عنوان مقاله:

خرید کانال یوتیوب

برای خرید یک کانال یوتیوب، فقط باید اطلاعات تماس صاحبان کانال را جستجو کرده و در صورت تمایل به خرید و رسیدن به توافق با آنها، پیدا کنید. اگر همیشه می‌خواستید در یوتیوب مشهور شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، اکنون صنعت جدیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد کانال‌های YouTube را بخرید که می‌تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید.

باور کنید یا نه، خرید و فروش کانال های یوتیوب یک سرمایه گذاری بسیار سودآور است. با این حال، از آنجایی که این صنعت بسیار جدید است، بدیهی است که شک و تردیدهای زیادی پیرامون آن وجود دارد.

همچنین سؤالات زیادی در مورد آن وجود دارد که باید به آنها پاسخ داد، از هزینه یک کانال YouTube تا اینکه آیا خرید کانال های YouTube حتی قانونی است؟

خرید یک کانال یوتیوب چقدر هزینه دارد؟

این سوال کاملاً نسبت به چند چیز است. بیایید نگاهی به قیمت گذاری یک کانال YouTube بیاندازیم. بنابراین در ادامه به عواملی که هزینه کانال را تعیین می کند، نگاهی می اندازیم.

کانال با چهره چه کسی شناخته می شود؟

اگر کانال یوتیوبی که خریداری می کنید متکی به چهره شخصی باشد که محتوا را تولید می کند، ایجاد محتوای مشابه برای آن مخاطبان موجود بسیار دشوار خواهد بود.

تماشاگران چه کسانی هستند؟

این واقعاً به این معنی است که اکثر مشترکین در کجا هستند؟ طبیعتاً موقعیت مکانی مشترکین عامل مهمی در تعیین میزان ارزش کانال خواهد بود.

کانال چند ویدیو دارد؟

البته، کیفیت و کمیت ویدیوهای موجود باید هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید کانال یوتیوب مورد توجه قرار گیرد. اگر کانال تا کنون فقط دو ویدیو داشته باشد، ارزش کانال به اندازه ویدیویی که بیش از 200 ویدیو منتشر کرده است نخواهد داشت.

کانال یوتیوب چند دنبال کننده دارد؟

به طور طبیعی، مشترکین نکته بسیار مهمی هستند که باید هنگام خرید یک کانال YouTube در نظر بگیرید. با این حال، آنها آنقدرها که فکر می کنید مهم نیستند.چون این احتمال وجود دارد که مشترکین جعلی باشند، بنابراین فقط به این دلیل که تعداد بالایی را مشاهده می کنید به این معنی نیست که باعث موفقیت شما می شود. علاوه بر دانستن تعداد مشترکین یک کانال، باید مطمئن شوید که آنها واقعی هستند، نه جعلی.

آیا کانال تا به حال بسته شده است؟

strike یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای شما و کانال YouTube شما بیفتد. این به این دلیل است که حتی می تواند منجر به مسدود شدن کانال شما شود. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است علیه کانال خود اخطار دریافت کنید، اما رایج ترین آنها نقض حق نسخه برداری است.

با این حال، نگران نباشید، سه اخطار دریافت می‌کنید و سپس خارج می‌شوید. هر بار  strike شدن یک محدودیت زمانی دارد و بعد از سه ماه تمام می شود. بنابراین تا زمانی که کانالی که در آن مشاهده می‌کنید سه اخطار در طول سه ماه دریافت نکرده باشد، مشکل خاصی وجود ندارد.

آیا کانال به مرحله کسب درآمد رسیده است؟

وقتی یک کانال یوتیوب درآمدزایی می کند، گفته می شود که از آن درآمد کسب می شود. بدیهی است که اکثریت قریب به اتفاق افراد و شرکت‌ها می‌خواهند کانال‌های درآمدزایی YouTube را خریداری کنند. برای کسب درآمد توسط YouTube، این کانال  باید در سال گذشته حداقل 4000 ساعت بازدید و 1000 مشترک داشته است.

همچنین دانستن درآمد ماهانه کانال بسیار مهم است تا به شما ایده خوبی در مورد انتظارات از نظر سود ارائه دهد. به طور طبیعی، اگر موفق به خرید کانال‌های درآمدزایی YouTube نسبت به کانال‌هایی که درآمدزایی ندارند، بخرید، از مزیت بزرگی برخوردار هستید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.