عنوان مقاله:

معرفی بهترین سایت های دوبله

نیاز به دوبله ی فیلم و سریال زیاد برای ما پیش آمده است. مخصوصا اگر کسب و کاری دارید می توانید با استفاده از دوبله ویدیو، انگیجمنت سایت و یا پیج کاری خودتان را بالا ببرید.

سایت دوبله سورن

سورن یکی از سایتهای دانلود فیلم، سریال و انیمیشن است. در این سایت می توانید تمامی فیلم های به روز دنیا را دانلود کنید. از جمله ویژگی های مثبت این سایت این است که علاوه بر اینکه فیلم های دوبله شده در دسترس هستند، زیرنویس آن هم در دسترس است. به این صورت که هم می توانید به زبان اصلی این فیلم ها را تماشا کنید و هم به صورت دوبله فارسی.

سایت دوبله گلوری

اکثرا با دوبله های گلوری، خاطرات زیادی داریم و بیشتر انیمیشن ها و خاطرات کودکی ما با دوبله های گلوری گره خورده است.

گلوری انترتینمنت (Glory Entertainment) یا انجمن صنفی کارگری گویندگان جوان تهران مشهور به انجمن گویندگان جوان تهران یک گروه دوبله حرفه‌ای است که در اردیبهشت سال ۱۳۸۲ با مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی ایران و تاییدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

این انجمن در ابتدا با نام «گلوری انترتینمنت» فعالیت خود را آغاز کرده ودر (سال ۱۳۸۲) و پس از ثبت (سال ۱۳۸۴)، گستره فعالیت خود را افزایش داده و شبکه‌های مختلف صدا و سیما، موسسات ویدئو رسانه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگردانان و تولیدکنندگان انیمیشن‌های ایرانی و خارجی، سازمان ملل متحد، رادیو جوان، رادیو صدای آشنا و … همکاری نموده و نیز موفق به دریافت لوح سپاس از شبکه ۵ سیما، شانزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها و تقدیرنامه از سازمان ملل متحد (پروژه جهانی غذا) شده‌است.

سایت دوبله لند

می توانید نمونه کارهای سایت دوبله لند را داخل پیج آپارات این مجموعه بررسی کنید و در صورت رضایت داخل وب سایت رسمی دوبله لند ثبت نام کنید.

سایت دوبله بختیاری

شخصی با نام بهروز بهداد برای انیمیشن ها و فیلم ها دوبله ی بختیاری انجام می دهد. شما میتوانید از سایت ایشون برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنید.

سایت دوبله آواژه

یکی دیگر از سایت های دوبله فیلم و انیمیشن سایت دوبله آواژه است. با ورود به این سایت میتوانید انیمیشن و فیلم هایی که دوبله فارسی می شوند را دانلود کنید.

سایت دوبله ویدابیا

اگر برای کسب و کارتان نیاز به دوبله ویدیو یا کلیپ دارید، می توانید با استفاده از سایت دوبله ویدابیا این کار را انجام دهید. ویدابیا توانسته با کمک دوبلور های حرفه ای و با استفاده از پلتفرم هوشمند که صدا را با ویدیو هماهنگ می کند و با استفاده از ادیت های حرفه ای مورد نیاز در دوبله، عملیات صداگذاری را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. 

برای ثبت سفارش در ویدابیا، ابتدا وارد سایت شوید. سپس با مشخص کردن حوزه ی مورد نظر به عنوان مثال عمومی، پزشکی، مدیریت و … سفارش خود را ثبت کنید. یکی از ویژگی های خیلی خوب ویدابیا این است که هنگامی که سفارش شما ثبت می شود ده هزار تومان اعتبار هدیه دریافت می کنید.

هنگامی وارد سایت ویدابیا می شوید از طریق ماشین حساب داخل سایت می توانید زبان و مدت زمان ویدیو را مشخص، و قیمت پروژه خود را مشاهده کنید.

سایت دوبله ایران

ایران دوبله یکی از سایتهای دوبله ی فیلم و انیمیشن است که می توانید فیلم های دوبله شده توسط این مجموعه را از طریق سایت ایران دوبله بررسی کنید.

سایت دوبله فارسی بدون سانسور

 دیبا مووی

شما می توانید از این سایت اشتراک بگیرید و در مدت مشخص از حساب خود برای تماشای فیلم بدون سانسور استفاده کنید.  از جمله ویژگی های سایت دیبا مووی موارد زیر است:

  1. دسترسی به آرشیو بدون سانسور
  2. دسترسی آسان به زیرنویس ها
  3. تماشای آنلاین
  4. پیشنهاد فیلم دقیق
  5. پنل فیلم بازی حرفه ای 
برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 11 میانگین: 3.5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.