عنوان مقاله:

چگونه در ایران از طریق اینترنت درآمد دلاری داشته باشیم

درآمد دلاری

شما هم مانند تمام افراد درامد دلاری را دوست دارید. با توجه به قیمت دلار که اگر بخواهیم اینجا قیمتش را ذکر کنیم فردا و پس فردا و هر روز باید آن را به روز کنیم، اگر درآمد دلاری داشته باشید هر روز سود بیشتری می کنید. حتما حداقل درآمد را در کشور های مختلف بررسی کرده اید یا می توانید این کار را انجام دهید؛ آن را به ریال تبدیل کرده و تفاوت را احساس کنید.

راه های مختلفی برای داشتن درآمد وجود دارد. در بین این راه ها میتوانید راه کسب درآمد دلاری را نیز پیدا کنید. در وبلاگ ویدابیا هم ما مقاله کسب درآمد از ویدیو را با هدف جمع کردن تمام این راه ها نوشته ایم.

بعضی از این راه ها کمی آشناتر اند؛ مانند فعالیت در یوتیوب یا اینستاگرام. که درباره یوتیوب در مقاله کسب درآمد از یوتیوب به صورت کامل به این موضوع پرداختیم. و همچنین درباره راه های کسب درآمد از اینستاگرام میتوانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید. 

ولی راه هایی هم هستند که متفاوت تر بوده و کمتر با آنها آشنا هستیم. به چند مورد از این راه ها در این مقاله می پردازیم و آنها را معرفی میکنیم. مثل  کسب درامد دلاری از طریق فریلنسرینگ، همکاری در فروش یا affiliate marketing و همکاری در تبلیغات . برای بیشتر آشنا شدن با این روش ها، مقاله را تا پایان دنبال کنید. همچنین تکنیک هایی را برای اثر بخشی بیشتر به شما معرفی میکنیم.

کسب درامد دلاری از طریق اینترنت و فریلنسرینگ

چگونه از اینترنت درآمد دلاری داشته باشیم؟

اینترنت جهان بدون مرز ماست. که از طریق آن میتوانیم با آدم ها در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم و همینطور با بهترین کسب و کارهای جهان همکاری کنیم. علاوه بر هیجان انگیز بودن ارتباط برقرار کردن با افرادی در کشور های دیگر،  می توان از این طریق به درآمد دلاری رسید. که درامد دلاری در ایران بسیار چشمگیر تر از درامد ریالی است.

شما به‌عنوان یک فرد باسواد و یا متخصص در قرن بیست و یکم باید بتوانید تا هر در زمینه‌ای که صاحب اطلاعات و فن و هنر و تکنیک هستید، از این سفره بزرگ دیجیتالی، ماهی خود را شکار کنید و از شر حقوق‌های ثابت ماهانه و ساعت کاری ۸ صبح تا ۴ عصر خلاص شوید و درآمدهای جنبی بلندمدت و بعضا پایدار برای خود دست و پا کنید.

پس بریم سراغ راهکار های استفاده از امکانات فضای مجازی و در نهایت رسیدن به درامد دلاری در ایران. 

کسب درآمد دلاری با فریلنسرینگ

فریلنسرینگ همان دورکاری به صورت آزاد است. شما به عنوان یک فریلنسر میتوانید در هر زمینه ای که مهارت و تخصص دارید، پروژه بگیرید و در منزل یا هرجایی که هستید کار خود را انجام دهید. 

اینکه چقدر درآمد داشته باشید کاملا به میزان کاری که انجام می دهید، تعداد پروژه هایی که می گیرید  و نوع تخصص شما بستگی دارد. 

فریلنسر ها می توانند تقریبا هر خدماتی که کسب و کارها نیاز دارند را انجام دهند. شامل بازاریابی، تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و حسابداری و.. .

در آمریکا، میانگین درآمد فریلنسرها حدود 64 هزار دلار در سال است.  کار فریلنسرها کاملا انعطاف پذیر است یعنی می توانند آن ها ساعت کاری را خودشان انتخاب کنند که آیا تمام وقت یا نیمه وقت کار کنند و او کاملا آزاد است که بسته به زمان تحویل پروژه، چگونه آن را انجام دهد. بیشتر شرکت ها امروزه دنبال فریلنسرها هستند. برای اینکه نیازی به دادن حقوق ماهیانه و بیمه برای آنها ندارند و همچنین فریلنسرها چون در جایی یا سازمانی نامشان ثبت نمی شود، از مالیات معاف هستند. و از آن جایی که کارشان پروژه محور است بهترین تلاششان را می کنند تا نتیجه مطلوبی را ارائه دهند تا همکاری های بیشتر شکل بگیرد. 

