عنوان مقاله:

خرید پیج یوتیوب

خرید یا فروش کانال یوتیوب کاملا قانونی است و چندین سال است که اتفاق می افتد. به طوری که بزرگترین شبکه های چند کاناله جهان (MCN’s) کسب و کار خود را با به دست آوردن کانال های مختلف YouTube ایجاد کرده اند.

خرید و فروش کانال‌های یوتیوب یک تلاش فزاینده سودآور است. با این حال، هنوز بسیاری از افراد در مورد این نوع فروش ها تردید دارند. چطورکار می کنند؟ آیا خرید کانال یوتیوب قانونی است؟ هزینه یک کانال YouTube چقدر ممکن است؟ این عملیات چقدر طول می کشد؟ به خواندن این مقاله ادامه دهید و هر آنچه را که در مورد خرید یک کانال یوتیوب باید بدانید را کشف کنید.

چرا یک کانال یوتیوب بخریم؟

مزایای خرید کانال یوتیوب عبارتند از:

می توانید از ویدیوهایی که قبلاً در کانال ارسال شده است درآمد باقیمانده کسب کنید.

می‌توانید برای سال‌ها از تبلیغات و درآمدهای وابسته آن ویدیوهای موجود بیشترین استفاده را ببرید.

الگوریتم یوتیوب ویدئوهایی با تعداد بازدید بالاتر را در اولویت قرار می دهد. بنابراین، فعالیت بر روی یک کانال قدیمی فعال بسیار ساده تر از شروع از صفر است.

البته توجه داشته باشید قبل از تصمیم گیری در مورد کانال و پیگیری یک تراکنش ایمن، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. خرید یک کانال یوتیوب باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما می شود که با ایجاد کانالی با تعداد زیادی مشترک یوتیوب و محتوای اصلی توسط خودتان همراه است. داشتن یک “کانال آماده” به این معنی است که پتانسیل بیشتری برای درآمد ماهانه مرتبط با کانال وجود دارد.

نکاتی که هنگام خرید کانال یوتیوب باید در نظر بگیرید

اگر حساب یک کانال یوتیوب فعال برای کسب درآمد نیست، از مالک اصلی بخواهید فرآیند کسب درآمد را شروع کند.

 کانال چند ساله است؟ کانال‌های قدیمی‌تر اغلب دارای اعتبار و اعتماد بیشتری با مخاطبان خود هستند. این ممکن است این حساب‌های قدیمی را جذاب‌تر کند زیرا یک مخاطب منظم تضمین شده وجود دارد. با این حال، عکس آن نیز صادق است. اگر یک کانال قدیمی مدت زیادی پست ارسال نکرده باشد، ممکن است مخاطبانش کهنه شده باشند. آنها ممکن است پذیرای محتوای جدید نباشند. 

این کانال چند مشترک دارد؟ آیا کانال 100 هزار دنبال کننده دارد یا فقط 1 هزار ساب وجود دارد؟ عامل اصلی موثر بر ارزش کلی کانال، تعداد مشترکین است. برای سود بردن از این معامله، آگاهی از این اطلاعات بسیار مهم است. 

کانال چند تا ویدیو داره؟ شما باید کیفیت و کمیت ویدیوهای کانال را به عنوان یک دارایی ببینید، به این معنی که کانالی با دو ویدیوی تولید شده نسبت به کانالی با 200 ارزش کمتری دارد.

چگونه مالکیت کانال یوتیوب را منتقل کنیم؟

در تنظیمات مجوزهای حساب، مالک اصلی باید مالک اصلی > انتقال را در کنار نام شخص یا شرکت انتخاب کند. گذراندن این مرحله شما را به عنوان مالک اصلی کانال حذف کرده و انتقال را تکمیل می کند.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.