عنوان مقاله:

بهترین یوتیوبر‌های ایران؛ بهترین یوتیوبر‌های ایرانی در سال 2022

بهترین یوتیوبر‌های ایرانی چه کسانی هستند؟

مدت زمان درازی از عمر جهان دیجیتال نمی‌گذرد و در همین زمان کوتاه، زندگی افراد بشر با پدیده‌ی جهان مجازی، گره خورده است. کم نیستند کسانی که در این فضا به تولید محتواهای جالب دست می‌زنند و از این راه توانسته‌اند به شهرت و موفقیت چشمگیری دست یابند. برای آشنایی با فواید یوتیوبر‌ شدن و بهترین یوتیوبر‌های ایرانی با ما همراه شوید.

یوتیوبر کیست؟

توانمندی در تولید محتوا به‌خصوص محتوایی که با جذابیت آمیخته باشد، یکی از کارهای هنرمندانه‌ی عصر دیجیتال است. این هنرمندان در سراسر جهان طرفدارانی دارند که همواره در جستجوی کارهای جذاب‌شان، اینترنت را زیر و رو می‌کنند و همین جستجوی طرفداران کافی است تا هر روز پول هنگفتی به حساب‌شان واریز شود. این هنرمندان یوتیوبر نامیده می‌شوند. یوتیوبر ابتدا یک کانال در یوتیوب می‌سازد و با استراتژی‌های مناسب، محتوا‌هایی را در کانال خود منتشر می‌کند. برای موفقیت به‌عنوان یک یوتیوبر، محتوا باید جذاب باشد و به‌صورت، دقیق و منظم در یوتیوب منتشر شود.

یوتیوبر شدن چه فایده‌ای دارد؟

یوتیوب یک شبکه‌ی اجتماعی است که می‌توان با تولید و نشر محتوا برای مخاطبان، از آن کسب درآمد کرد. به‌جز این موضوع که بسیار هدف مهمی است، یوتیوبر بودن دارای مزایای زیر می‌باشد:

  • یوتیوبر آزادی تبلیغاتی دارد و می‌تواند در جریان نشر محتوای خود در ازای دریافت پول، به تبلیغات بپردازد.
  • یک یوتیوبر می‌تواند با لینک اختصاصی از طریق همکاری در فروش شرکت‌ها، به کسب درآمد بپردازد.
  • یک یوتیوبر می‌تواند مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کند و با تبلیغ کالا یا کالاهایی درآمد بالایی کسب نماید.
  • رسیدن به شهرت آرزوی بسیاری از افراد است و یک یوتیوبر می‌تواند از این راه به شهرت جهانی دست یابد.

معرفی بهترین یوتیوبر‌های ایرانی در سال 2022

 در ایران نیز افراد زیادی به این کار مشغولند. جهت آشنایی شما در ادامه به معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی در سال 2022 می‌پردازیم.

یوتیوبرهای پسر ایرانی

بدون شک اسم یوتیوبرهای ایرانی که در این قسمت ذکر می‌کنیم به گوش شما آشنا هستند. این یوتیوبر‌های بسیار فعال از شروع سال 2022 از نظر تعداد سابسکرایبر (دنبال کننده) به‌عنوان برترین یوتیوبرهای ایرانی شناخته شده‌اند و توانسته‌اند از یوتیوب پول بسیاری دریافت کنند.

پوتک (PUTAK)

پوریا عرب یکی از خوانندگان رپ است. او در زمینه‌ی مسائل اجتماعی، فلسفی و سیاسی می‌خواند. پوتک  در کنار خوانندگی با انتشار ویدئوهایی با محتوای طنز و فعالیت‌های روزمره‌ی زندگی خود توانسته است تاکنون به 514 هزار سابسکرایبر دست یابد.

سوگنگ (SoGang)

علیرضا سوگنگ به‌عنوان یکی از بهترین یوتیوبر‌های ایرانی است که به‌کمک خواهرش سحر، به تولید محتوا در یوتیوب می‌پردازد. کار‌های جذاب و پر از خلاقیت او 348 هزار سابسکرایبر را جذب کانالش کرده است.

