عنوان مقاله:

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی و انگلیسی

هنگامی که بیماری کرونا اوج گرفت و تمام دنیا به قرنطینه خانگی رفتند، در نتیجه مردم بیشتر و بیشتر از فضای مجازی، فیلم ها و سریال ها استفاده کردند. افرادی که نمی توانستند هزینه ی کلاس های زبان را پرداخت کنند، توانستند به وسیله یوتیوب که تبدیل به یک دانشگاه آنلاین تبدیل شده است شروع به یادگیری کنند. نه تنها زبان انگلیسی بلکه یادگیری هر زبان دیگری امکان پذیر است. اما چون انگلیسی زبان روز دنیاست، در نتیجه بیشتر به یادگیری این زبان مشغولند و در صورت علاقه به زبان های دیگر در کنار آن می توانند آموزش ببینند.

برای گوش دادن به محتوای این مقاله فایل زیر را پخش کنید:

دانلود فیلم زبان اصلی با زیرنویس فارسی و انگلیسی

برای یادگیری یک زبان جدید بهترین راه تماشای فیلم های مربوط به همان کشور است. چرا؟ اول از همه به دلیل اینکه بازیگران از اصطلاحات مربوط به آن کشور بسیار استفاده می کنند، به خوبی آن را یاد میگیرند و دوم اینکه با نحوه ی تلفظ و نوع بیان کلمات آشنا می شوید.

در ادامه چند نمونه فیلم و سریال که به شدت برای یادگیری زبان انگلیسی مفید هستند را معرفی میکنیم:

  1. Friends

فرندز یکی از سریال های پرطرفدار آمریکایی زبان است که شامل ده فصل و هر فصل حدودا 24 یا 25 قسمت دارد. شاید به نظر طولانی و کسل کننده بیاید اما هر قسمت نهایت 25 دقیقه است. برای یادگیری بهتر می توانید یک قسمت را چندین بار به روش های مختلف تماشا کنید تا راحت تر در حافظه ی شما بماند.

یادگیری زبان انگلیسی با سریال فرند
  1. How I Met Your Mother 

این سریال مانند سریال فرندز ژانر کمدی دارد و زبان انگلیسی به کار رفته در این سریال مانند فرندز ساده است به علاوه اینکه اصطلاحات بیشتری استفاده می کنند این واژه ها و اصطلاحات برای معاشرت و روابط اجتماعی بسیار مفید است.

یادگیری بان انگلیسی با فیلم و سریال
  1. The Simpsons

سیمپسون ها در واقع یک سریال انیمیشنی است که به دلیل اینکه بسیار روان صحبت می کنند و از واژه‌ها و اصطلاحات زندگی روزمره، به‌ویژه زبان عامیانۀ آمریکایی استفاده می کنند برای یادگیری زبان بسیار مفید است.

چرا  انیمیشن سیمپسونها برای یادگیری زبان مفید است
  1. Big bang theory

در این سریال واژه‌های به‌کاررفته بسیار قابل‌ فهم و صحبت‌کردن شخصیت‌ها نیز واضح است. سریال تئوری بیگ‌ بنگ از نظر زبان‌شناسی بسیار جالب است. این سریال هم قسمت‌های کوتاهی دارد که  به‌ راحتی می‌توانید چند قسمت را پشت‌سرهم ببینید.

به طور کلی سریال های زیادی با ژانرهای متفاوت برای یادگیری زبان وجود دارد. مثل فرار از زندان، گمشدگان، اداره و … . اما برای شروع بهتر است با سریالی شروعی کنید که به ژانر آن علاقه دارید تا با لذت بیشتری زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

برای تماشای فیلم های زبان انگلیسی اگر تازه شروع به یادگیری کردید بهتر است با زیرنویس فارسی آن را ببینید. اما اگر دانش زبانی خوبی دارید می توانید ابتدا یک بار بدون زیرنویس کامل فیلم را ببینید و بار دیگر بدون زیرنویس به تماشای آن بپردازید.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم و سریال

دانلود فیلم آموزش زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

همانطور که قبلا اشاره کردیم، فیلم های آموزشی زیادی در یوتیوب قرار دارند. به دلیل اینکه این فیلم ها آموزشی هستند بهتر است با ترجمه ویدیو و زیرنویس تماشا شود. 

چنلهای یوتیوب زیادی برای آموزش زبان در یوتیوب قرار دارند که میتوانید برای تولید زیرنویس فارسی این ویدیو ها، از طریق سایت ترجمه ویدابیا اقدام کنید.

علاوه بر آن، ویدابیا خدمت دوبله و زیرنویس زبان اصلی هم انجام می دهد که با استفاده از دوبله ویدیو از طریق ویدابیا می توانید آموزشگاه زبان را به خانه ی خود بیاورید.

