عنوان مقاله:

فروش سابسکرایب

سابسکرایب رایگان YouTube بهترین راه برای به حداکثر رساندن دسترسی ارگانیک در دومین وب سایت بزرگ جهان است. اگر هدف شما کسب درآمد در یوتیوب است، رسیدن به نقاط عطف مشترکان بسیار مهم است. به عنوان مثال، برای تبدیل شدن به شریک یوتیوب و شروع کسب درآمد تبلیغاتی به حداقل 1000 مشترک نیاز دارید. و هر چه تعداد مشترکین بیشتری داشته باشید، در نردبان «سطح سود» YouTube بالاتر می‌روید.

در اینجا، به ترتیب از ساده ترین به پیچیده ترین، بهترین شیوه های ما برای تبدیل بینندگان به سابسکرایب آمده است. به یکباره با همه آنها برخورد نکنید. برای هر ویدیوی جدیدی که پست می کنید یکی از این نکات را امتحان کنید یا هفته ای یک یا دو مورد را اجرا کنید.

 1. از بینندگان خود بخواهید مشترک شوند:

 خیلی راحت تر از این نمی شود. گاهی اوقات مخاطب شما فقط نیاز به یادآوری دارد. آیا درخواست اشتراک بد به نظر می رسد؟ اگر خیلی زود یا خیلی مکرر بپرسید، بله می تواند باشد. اما یک یادآوری سریع برای مشترک شدن در پایان ویدیوتان باعث می‌شود طرفداران به حرف تان گوش بدهند. به یاد داشته باشید که نشان دهید چرا کانال شما ارزش اشتراک در آن را دارد. مطمئن شوید که فقط پس از ارائه اطلاعات جدید و مفید یا خنده بینندگان، درخواست اشتراک را می‌کنید. 

2. ویدیوی خود را با صحبت کردن درباره قسمت بعدی پایان دهید:

 اشتراک در یک کانال در یوتیوب یک عمل انتظاری است. بینندگانی که به‌تازگی متوجه شده‌اند که نام تجاری شما چیست، اگر کار خود را به درستی انجام دهید دنبال کننده پر و پا قرص شما می‌شوند. تبلیغ ویدیوی بعدی و فهمیدن اینکه چرا نباید آن را از دست داد، ارگانیک ترین راه برای تشویق مردم به سابسکرایب کردن است. البته، این مستلزم آن است که برنامه محتوای YouTube خود را به خوبی مدیریت کنید و بدانید که چه چیزی در آینده در راه است.

3. حساب Google خود را تأیید کنید:

 به‌طور پیش‌فرض، همه کاربران YouTube می‌توانند ویدیوهای حداکثر 15 دقیقه را آپلود کنند. اگر می خواهید محتوای طولانی تر از آن ایجاد کنید، باید حساب خود را تأیید کنید. از آنجایی که ویدیوهای طولانی‌تر گزینه‌های بیشتری برای انواع محتوایی که می‌توانید ایجاد کنید در اختیار شما قرار می‌دهد، این یک گام مهم برای هر کسی است که می‌خواهد یک کانال حرفه‌ای بسازد.

7. علامت گذاری با کاور را فراموش نکنید:

یک تصویر کوچک یک تصویر ثابت 1280 x 720 پیکسل است که به عنوان پوششی برای ویدیوی شما عمل می کند. آن را به عنوان یک پوستر فیلم کوچک در نظر بگیرید. این اولین و بهترین فرصت شما برای متقاعد کردن کسی است که روی ویدیوی شما کلیک کند. در تمام تصاویر کوچک خود، برندسازی ثابت را هدف بگیرید. از همان فونت، پالت رنگی یکسان یا حتی ترکیب فریم یکسان استفاده کنید تا مردم (حداقل ناخودآگاه) بدانند که در حال تماشای ویدیویی از کانال شما هستند.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.