فرشاد سایلنت (Farshad Silent)

این پسر ایرانی تا به امروز توانسته است به  479 هزار سابسکرایبر دست یابد. طرفداران او در یوتیوب «ارتش سایلنت» نامیده می‌شوند. کار این یوتیوبر تولید محتوا در زمینه‌ی طنز و بازی است. او به جز کار حرفه‌ای در یوتیوب، در زمینه‌ی مدلینگ هم فعالیت دارد.

آریا کئوکسر (Aria Keoxer)

آریا با 381 هزار دنبال کننده، یکی از بهترین یوتیوبر‌های ایرانی است. او در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتری از شهرت به‌سزایی برخوردار است. توضیحات او درباره‌ی بازی‌های رایانه‌ای با طنز زیبایی همراه است. 

آیدین زوارئی (Aidin Zavaree)

این یوتیوبر در راستای فرهنگ ایرانی اقدام به تولید ویدئو‌های دوربین مخفی می‌کند. آیدین با رضا رشیدپور هم همکاری کرده است و کلیپ‌های او بار‌ها در برنامه‌ی «حالا خورشید» پخش شده است. دنبال‌کننده‌های این یوتیوبر تا به امروز  8/40 هزار نفر هستند.

نواب ابراهیمی (Navab Ebrahimi)

یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی در زمینه‌ی آشپزی نواب ابراهیمی است. او به‌علت علاقه به آشپزی  و خلق غذا‌های جدید به تولید محتوا در این زمینه می‌پردازد. تعداد دنبال‌کننده‌های او تا به امروز 7/50 هزار نفر هستند.

یوتیوبر‌های دختر ایرانی

در بین یوتیوبر‌ها، دختران ایرانی هم حرفی برای گفتن دارند. از یوتیوبرهای دختر ایرانی که در سال 2022 دارای درآمد بسیار از یوتیوب بوده‌اند می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

میا پلیز (Mia Plays)

کیمیا روانگر یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی و اولین دختر یوتیوبر ایرانی در زمینه‌ی گیمینگ و دارای 241 هزار سابسکرایبر است. او دارای سبک مخصوص در تولید محتوا و در حال حاضر ساکن کانادا است.

مدگل (Mad Gal)

آتوسا یکی از خوانندگان رپ، با 202 هزار دنبال‌کننده یکی از بهترین یوتیوبر‌های ایرانی است.

ختن (KHOTAN)

این دختر توانسته است با 130 هزار سابسکرایبر در زمره یکی از بهترین یوتیوبر‌های ایرانی قرار گیرد. کار او تولید ویدئو‌های اجتماعی و دوربین مخفی و ایجاد چالش‌های جذاب در یوتیوب است.

تاکسیک گرل (Toxic Girl)

کوثر عزیزی تاکنون 127 هزار سابسکرایبر دارد. کار او تولید ویدئو‌های سرگرمی و بازی است.

 سرنا امینی (Serna Amini)

یکی از بهترین یوتیوبرهای ایرانی ساکن در ایران، سرنا امینی است. او در زمینه‌ی  تولید کلیپ‌های طنز و استند‌آپ کمدی فعالیت دارد. شمار دنبال‌کننده‌های او در یوتیوب به 128 هزار نفر می‌رسند.

صدف بیوتی (Sadaf Beauty)

این دختر یوتیوبر ایرانی در زمینه‌ی آرایشگری به تولید محتوا‌های جذاب می‌پردازد. او 114 هزار سابسکرایبر دارد.

کلام آخر:

کسب درآمد موضوع بسیار مهمی در زندگی هر فردی است. این کار وقتی با هنر و خلاقیت همراه می‌شود، زندگی بسیار شیرین و زیبایی را برای آدمی به‌همراه می‌آورد.

 در لیست بهترین یوتیوبر‌های ایرانی بدون شک افراد بسیاری قرار می‌گیرند که هنوز ناشناخته هستند. شما هم می‌توانید از موضوع‌های کوچک دور و برتان محتوا‌های جذابی بسازید، آن را در یوتیوب به اشتراک بگذارید و یکی از یوتیوبرهای ایرانی جدید باشید. بسیاری از این یوتیوبر‌های موفق کاملاً تصادفی پا به این عرصه گذاشته‌اند. پس از همین الان به هر اتفاق ساده طوری نگاه کنید که بتوانید دیگران را هم در جذابیت حاصل از آن سهیم نمایید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
fathad azish

fathad azish

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.