عنوان مقاله:

رشد پیج اینستاگرام فروشگاه ها

اینستاگرام کار را برای برندهای نوظهور بسیار ساده می کند تا در معرض دید قرار بگیرند و به مخاطبان هدف بیشتری دست یابند. برای کمک به شما برای شروع راه اندازی یک فروشگاه ایسنتاگرامی یک مقاله جامع آماده کرده‌ایم که با خواندن آن میتوانید گام به گام و سریع یک فروشگاه ایجاد کنید. 

با فروشگاه اینستاگرام، یک کسب و کار می تواند کاتالوگ محصولات انتخاب شده خود را به اشتراک بگذارد و از طریق پلتفرم به مشتریان بفروشد. کاربران اینستاگرام می‌توانند روی دکمه View Shop که در صفحه پروفایل حساب تجاری اینستاگرام شما ظاهر می‌شود کلیک کنند و محصولات شما را بخرند. 

اما راه اندازی فروشگاه اینستاگرام فقط نیمی از کار است. یک فروشگاه اینترنتی هیچ فرقی با یک مکان آجری که نامش فروشگاه باشد ندارد، شما باید هر دوی آن‌ها را تبلیغ کنید. از استوری های اینستاگرام گرفته تا برچسب ها، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید توجه مخاطبان هدف خود را به خود جلب کنید. در اینجا چند نکته کاربردی برای تان آورده‌ایم که می توانید آنها را آزمایش کنید:

از برچسب استفاده کنید

برنامه اینستاگرام دارای تعدادی استیکر مختلف “محصول” است که می‌توانید از آنها برای برچسب گذاری محصولات در استوری اینستاگرام استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از متن شفاف استفاده کنید یا نماد کیف خرید اضافه کنید. در حالی که نمی‌توانید این استیکرها را به استوری اینستاگرامی که قبلاً منتشر کرده‌اید اضافه کنید، می‌توانید به عقب برگردید و محصولی را با استیکر در پست‌های موجود تگ کنید.

از هشتگ ها و فراخوان برای اقدام (CTA) استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌های مرتبط، مانند #فروشگاه، در پست‌های خرید می‌تواند بازار هدف شما را برای کشف فروشگاه اینستاگرام شما آسان‌تر کند. هنگامی که هشتگ گذاری به درستی انجام شود، هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا در بخش جستجو و اکسپلور ظاهر شوید، جایی که کاربران می توانند روی یک برگه فروشگاه کلیک کنند. در واقع، یک نظرسنجی اینستاگرام برای بیزینس ها نشان داده است که بیش از 40 درصد از کاربران هفته ای یک بار از این پلتفرم برای خرید استفاده می کنند. بنابراین، بازار بزرگی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

علاوه بر هشتگ ها استفاده از CTA مناسب نیز میتواند به شما کمک کند. نمونه هایی از فراخوان ها برای اقدام موثر که می توانید آنها را امتحان کنید عبارتند از:

  • اکنون آن را دریافت کنید.
  • قبل از اینکه از دست برود، خرید کنید.
  • برای خرید روی نماد کیف خرید ضربه بزنید.
  •     با یک دوست به اشتراک بگذارید.

با یک اینفلوئنسر شراکت کنید

همکاری با اینفلوئنسر نیز ایده خوبی است. به عنوان مثال، می توانید از اینفلوئنسر بخواهید که مجموعه خاصی از محصولات را از کاتالوگ محصولات شما ایجاد کند که سپس با فالوورهای خود به اشتراک بگذارد.

قبل از شراکت با یک اینفلوئنسر اینستاگرام، چند فاکتور وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اساسا، شما باید مطمئن شوید که آن فالوررها واقعی هستند. سپس، شما همچنین می‌خواهید بررسی کنید که آنها به برند شما و مخاطبان هدف آن مرتبط هستند، و اینکه آنها به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید و به اشتراک می‌گذارند. می‌توانید از ابزارهایرایگان موجود برای صحت سنجی استفاده کنید. 

از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)استفاده کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، وقتی صحبت از بازاریابی محصولات در اینستاگرام می شود، هدف شما باید ایجاد محتوای معتبر باشد. اگر مایل به کار با اینفلوئنسر نیستید، راه دیگری که می توانید محتوای معتبر را به اشتراک بگذارید، ارسال مجدد استوری اینستاگرام کاربر دیگر یا پستی است که یکی از محصولات شما را نشان می دهد (که در بازاریابی به آن محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC گفته می شود)این یک مثال عالی از اثبات اجتماعی است که می تواند به مخاطبان هدف شما کمک کند که برند شما معتبر و قابل اعتماد است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از UGC این است که این یک راه عالی برای اطمینان از فراگیر بودن نام تجاری شما است. بنابراین، برای تاثیرگذاری بیشتر، اشتراک‌گذاری عکس‌هایی که واقعاً نماینده مشتریان بالقوه شما هستند را در اولویت قرار دهید. 

برند خود را در پست‌ها اعمال کنید

سبکی که برای پست‌های اینستاگرام خود استفاده می‌کنید باید با تصاویری که برند شما در وب‌سایت خود و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، هماهنگ باشد. این کار به شما کمک می کند تا یک هویت برند به راحتی قابل تشخیص ایجاد کنید که به مخاطبان هدف شما امکان می دهد محتوای شما را در بین سایر پست ها و تبلیغاتی که برای جلب توجه آنها وجود دارد، تشخیص دهند.استفاده از رنگ‌های زنده برای پس‌زمینه واقعاً می‌تواند به جذابیت محصولات شما کمک کند.

داستان سرایی را کنید

بخشی از هویت برند شما، صدای برند و شخصیت شماست. به اشتراک گذاشتن یک داستان در مورد یک محصول می تواند به شما کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. بسته به نوع محصولی که می‌فروشید، راه دیگری که می‌توانید با استفاده از آن اجازه دهید تا برندتان بدرخشد، ایجاد ویدیوهایی است که محصول شما و کاربرد آن را نشان می‌دهد.

بسته بندی منحصر به فرد داشته باشید

نه تنها ویژگی فروشگاه اینستاگرام به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، بلکه شروع آن نیز آسان است. در واقع، پر زحمت ترین بخش به احتمال زیاد بازاریابی محصولات شماست. اگر بسته بندی محصولات تان زیبا، ساده و چشم نواز و البته اختصاصی باشد به فروش بیشتر شما نیز کمک میکند. میتوانید استفاده از کارت پستال هایی با نام مشتری، رنگ بندی متفاوت بر حسب سن یا جنسیت و یا هر خلاقیتی از این دست را اعمال کنید.

علاوه بر تمام موارد گفته شده در این مقاله بهتر است بدانید افزایش اینگیجمنت تنها چیزی است که به شما کمک میکند تا به نتیجه دلخواه در فروش اینترنتی در اینستاگرام برسید. ما تمام راه های رسیدن به افزایش اینگیجمنت را در این کتاب برای شما آورده ایم. میتوانید همین حالا رایگان این کتاب راهنما را دریافت کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.