یکی از راه‌ هایی که برای کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسرینگ وجود دارد، همکاری با سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی است. اگر در فهم و استفاده از زبان انگلیسی مهارت کافی را دارید، می ‌توانید با مراجعه به سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی و همکاری با آن‌ ها کسب درآمد کنید و مبلغ دلاری دریافت کنید.

کسب درامد دلاری از طریق اینترنت و فریلنسرینگ و ترجمه و دوبله ویدیو ها با ویدابیا

فریلنسرینگ با تولید محتوای ویدیویی ( ترجمه و دوبله ویدیو ها)

شما می توانید به عنوان یک فریلنسر به تولید محتوای ویدیویی بپردازید. میتوانید این ویدیو ها را برای وبسایت های خارجی که نیاز دارند تولید کنید. و یا خودتان یک وبسایت به زبان انگلیسی داشته باشید و ویدیو هایتان را در آن منتشر کنید. با راهکار اول میتوانید به طور مستقیم از آن سایت ها درآمد دلاری کسب کنید. اما در راه دوم این درامد غیر مستقیم است. مثلا با تولید محتوای خوب سایت شما در گوگل رتبه می گیرد و سپس از طریق گوگل ادز (سرویس تبلیغات گوگل) می توانید آگهی بگیرید و در وبسایتتان به نمایش بگذارید و از این طریق به درآمد دلاری برسید. 

اگر خودتان به زبان انگلیسی کاملا مسلط نیستید و به نظرتان این ایده جالب آمده، اصلا نگران نباشید. چون میتوانید از طریق پلتفرم ترجمه، زیرنویس انگلیسی و دوبله ویدابیا محتوای ویدیویی خود را به راحتی و با کمترین هزینه به زبان انگلیسی ترجمه و یا دوبله کنید و سپس آن ها را بفروشید یا در وبسایتتان به نمایش بگذارید. 

برای این ایده دوبله ویدیو ها به انگلیسی می تواند برایتان مفید تر باشد چون حس حرفه ای تری را به مخاطب می دهد. و دوبلور های انگلیسی زبان ویدابیا با لهجه معیار آمریکایی ویدیو ها را دوبله می کنند. 

شما می توانید ویدیوی خود را هر طور که بهتر است به زبان فارسی بسازید، و زمانی که از کیفیت صدا و تصویر آن مطمئن شدید، بقیه را به ویدابیا بسپارید. سپس در مدت زمان کوتاهی ویدیوی ترجمه و دوبله خود را دریافت کنید. 

معرفی دو سایت خوب در زمینه فریلنسرینگ یا دورکاری

فریلنسر دات کام

 نمونه‌های موفق جهانی برای عاشقان دورکاری و درآمد دلاری است. هزاران کارفرما و صدها هزار فریلنسر در این سایت آماده هستند تا به معرفی پروژه و انجام کار در قیمت و زمان مشخص و توافقی اقدام کنند. اگر شما هم علاقه‌مند به دریافت درآمد دلاری از طریق دورکاری هستید، ثبت نام رایگان در این سایت و آشنایی با خدمات و امکاناتش را در نظر داشته باشید.

معرفی سایت دورکاری فریلنسرینگ جهانی برای کسب ذرامد دلاری

PeoplePerHour 

این سایت برای دورکاری بسیار جذاب است که می‌توانید به عنوان فریلنسر در زمینه ای که مهارت و یا تخصص دارید در آن ثبت نام کنید. تا کارفرمایان از سراسر جهان را نسبت به تحویل پروژه به خود ترغیب کنید و البته مهارت هایتان را به آنها بشناسانید. هرچه شناخت مهارت هایتان برای کارفرمایان آسان تر و در دسترس تر باشد، احتمال بدست آوردن موقعیت کاری مناسب تر هم برایتان بیشتر است.  اکثر کارفرمایان ثبت‌نام شده در این سایت، کارفرمایان کوچک هستند که نمی‌توانند انجام کار خود را به شخصیت‌های حقوقی بزرگ بسپارند. فریلنسرهای ایرانی زیادی در این سایت فعال هستند. حوزه‌هایی که می‌توان در این وبسایت کارجو و کارفرما با آن مشغول ارائه و انجام پروژه هستند، عبارتند از: طراحی، توسعهٔ وب، ویراستاری، ترجمه، بازاریابی صنعتی، طراحی ویدئو، عکسبرداری، پشتیبانی کسب‌وکار و توسعهٔ نرم‌افزارهای موبایل.

