عنوان مقاله:

فروش ساب یوتیوب

کسب درآمد در یوتیوب کاری است که همه می توانند انجام دهند! این فقط  امتیازی برای افراد “مشهور” در یوتیوب نیست. با سخت کوشی و دانش تبدیل مشترکین به درآمد، در کمترین زمان از یوتیوب درآمد کسب خواهید کرد! فروش ساب یوتیوب یکی از این عوامل است. اما سابسکرایب یوتیوب چیست؟

همه ما بیش از یک دهه است که از یوتیوب استفاده می کنیم. این پلتفرم به عنوان یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیوی آغاز شد اما در حال حاضر به یکی از بزرگترین پلتفرم های سرگرمی در جهان تبدیل شده است. روزانه صدها میلیون نفر از یوتیوب استفاده می کنند. بنابراین، بسیاری از مردم می خواهند در این پلتفرم محبوب شوند. به دلیل اشباع و رقابت زیاد، رشد روی پلت فرم دشوار است. به همین دلیل است که خدمات خرید بازدید، مشترکین و لایک های یوتیوب بسیار محبوب هستند.

نحوه افزایش مشترکین در یوتیوب

 آیا نمی دانید چگونه تعداد مشترکین خود را در یوتیوب افزایش دهید؟ 

یک فرمول ساده برای به دست آوردن تعداد زیادی مشترک رایگان یوتیوب وجود دارد. افراد را با معرفی خود جذب کنید. از بینندگان بخواهید مشترک شوند. ویدیوهای حدود 10 دقیقه بسازید. از مردم بخواهید نظرات خود را بگذارند (به این ترتیب شما وایرال می شوید). به هر نظر با یک پاسخ و یک سوال پاسخ دهید. از امکان فیلم های کوتاه یوتیوب استفاده کنید. مسابقه اجرا کنید. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و از کلمات کلیدی در عنوان ویدیو استفاده کنید. برای دریافت کلیک بهتر، تصاویر کوچک (کاور) را بهینه کنید.

همانطور که می دانید، میزان درآمدی که می توانید در یوتیوب به دست آورید با توجه به ماهیت تبلیغات و نوع بیننده شما متفاوت است. برخی از تبلیغات به ازای هر نمایش پرداخت می کنند، اما بسیاری از تبلیغات به ازای هر کلیک پرداخت می کنند. برای اینکه بیشترین بهره را از درآمد تبلیغاتی خود ببرید، می خواهید نرخ تعامل بیننده بالایی داشته باشید. هرچه بینندگان بیشتری در تعامل با تبلیغات خود داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت. در حالی که نمی توانید حدس بزنید که هر تبلیغ نمایش داده شده چقدر برای بینندگان جذاب است، می توانید نوع تبلیغاتی را که در ویدیوهای شما ظاهر می شود کنترل کنید. موفقیت تبلیغات شما بستگی به این دارد که چقدر با علایق مخاطبان شما مطابقت دارد و همچنین مدت زمان ویدیوی شما. در مورد آن فکر کنید. یک ویدیوی 30 دقیقه‌ای به بیننده 30 دقیقه فرصت می‌دهد تا روی یک تبلیغ کلیک کند. همچنین به Google AdSense فرصت بیشتری برای نمایش تبلیغات مرتبط می‌دهد. هنگامی که در ابتدا اولویت های کسب درآمد و تبلیغات خود را وارد می کنید، مطمئن شوید که فقط تبلیغاتی را انتخاب می کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد. 

نسبت مشترک به بازدید شما به شما می گوید چند درصد از مشترکین شما ویدیوهای شما را تماشا می کنند. بازدیدها در هر ویدیو بسیار متفاوت خواهد بود. شما می توانید هزاران مشترک داشته باشید و برای یک ویدیو فقط چند صد بازدید داشته باشید اما در ویدیوی بعدی 100 هزار بازدید داشته باشید.

خطرات پرداخت هزینه برای افزایش تعداد ساب یوتیوب

انتخاب خرید مشترکین و بازدیدهای YouTube ممکن است میانبر ارزان و آسانی باشد. اما اعمال کلاه سیاه مانند این تنها در دراز مدت به کانال و برند شما آسیب می زند. بنابراین برای خرید و فروش ساب یوتیوب تنها به منابع و وبسایت های قابل اعتماد، اطمینان کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.