عنوان مقاله:

تنظیمات اینستاگرام برای پیج فروشگاهی

فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می دهد کاتالوگ محصولات‌تان را با پروفایل اینستاگرامتان ادغام کنید.. این کار به شما امکان می دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق پست ها، استوری ها، در اکسپلور و در یک برگه فروشگاه ویژه در نمایه خود به کاربران اینستاگرام معرفی کنید.

همانطور که گفته شد، اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بازار تجارت الکترونیک است. شری لات، بنیانگذار و مدیر عامل برند پوشاک بچه اسپیرمینت لاو، ادعا دارد: «زمانی که ویژگی [فروشگاه اینستاگرام] را راه اندازی کردیم، ۲۵ درصد افزایش ترافیک و ۸ درصد افزایش درآمد ناشی از خرید در اینستاگرام را تجربه کردیم.»

خوب، پس فروشگاه های اینستاگرام کار می کنند. اما دقیقاً چه چیزی چنین قدرتی به آنها می دهد؟ 

با وجود بسیاری از کسب و کارها که برای جلب توجه رقابت می کنند، جلب توجه مشتریان به ترک کاری که در رسانه های اجتماعی انجام می دهند و بازدید از فروشگاه شما می تواند بسیار دشوار باشد.

راه حل؟ سعی نکنید آنها را به سمت خودتان بکشانید؛ فروشگاه خود را به سمت آنها ببرید.

فروشگاه اینستاگرام با آسان‌تر کردن مرور کاتالوگ شما، بررسی قیمت‌ها یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول خاص، طولانی شدن را از فرآیند خرید حذف می‌کند.

هنگامی که آنها برای خرید آماده شدند، می توانند تنها با یک ضربه از صفحه محصول در وب سایت شما دیدن کنند. آنها حتی می‌توانند با ضربه زدن روی نماد برچسب در صفحه محصول، محصول را ذخیره کنند تا بعداً به آن برگردند

خریداران می‌توانند برای انتخاب از بین مقالات، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، روی آن ضربه بزنند و سپس بدون ترک اینستاگرام، پرداخت را انجام دهند و پس از ثبت اولین سفارش، اطلاعات آنها (نام، ایمیل، اطلاعات صورتحساب و آدرس حمل و نقل) در پایگاه داده فیس بوک ذخیره می شود و به آن ها امکان می دهد اعلان هایی در مورد پردازش و تحویل برای آنها ارسال کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.