برای دانلود فیلم از طریق یوتیوب می توانید از طریق پستی در رابطه یا  دانلود از یوتیوب به راحتی این ویدیوها را دانلود کنید.

فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر

  • Engvid.com

این چنل تمامی تکنیک ها و نکات مهم برای یادگیری زبان را به طور کامل توضیح می دهد. از چند استاد متفاوت استفاده می کند که به راحتی می توانید تمامی مهارت ها را ارتقا دهید.

یادگیری زبان انگلیسی

این کانال زبان انگلیسی را به طور متنوع یاد می دهد. در واقع هم می توانید دستور زبان، گرامر و چگونگی تلفظ را آموزش ببینید. پادکست، و داستان های صوتی زیادی هم قرار دارند که می توانید برای تقویت مهارت شنیداری خود از آنها استفاده کنید.

  •  TED Talks 

مجموعه ی تد آموزش های بسیار خوبی در تمام زمینه ها دارد. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، اگر می خواهید شروع به یادگیر زبان کنید در نتیجه بهترین کار این است که با موضوعاتی شروع کنید که به آن علاقه دارید. پس یکی از بهترین سایتها برای یادگیری زبان است، چرا که برای تمام سلیقه ها محتوا دارد.

ویدابیا پستی با عنوان تد تاک چیست و چطور ویدیو های تد را به زبان فارسی ببینیم آماده کرده تا تمام سوالات شما را در این زمینه پاسخ دهد.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از سخنرانی های تدتاک

فیلم با زیرنویس انگلیسی فیلیمو

با توجه به توضیحات سایت فیلیمو برای فعال سازی زیرنویس از اقدامات زیر میتوانید استفاده کنید:

  1. ابتدا باید توجه داشته باشید که همه فیلم‌های فیلیمو زیرنویس ندارند
  2. پس ابتدا فیلمی را که زیرنویس دارد را انتخاب کنید
  3. سپس بعد از زدن دکمه تماشا وارد صفحه‌ی نمایش می‌شوید
  4. در صفحه نمایش فیلم، گوشه سمت راست پایین روی دکمه زیرنویس بزنید
  5. با انتخاب گزینه ” fa” زیرنویس فعال می‌شود.

یادگیری زبان به همراه انیمیشن

انیمیشن ها و کارتون ها به دلیل استفاده از اصطلاحات و کلمات ساده و روان بهترین راه برای یادگیری زبان در سطح مبتدی و متوسط هستند. برای یادگیری زبان از طریق انیمیشن و کارتون، نکاتی را قدم به قدم انجام دهید تا به روشی اصولی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

  • انتخاب انمیشن ها ساده تر و جذاب تر
  • تماشای کارتون و انیمیشن حداقل دوبار

بار اول به همراه زیرنویس انگلیسی و دفعه ی دوم را بدون زیرنویس تماشا کنید. البته اگر سطح زبان شما در سطح میتدی است، بهتر است یک بار به همراه زیرنویس فارسی ، یک بار زیرنویس انگلیسی و بار سوم بدون زیرنویس تماشا کنید. با اینکار باعث می شود گوش شما به حروف و اصطلاحات انگلیسی را به خوبی از هم تشخیص دهد.

  • همراه داشتن یک دیکشنری

زمانی که یک فیلم به زبان انگلیسی تماشا می کنید، بهتر است یک دیکشنری در کنار خود داشته باشید تا کلماتی که برایتان مبهم هستند را به راحتی سرچ کنید تا معنای آن را متوجه شوید.

در مقاله ی دانلود برنامه ی ترجمه انگلیسی به فارسی، دیکشنری و سایتهای زیادی برای ترجمه ی کلمات و اصطلاحات انگلیسی معرفی شده است که می توانید از این لیست استفاده کنید.

  • تکرار جملاتی که می شنوید

یکی از بهترین راه ها برای تقویت مهارت گفتاری تکرار جملات به زبان انگلیسی به همراه لهجه است.

فیلم کوتاه آموزش زبان انگلیسی با زیرنویس

اساتید زبان انگلیسی آموزش های زیادی در رابطه با دستور زبان انگلیسی، ساختار جملات، اصطلاحات و … در یوتیوب قرار داده اند. شما می توانید برای این فیلم های کوتاه و در مواردی بلند، ترجمه و زیرنویس قرار دهید تا به راحتی بان انگلیسی را فرا بگیرید.

برای قرار دادن زیرنویس انگلیسی بر روی فیلم های کوتاه، می توانید از سایت ویدابیا استفاده کنید. ویدابیا در سه حوزه ی ترجمه، دوبله و زیرنویس ویدیو ها خدمات اراعه می دهند که می توانید با تبدیل صدای ویدیو به متن ویدیو را قابل فهم کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 3 میانگین: 4.7]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.