عنوان مقاله:

قیمت لوح یوتیوب

برای واجد شرایط بودن برای درخواست نشان لوح در یوتیوب به 100 هزار مشترک نیاز دارید. به غیر از 100 هزار مشترک، یوتیوب همچنین بررسی می کند که آیا کانال شما معتبر است یا خیر؟ توضیحات و نماد کانال  شما کامل است؟ و آیا کانال شما فعال بوده است یا خیر؟

هنگامی که 100000 مشترک دارید می توانید درخواست تأیید کانال را ارسال کنید.

مهم ترین گامی که باید در سفر خود برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق انجام دهید، تأیید حساب خود و گرفتن لوح وریفای است. لوح به شما امکان دسترسی به فرصت‌های بی‌شماری برای رشد کانالتان را می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به سلبریتی بعدی  یوتیوب تبدیل شوید.

در این مقاله تمام مراحلی را که باید انجام دهید تا در یوتیوب لوح دریافت کنید و مسیر تولید محتوای خود را با موفقیت انجام دهید، به شما نشان خواهیم داد!

چگونه حساب برای حساب یوتیوب لوح دریافت کنیم؟

  مرحله 1: به نوار ابزار سمت چپ در YouTube.com بروید، سپس به پایین بروید و روی گزینه “تنظیمات” کلیک کنید.

  مرحله 2: پس از رسیدن به آنجا، روی گزینه “View Additional Feature” در زیر بخش “Your Account” کلیک کنید.

  مرحله 3: پس از آن روی گزینه Verify در زیر نام کانال خود کلیک کنید.

  مرحله 4: پس از اتمام تمام مراحل بالا، باید کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید و سپس انتخاب کنید که آیا می خواهید یک تماس تلفنی یا پیام متنی برای ارائه کد تأیید به شما ارسال شود.

  مرحله 5: اگر تصمیم به دریافت تماس تلفنی دارید، روی گزینه “تأیید” کلیک کنید.

  مرحله 6: پس از تأیید اینکه می خواهید با شما تماس بگیرید، فقط شماره تلفن خود را وارد کرده و گزینه “ارسال” را کلیک کنید.

  مرحله 7: پس از ارسال کد تأیید شش رقمی، آن را در کادر متنی تایپ کرده و دکمه «ارسال» را فشار دهید.

پس از اینکه نحوه دریافت لوح در یوتیوب را یاد گرفتید، ممکن است این سوال برای شما باقی بماند که دریافت لوح برای حساب شما چه مزایایی دارد؟

دلایل اصلی که چرا باید در یوتیوب لوح دریافت کنید:

1. می‌توانید ویدیوهای طولانی‌تر را آپلود کنید:

تأیید کانال یوتیوب به شما امکان می دهد محتوایی را که بیش از 15 دقیقه طول می کشد در کانال خود آپلود کنید. این به شدت عملکرد و نرخ تعامل ویدیوهای یوتیوب شما را افزایش می دهد.  به گفته Visme، طول ایده آل یک ویدیوی یوتیوب باید بین 7 تا 15 دقیقه باشد.

2. می‌توانید پخش مستقیم داشته باشید:

یکی از بزرگترین مزایایی که از تأیید کانال یوتیوب خود به دست خواهید آورد، امکان پخش زنده است. هیچ رمز و رازی نیست که پخش‌های زنده برخی از پربیننده‌ترین و جذاب‌ترین اشکال محتوا در یوتیوب هستند. استریم های یوتیوب در واقع آنقدر محبوب هستند که بازی های یوتیوب به تنهایی در سال 2021 در مجموع 1.2 میلیون ساعت بیننده داشته اند!  طبق Statista استریم های یوتیوب نیز تنها در سال 2021 بیش از 599 هزار بیننده همزمان جمع آوری کرده اند.

3. می توانید لیست پخش بهتری بسازید

یکی دیگر از مزایایی که پس از دریافت لوح در یوتیوب خود به آن دسترسی خواهید داشت، امکان ایجاد لیست های پخش است. لیست های پخش یک راه اثبات شده برای افزایش بازدید و تعامل در کانال شما هستند. 

4. می‌توانید ادعای حق نسخه‌برداری داشته باشید:

یکی دیگر از مزایای بسیار مهمی که می توانید با تأیید کانال خود دریافت کنید، امکان ثبت ادعاهای حق نسخه برداری مستقیماً در YouTube است. این به شما امکان می دهد اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای اصلی شما فقط برای کانال شما منحصر به فرد باقی می ماند.

همچین می‌توانید از این توانایی برای ممنوع کردن سایر حساب‌های کپی که وانمود می‌کنند شما هستند استفاده کنید تا هویت یوتیوب خود را همیشه ایمن نگه دارید.

به طور خلاصه:

دریافت لوح یوتیوب بهترین راه برای اطمینان از ایمنی و اصالت محتوای شما به عنوان یک سازنده در حال رشد در YouTube است.

اکنون می‌دانید که چگونه می‌توانید لوح یوتیوب را دریافت کنید، و همچنین تمام نکات مربوط به سیستم تأیید YouTube و مزایای آن را می‌دانید. وقت آن است که توصیه های ما را اجرا کنید و نشان خاکستری شیرین خود را امروز دریافت کنید!

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.