به تلاش دارد که آنهم کار بسیار سختی نیست. میتوانید در یوتیوب یا پیج های اینستاگرامی خارجی ویدیو های بسیاری را پیدا کنید که جذاب بوده اند و لایک یا بازدید زیادی داشته اند.

ما در ویدابیا میتوانیم ویدیو های شما را ترجمه کنیم. این ترجمه هم به دو صورت انجام میشود ترجمه توسط مترجمان حرفه ای ما که می تواند آن را در صفحه ترجمه ویدیو، فیلم و زیرنویس ببینید. در این کار ترجمه ویدیو های شما با کیفیت بالا و کیفیت 100 درصدی انجام می شود.

اگر تجربه ای در ترجمه ویدیو دارید به شما ترجمه هوشمند ویدابیا رو پیشنهاد میکنم. در این صورت هزینه ای که نیاز است شما بکنید کمتر است. سرعت بیشتری هم دارد اما دقت کمتری دارد. شما می توانید با کمی اصلاح کیفیت ویدیو را بسیار بالا ببرید و سپس آن را منتشر کنید.

در آخر هم باید بگوییم که اگر ویدیو های شما به زبان فارسی دوبله شوند تاثیر بسیار بیشتری دارند. همچنین مخاطبان شما بیشتر به آنها توجه می کنند. در این صورت نتیجه بهتری می گیرید.

اگر ویدیوی انگلیسی زبانی که انتخاب کرده اید، در یوتیوب وجود دارد؛ می توانید راحت و بدون دردسر تنها با کپی لینک ویدیوی موردنظر از یوتیوب آن را برای ترجمه و یا دوبله در ویدابیا قرار دهید. اسم این سرویس جدید را یوتیوب فارسی گذاشتیم. چون دیگر به راحتی و بدون دردسر امکان فارسی کردن ویدیو های یوتیوب فراهم است. می توانید برای اولین بار این سرویس را رایگان امتحان کنید.

ویدابیا موسسه ای است که به صورت تخصصی در زمینه ترجمه و دوبله ویدیو کار میکند. دوبلور های حرفه ای و امید همه روزه در ویدابیا کار دوبله ویدیو را انجام دهند. همچنین خود شما هم میتوانید با صدا خودتان کار صداگذاری ویدیو ها را انجام دهید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.