عنوان مقاله:

معرفی بهترین نرم افزارهای دوبله

اگر تمایل به تولید کارهای نمایشی و سرگرم کننده برای تولید محتوا دارید، اما نمی‌دانید چطور و با استفاده از چه امکاناتی شروع به ضبط صدا و دوبله‌ ویدیوها نمایید، حتما تا انتها این مقاله را دنبال کنید؛ چرا که شما می توانید با نصب یک نرم افزار در گوشی موبایل، این کار را به راحتی انجام دهید.

در دو مقاله با عنوان‌های آموزش دوبله و سایت دوبله به راحتی اطلاعات کامل در رابطه با دوبله دریافت کنید. اگر علاقه مند به کارهای نمایشی و یا فعالیت در پشت صحنه هستید، بهتر است با اپلیکیشن‌های صداگذاری که در این مقاله ارائه می‌دهیم آشنایی داشت باشید. در بیشتر نرم افزارهای صداگذاری شما می‌توانید صدای خود را تغییر دهید؛ اما در نظر داشته باشید به دلیل برخی محدودیت ها نباید از یک اپلیکیشن توقع زیادی داشت. دانلود بیشتر این برنامه‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی رایگان است.

نرم افزار دوبله حرفه ای برای کامپیوتر

اولین نرم افزاری که قرار است به شما معرفی کنم، نرم افزار VSDC Free Video Editor 5  است. با کمک این ویدیو می توانید بر روی ویدیو خود صدا و موسیقی اضافه کنید. افکت های صوتی مختلفی به صورت پیش فرض وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار که باعث راحتی کاربر می شود، وجود عوامل زیر است:

  •  محیط کاربری جذاب
  •  ویرایش صدا
  •  صداگذاری فیلم
  •  قابلیت تبدیل فرمت فیلم
  •  پشتیبانی از انواع فرمت ها

نرم افزار دوبله فارسی

یکی از نرم افزار های پر کاربرد برای گوشی های اندروید، مدلیپز است که می توانید با استفاده از گوگل پلی آن را دانلود کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا یک ویدیو کلیپ 15 ثانیه ای را دوبله کنید. این نرم افزار قابلیت این را دارد که بتوانید صدای ویدیو را به طور کامل خاموش کنید و کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ی ویدیو هاتون باشید.

فیلیمو

احتمالا زبان یکی از دغدغه‌های اصلی شما برای تماشای فیلم و سریال‌های خارجی است. با استفاده از اپلیکیشن فیلیمو به جدیدترین و به روز ترین های روز دنیا دسترسی دارید. افراد از هر سلیقه ای می توانند موضوع مورد نظر خود را به راحتی در آن پیدا کنند. البته که دوستداران انیمیشن هم می توانند از نرم افزار فیلیمو استفاده کنند؛ چرا که برای به روز ترین انیمیشن‌ها زیرنویس و دوبله قرار دارد. 

برنامه ی دوبله و میکس و صداگذاری

 با این برنامه به راحتی بر روی فیلم و یا هر کلیپی صدا گذاری نمایید و صدای خود را بر روی شخصیت‌های فیلم قرار دهید. با صحبت کردن به جای شخصیت‌های فیلم و کارتون و ضبط آن با کیفیت بالا کلیپ‌های جالب و بامزه بسازید.

بهترین نرم افزار دوبله ویدیو

یکی از چالش‌های افراد هنگام دانلود نرم‌افزار، مطابقت و پیدا کردن نرم افزار مناسب با سیستم مورد نیازشان است. یک پلتفرم آنلاین و کاربردی برای دوبله‌ی ویدیو، نرم افزار دوبله ویدابیاست.

اگر برای کسب و کارتان، برای مثال تولید ویدیو و کلیپ در شبکه‌های اجتماعی نیازمند این هستید که ویدیوهایی که به زبان‌های دیگر هستند را به فارسی دوبله کنید، ویدابیا این خدمت را برای شما انجام می دهد.

ویدابیا با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و همکاری با مجرب‌ترین دوبلور‌ها بالاترین کیفیت دوبله را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد. 

از جمله ویژگی‌های مثبتی که این نرم افزار انلاین دارد، این است که هم بر روی گوشی و هم بر روی کامپیوتر قابل اجراست؛ به این صورت که ابتدا وارد سایت ویدابیا می شوید و از قسمت ثبت سفارش، پروژه‌ی خود را ثبت می کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با اولین ثبت پروژه‌ای که انجام دهید، حساب شما ده هزار تومان شارژ می‌شود و می‌توانید برای پرداخت از اعتبار اولیه خود استفاده نمایید.

دانلود برنامه دوبله حرفه ای ویدیو رایگان

Dubsmash

 Dubsmash یکی دیگر از برنامه‌های دوبله است که یکی از بهترین‌ها در فروشگاه Google Play ارزشمند است و با گذشت زمان به ترتیب بهبود یافته است.

 این ابزار به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی، تقلیدهای طنز آمیز و دوبله فیلم های شناخته شده ایجاد کنید؛ تمام این ویژگی‌ها داخل این نرم‌افزار گنجانده شده‌اند و نیازی به دانلود جداگانه نداریم.