معرفی سایت دورکاری فریلنسرینگ جهانی برای کسب ذرامد دلاری

کسب درامد دلاری از طریق سایت های کوتاه کننده لینک 

کاربرد اصلی سرویس‌های کوتاه‌کننده لینک مانند bit.ly ، کوتاه کردن لینک‌های طولانی است. لینک‌های کوتاه‌شده علاوه بر ظاهر زیباتر، می‌توانند به راحتی قابل تایپ باشند (زمانیکه شخص نمی‌تواند روی آنها کلیک کند).

مثلا این یک لینک طولانیست:

https:/vidubia.com/%d8%b2%db%8c%d8%b1%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3/

ولی می‌توان این لینک را کوتاه کرد تا به این شکل تبدیل شود:

http://gestyy.com/eooOTd

میتوانید با کلیک روی لینک کوتاه‌ امتحان کنید که همان صفحه‌ی قبلی باز می‌شود، با این حال به دلیل راحتی استفاده، مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی و لینکی که در بیوگرافی قرار می دهید، معمولا لینک‌های بلند را کوتاه‌ می‌کنند. کوتاه‌کردن لینک برای شمارش تعداد کلیک‌های انجام شده روی آن و یا مخفی کردن لینک اصلی نیز انجام می‌شود.اما چطور می توان با کمک دانستن این موضوع درامد دلاری کسب کرد؟

سایت shorte.st امکان کوتاه‌کردن لینک‌ها و کسب درآمد از آنها را فراهم کرده است. با کلیک افراد بر هر لینکی که در این سایت کوتاه کرده‌اید، مقداری درآمد به حساب دلاری شما در سایت ذکر شده اضافه می‌شود. این سایت به این دلیل برای لینک های کوتاه شده مبلغ پرداخت می کند که هرکس روی این لینک‌ها کلیک کند، ابتدا یک صفحه تبلیغاتی را به مدت 5 ثانیه مشاهده می‌کند سپس به صفحه مقصد هدایت می‌شود.

shorte.st مقداری از پولی که از تبلیغ‌دهندگان دریافت می‌کند را به کسانی که لینک‌ها را کوتاه می‌کنند و در اینترنت به اشتراک می‌گذارد پرداخت می‌کند. باید توجه داشته باشید صرفا کوتاه‌کردن لینک درآمدی برای شما ندارد و افرادی باید روی این لینک کلیک کنند تا به ازای هر 1000 کلیک، نرخ مشخصی درآمد بدست آورید.

معرفی سایت کوتاه کننده لینک و کسب درامد دلاری

از مزیت های این وبسایت این است که:

  • کلیک همه کاربران از سرتاسر دنیا شمرده می‌شود
  • در صورتی که کسی که روی لینک شما کلیک می‌کند از کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، انگلیس، آلمان و برخی کشورهای دیگر باشد، می‌توانید درآمد بسیار بیشتری بدست آورید
  • این سایت مشکلی با کاربران ایرانی ندارد
  • این سایت درآمد دلاری شما را به وب‌مانی پرداخت می‌کند
  • سابقه طولانی دارد و مدت‌ها پایدار مانده است ( منبع این قسمت ازمقاله: سایت بورسینس)

کسب درآمد دلاری با همکاری در فروش یا  affiliate marketing 

در حال حاضر که به دنبال کسب درآمد بیشتر آنهم به صورت دلار هستید باید بدانید که این کار باید در بستر اینترنت صورت بگیرد. در ایران نمیتوان از مسیر دیگری این کار را انجام داد. پس ابتدا مسری را که میخواهید از طریق آن با مخاطب ارتباط برقرار کنید را در اینترنت مشخص کنید. به شما پیشنهاد میکنم که حتما یک وبسایت اینترنتی هم داشته باشید. داشتن سایت مسیر را هموار تر و کار شما را ساده تر میکند. همچنین از خطرات احتمالی مانند فیلترینگ دور می مانید.

