عنوان مقاله:

خرید لوح یوتیوب

اگر خودتان یا کسب و کارتان در یوتیوب فعالیت دارید، پیشنهاد میکنیم به فکر خرید لوح هم باشید. لوح، معتبرترین مدرک اجتماعی و نشانه مشروعیتی که یک خالق می تواند در یوتیوب به دست آورد، گرفتن علامت وریفای در کنار نام خود است، این یعنی تأیید شدن توسط یوتیوب. اگر علامت تیک خاکستری در کنار نام شما ظاهر شود، بیشتر از قبل پیش چشم بینندگان اعتبار خواهید داشت.

 همچنین به رشد ارگانیک کانال کمک می کند، زیرا بینندگان تمایل دارند به کانالی که توسط YouTube تأیید شده است اعتماد بیشتری داشته باشند و بنابراین، احتمال بیشتری دارد که روی یک ویدیو توسط یک کانال تایید شده یوتیوب کلیک کنند.

 کانال‌های دارای علامت تیک خاکستری یا نشان تأییدشده یوتیوب هیچ مزیت اضافی یا انحصاری یا دسترسی به ویژگی‌های یوتیوب را دریافت نمی‌کنند. بسیاری از مردم بین تایید یک حساب یوتیوب و تایید یک کانال یوتیوب اشتباه می گیرند. تأیید حساب یوتیوب به معنای افزودن شماره تماس خود هنگام ایجاد یک کانال است، در حالی که از سوی دیگر تأیید یک کانال یوتیوب به معنای درخواست نشان تأیید است.  

برای داشتن لوح یوتیوب باید این شرایط را داشته باشید:

حداقل صد هزار مشترک

 یک کانال باید حداقل 100000 مشترک داشته باشد. سازندگان محتوا مشترکین یوتیوب را از کاربران واقعی و فعال خریداری می کنند تا به 100000 مشترک در کانال خود دست یابند.

محتوای معتبر 

کانال یوتیوب شما باید از محتوای کاملا معتبر تشکیل شده باشد. اگر در طول فرآیند بازبینی، یوتیوب متوجه شود که کانال شما حاوی محتوای کپی شده است، یا از سازنده یا برند دیگری تقلید کرده است، علامت تیک خاکستری برای کانال شما ارائه نخواهد کرد. 

مشخصات کامل

 کانال شما باید کامل باشد، یعنی باید یک نماد کانال، یک بنر، توضیحات کامل، محتوای با کیفیت داشته باشید و باید با آپلود ویدیوهای خود منظم باشد. اگر همه رده های بالا را برآورده کنید، می توانید با کمال میل ادامه دهید و برای نشان تأیید درخواست دهید.

گاهی اوقات ممکن است کانال هایی با کمتر از 100000 مشترک با علامت تیک خاکستری دیده باشید. اینها سازندگان یا مارک هایی هستند که در خارج از جامعه YouTube به خوبی شناخته شده اند، یعنی دارای مشروعیت هستند، مخاطبان وفاداری دارند و ارزش واقعی را برای بینندگان خود ارائه می دهند. اگر شما هم چنین کسی هستید، منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا برای علامت تیک خاکستری اقدام کنید!

چگونه برای لوح تایید اقدام کنیم؟

اگر نمی‌دانید که چگونه در یوتیوب تأیید شوید، مراحل زیر را دنبال کنید تا با موفقیت برای علامت خاکستری در کانال یوتیوب خود درخواست دهید:

مرحله 1: مطمئن شوید که از اکانت جیمیل درست وارد شده اید.

مرحله 2: به صفحه پشتیبانی Google درباره تأیید YouTube بروید. البته اگر واجد شرایط نباشید، نمی توانید این را ببینید.

مرحله 3: روی Apply Now کلیک کنید. یک فرم درخواست برای نام کانال و شناسه کانال پیدا خواهید کرد. می توانید شناسه کانال خود را در تنظیمات پیشرفته حساب خود (حساب YouTube > تنظیمات > تنظیمات پیشرفته) پیدا کنید.

مرحله 4: پس از پر کردن فرم درخواست تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ارسال را فشار دهید و چند هفته صبر کنید تا حکم صادر شود. یوتیوب همچنین یک ایمیل تأیید برای شما ارسال می کند.

پس از تأیید در یوتیوب، کاملاً ممکن است که نشان تأیید YouTube خود را از دست بدهید. در زیر به برخی از دلایلی که می تواند منجر به این امر شود اشاره شده است:

از دست دادن مشترکین

اگر مشترکین خود را از دست بدهید و تعداد کل مشترکان کمتر از 100000 باشد، نشان تأیید اعتبار شما نامعتبر می شود.

نقض خط‌مشی‌های یوتیوب

اگر محتوای شما شرایط خدمات یا دستورالعمل‌های انجمن را نقض کند، دوباره به از دست دادن علامت خاکستری شما منجر می‌شود.

محتوای غیرمعتبر

اگر YouTube متوجه شود که محتوای شما از سازنده یا کانال دیگری برداشته شده است یا به هر شکلی معتبر نیست، نشان تأیید شما در خطر خواهد بود.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.