عنوان مقاله:

بهترین یوتیوبرهای جهان

مقدمه

امروزه بسیاری از افراد به فعالیت در یوتیوب و تولید ویدیو علاقه مند شده اند. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید در یوتیوب موفق شوید بهتر است به بررسی افراد موفق در این حوزه بپردازید. در این صورت می‌توانید بفهمید که آنها از چه راهکاری استفاده کرده اند و کاربران در یوتیوب چه محتواهایی را بیشتر دوست دارند. کاربران بسیاری در یوتیوب فعالیت می‌کنند و این پلتفرم کانال‌های بسیار زیادی دارد اما همه آنها به موفق نرسیده اند و فقط تعدادی از آنها معروف و شناخته شده هستند. ویژگی این کانال‌ها چیست و این یوتیوبرها چگونه به موفق رسیده اند؟ در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین یوتیوبرهای جهان بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 پیودی پای (PewDiePie)؛ پادشاه بازی‌های ویدیویی

کانال پپودی پای اولین یوتیوبر جهان از نظر تعداد سابسکرایبر است و با مخاطبانی در حدود 109 میلیون نفر در صدر جدول قرار دارد. سبک ویدیو های این کانال ولاگ است و  بازی‌های ویدیو را معرفی، پخش و در عین حال نقد می‌کند. بنیان گزار این کانال یعنی فیلیکس شلبرگ فعالیت خود را از زمان دانشجویی شروع کرده است. لازم به ذکر است که علاوه بر طرفداران بسیار او منتقدان سرسختی نیز دارد اما هواداران او بسیار تلاش کرده اند تا او در رتبه اول یوتیوبرهای جهان باقی بماند.

دود پرفکت (Dude Perfect)؛ یک یوتیوبر با محتوای ورزشی

یکی از بهترین یوتیوبرهای جهان کانال دود پرفکت است که حدود 55.5 میلیون نفر مخاطب دارد. محتوای این کانال ویدیوهای جالب و جذاب از حرکات ورزشی است. اعضای اصلی این کانال 5 نفر هستند که در ابتدا حرکات خارق العاده خود را در رشته بسکتبال با فیلم برداری و تدوین قوی به اشتراک می‌گذاشتند و پس از گذشت چند وقت رشته‌های ورزشی دیگری را نیز به ویدیوهای اضافه کردند. یکی از دلایل محبوبیت این کانال فعالیت‌های خیریه آنها است.

مستر بیست (MrBeast)؛ ایجاد چالش‌هایی جذاب برای مخاطبان

یکی دیگر از بزرگ‌ترین یوتیوبرهای جهان مستر بیست است. این کانال چالش‌های شگفت انگیز و جذابی را شروع می‌کند که باعث جذب 54.9 میلیون سابسکرایبر شده است. اگر در خصوص درآمد یوتیوبرهای معروف جهان کنجکاو هستید بد نیست که بدانید جیمی دونالدسون موفق به جمع آوری 20 میلیون دلار شده است که هزینه کاشت 20 میلیون درخت شده است. جیمی دونالدسون تا به امروز در امور خیریه بسیاری دخیل بوده است و کاربران خود را نیز به این امور تشویق می‌کند.

هوئگا خرمان (JuegaGerman)؛ محتوای طنز و موضوعات اجتماعی

یکی دیگر از بهترین یوتیوبرهای جهان خرمان گارمندیا است. این موسیقی دان و کمدین اهل شیلی موفق شده است حدود 43 نفر کاربر را به کانال خود جذب کند. لازم به ذکر است که او در ابتدا کانال خود را با محتوای بازی ویدیویی آغاز کرد اما پس از مدتی به ویدیوی کمدی و طنز روی آورد. این کاربر دو کانال در یویتوب دارد که به نام  (HolaSoyGerman) فعالیت می‌کند که این کانال نیز یکی از پربازدیدترین کانال‌های یوتیوب است و موضوع محتوای آن نیز طنز و مسائل اجتماعی است.

ویندرسون نونز (Whinderssonnunes)؛ محتوای طنز

نفر بعدی در لیست ما ویندرسون نونز است که حدود 41 میلیون نفر مخاطب دارد. محتوای کانال او طنز است که در حوزه خود خلاقانه و بی نظیر است و می‌تواند هر کاربری را بخنداند. او فعالیت خود در یوتیوب را هنگامی آغاز کرد که تنها 15 سال سن داشت و موفق شد با ویدیوهای خود مخاطبان بسیاری را از سرتاسر جهان به کانال خود جذب کند. ویندرسون نونز علاوه بر ویدیوهای طنز به موسیقی و ولاگ های روزانه نیز می‌پردازد.

فیلیپه نتو (Felipe Neto)؛ اخبار با چاشنی طنز

فیلیپه نتو یکی از بهترین یوتیوبرهای جهان و برزیل به شمار می‌رود که کانال یویتوب او حدود 41.5 میلیون نفر سابسکرایبر دارد. محتوایی که او در کانال خود به آن می‌پردازد زندگی روزمره، اخبار روز و افراد معروف است که با چاشنی کمدی و خنده دار همراه است. کانال او در سال 2012 به حدود یک میلیون نفر رسید و اولین فرد برزیلی است که موفق شده این تعداد سابسکرایبر را به خود جذب کند. او یک برادر به اسم لوکاس نتو دارد که او هم یکی از یوتیوبرهای معروف کشور برزیل به شمار می‌رود.

ال روبیوس (elrubiusOMG)؛ نقد و تفسیر بازی‌های ویدیویی

یویتوبر کانال ال روبیوس فردی به نام روبن دوبلاس گوندرسن است که متولد اسپانیاست. او از 16 سالگی فعالیت خود را شروع کرد و در ویدئوهایش به نقد و بررسی بازی‌های ویدیویی می‌پردازد که به دلیل تفسیرها و نقدهای بسیار عالی خود موفق شده است که حدود 39.7 میلیون نفر را به کانال خود جذب کند.

لوئیزیتو کامونیکا (Luisito Comunica)؛ همراهی در سفر به سرتاسر دنیا

فردی به نام لوئیز آرتورو ویلار سودک این کانال را اداره می‌کند که در آن تجربه سفرهای خود به سرتاسر دنیا را با افراد دیگر به اشتراک می‌گذارد. او علاوه بر تجربه شخصی سفر اطلاعات بسیار جالب و مفید فرهنگی و تاریخی از مقصدهای سفر خود نیز ارائه می‌دهد که همین موضوع باعث شده تا ویدیوهای او بسیار پرمخاطب باشند. کانال لوئیزیتو کامونیکا حدود 35.7 میلیون نفر مخاطب دارد.

سخن پایانی

یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری، راه اندازی کانال در یوتیوب است. در این مطلب به بررسی چندین مورد از بهترین یوتیوبرهای جهان پرداختیم تا بتوانید با افراد موفق در این زمینه آشنا شوید و از آنها ایده و الگو بگیرید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
fathad azish

fathad azish

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.