نحوه ی کار با dubsmash کاملا ساده و واضح است؛ به شما امکان را می دهد ویدیوی خود را با صداهای مختلف ضبط کنید، علاوه بر ایجاد دوبله، می‌توانید مجموعه‌هایی از صداها را برای اضافه کردن به کاتالوگ ایجاد کنید. Dubsmash به بیش از 100 میلیون دانلود رسیده است و حجم دانلود این برنامه کمی بیش از 72 مگابایت است.

Follywood

یکی از نرم‌افزارهایی است که کمتر در بین مردم شناخته شده است؛ ویدیوهای خوبی را برای صداگذاری و اشتراک آنها با کاربران در سایر شبکه‌های اجتماعی را پیشنهاد می دهد. 

نرم افزار Follywood در گوگل‌پلی قرار ندارد؛ برخلاف این مورد، به دلیل رایگان بودن  و قابلیت دسترسی آسان به این نرم افزار، افرادی هستند که از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

Pandub

این اپلیکیشن هم مانند بقیه، به کاربر این مکان را می‌دهد تا صدای خود را بر روی فیلم و سریال قرار دهد. این کار خیلی سریع و راحت انجام می‌شود؛ همچنین به اندازه کافی برای انجام دوبله‌های مختلف فیلم‌های مختلفی وجود دارد.

 Pandub شامل یک شبکه اجتماعی در داخل پلتفرم است، می توانید شبکه‌ی ارتباطات خود را افزایش دهید و دنبال کنندگان (فالوور= Follower) خود را افزایش دهید. 

امکان کامنت گذاشتن نیز وجود دارد و شما می‌‌توانید علاوه‌بر ارسال نظر برای ویدیوهای دیگر کاربران، به کامنت‌هایی که برای پستهای شما قرار می‌دهند نیز پاسخ داد.

این برنامه دارای دکمه‌ای برای به اشتراک‌گذاری آثار از طریق برنامه‌های کاربردی محبوب، از جمله واتس اپ و شبکه‌های اجتماعی معروف است. 

Pandub از پلی استور حذف شد، اما می توان آن را از سایت های دیگری مانند APKPure که میزبان این اپلیکیشن مناسب برای دوبلورهای جدید و متخصص است، دانلود کرد.

Dub and Fun 

اگر می خواهید به راحتی به هر فیلمی صدا بدهید، بهترین گزینه کار با اپلیکیشن Dub and Fun است؛ که یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در گوگل پلی است. 

شما می توانید صدای اصلی را با صدای خود و دوستان خود درباره‌ی یک موضوع بسیار نتیجه ارائه دهید.

می‌توانید صداها را از بخش خود اضافه کنید، برای مثال به شما امکان می‌دهد موسیقی پس‌زمینه، صداهای صوتی ضبط‌شده و سایر صداها را اضافه کنید تا یک دوبله عالی ایجاد کنید. 

علاوه بر این، Dub and Fun گزینه‌های جالب دیگری را اضافه می‌کند تا بتوانید آموزش‌های ویدیویی، تبلیغات برای شرکت‌ها، ترجمه‌ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

Produb

یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن های دوبله آنلاین‌ می‌باشد؛ البته این نرم افزار به‌صورت کامل به زبان انگلیسی است و فیلم ها و سریال های زبان اصلی را بیشتر پشتیبانی می‌کند.

شما می توانید شخصیت‌های شناخته شده مختلفی را بازی کنید، معمولاً فیلم های شناخته شده بیشتری قرار دارند؛ مانند سریال‌ها و فیلم‌های کوتاه از کشورهای مختلف.

‏دوبلِتون (تماشای انیمیشن با دوبله محلی)

‏اپلیکیشن دوبلتون، مناسب برای افرادی است که به ئنبال دوبله‌ی انیمیشن‌های قدمی و جدید هستند؛ این نرم افزار دارای دنیایی پُر از انیمیشن با دوبله‌های متفاوت ایرانی می باشد. درحال حاضر 12 زبان و گویش و لهجه در این اپلیکیشن موجود می باشد.

‏ در حال حاضر انیمیشن ها با 12 دوبله متفاوت از جمله : دوبله ترکی، دوبله کردی، دوبله لری، دوبله مازنی، دوبله مشهدی، دوبله اصفهانی، دوبله یزدی، دوبله گیلکی، دوبله کرمانجی، دوبله کرمانی، دوبله عربی و دوبله جنوبی در دوبلتون موجود است، که به راحتی می‌توانید برای انیمیشن دلخواه خود با گویش دلخواه، دوبله‌ انجام دهید. از کارتون های قدیمی مثل میتی کومان و لوک خوش شانس تا رالف خرابکارو شگفت انگیزان و عصر یخبندان، در این نرم‌افزار موجود است.

درست است که برای راحتی کاربران نرم افزار ها و سایتهای مختلفی در جهت انجام امور در کم ترین زمان ساخته شده‌است، اما نباید به اینها اعتماد کرد؛ و برای خروجی با کیفیت بالا بهتر است کار را به افراد متخصص در این حرفه سپرد.

دوبلورهای حرفه‌ای ویدابیا باتضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت، دوبله و صداگذاری ویدیو شما را انجام می‌دهند؛ همچنین برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و معرفی محصول خود، می‌توانید سفارش خود را در قالب نریشن ثبت کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 2 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.