شما میتوانید با شرکت های بسیاری همکاری کنید و در ازای فروش هر جنسی قسمتی از سود آنها را به خود اختصاص دهید. البته برای این کار شما نیاز به بازاریابی دقیق و خوبی دارید. شما باید افرادی را پیدا کنید که از سایت شما وارد سایت مد نظر  شوند و خرید کنند.

شرکت های بسیاری مانند آمازون هستند که با این روش کار میکنند.

همکاری در فروش شرکت آمازون و کسب درامد دلاری

بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان شرکت آمازون است. این شرکت در ابتدا با فروش کتاب شروع کرد اما در حال حاضر بزرگترین فروشگاه جهان است و انواع مختلفی از اجناس را بفروش میرساند.

این شرکت از روش های بسیار خلاقانه برای فروش و بازاریابی اجناس خود استفاده میکند. با کمک افراد مختلف و تلاش آنها برای بازاریابی، اجناس خود را می فروشد. در کنار آنهم سود خود را با این افراد تقسیم میکند. روشی بسیار ساده برای آمازون و همینطور بسیار سود آور برای افرادی که میخواهند با او همکاری کنند.

برای این کار شما باید به عنوان فروشنده یا همان افیلیت مارکتر در سایت آمازون ثبت نام کنید. بعد از آن به شما محصولاتی پیشنهاد می شود تا شما آنها را در سایت خود و یا شبکه های اجتماعی به افراد معرفی کنید. حال شما با بهینه کردن سایت و شبکه اجتماعی خود می توانید افراد رو به اون آدرس هدایت کنید.

به ازای هر خرید بر اساس قراردادی که شما با آمازون می بندید قسمتی از سود هر جنس به شما می رسد و اصطلاحا در سود شریک می شوید.

البته هنوز هم برای شما مشکلاتی وجود دارد آنهم بودن در کشور ایران است. اگر شما در کشور ایران باشید به دلیل تحریم و فیلترینگ دیگر نمیتوانید از این امکان استفاده کنید. ولی نگران نباشید همیشه یا راهی هست و یا راهی ساخته می شود.

کسب درامد دلاری از طریق وبسایت آمازون

ما می توانیم 2 روش را به شما معرفی کنیم:

روش اول کسب درامد از آمازون

 این است که شما از یک دوست و یا آشنا در خارج از کشور کمک بگیرید. حتما میتوانید دوستانی را در خارج از کشور پیدا کنید که از هویت آنها استفاده کنید و از امکانات شرکت های خارجی بهره مند شوید. اگر هم دوستی ندارید میتوانید در شبکه های اجتماعی همچون توییتر یکی از آنها را پیدا کنید.

البته 2 نکته را نباید فراموش کنید، اول از همه اینکه شما نیاز به اعتماد به افراد دارید. باید کسی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید، در غیر اینصورت ممکن است ضرر زیادی کنید. همچنین در خارج از کشور مالیات گرفتن بسیار رایج بوده و با قوانین سفت و سختی گرفته می شود. اگر درآمد یک فرد که تابع قوانین یک کشور اروپایی و یا آمریکایی است بیشتر از میزان خاصی شود باید درصد بیشتری مالیات بدهد. ممکن است این افراد مالیاتشان را از پول شما کم کنند و سپس پول شما را بدهند.

روش دوم کسب درآمد از آمازون

شرکت های ارائه دهنده این نوع خدمات هستند که میتوانند پول های شما را تبدیل به ریال کنند و در ایران به شما تحویل دهند. مشکلات متعددی مانند زمان ارسال پول و کارمزد بالا وجود دارد. اما اگر شرکت معتبری پیدا کنید راحت تر هستید. این شرکت ها به دلیل اینکه این کار را بارها و بار ها انجام داده اند هم به شما مشاوره می دهند و هم پول شما را به ریال تبدیل میکنند.

بنظر میرسد همکاری با یکی از این نوع شرکت ها بجای پیدا کردن دوستی در خارج از کشور بهتر باشد. دیگر نگرانی ای ندارید و یک درصد مشخص و معقول را پرداخت میکنید.

در این مقاله راه های متفاوتی درباره کسب درامد دلاری از طریق اینترنت را برای تان گفتیم. البته کسب درامد از طریق یوتیوب نیز امکان پذیر است که در مقاله کسب درآمد از یوتیوب کامل به آن پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای تان مفید و جالب بوده است. 

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 3 میانگین: 4]
Behnam

Behnam

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.