عنوان مقاله:

خرید ویو یوتیوب

بسیاری از افراد سعی کرده اند و موفق شده اند تعداد بازدید و تعامل ویدیوی خود را با کمک ربات ها افزایش دهند.

وجود بازار مشاهده جعلی مدت‌هاست که وجود داشته است، به‌طوری‌که یک ولاگر برتر از اوایل سال 2011 در مورد روش‌های کلاهبرداری در میان سازندگان ویدیوی خاص گزارش داده است. YouTube به این موضوع توجه کرده است و به طور منظم الگوریتم خود را برای تشخیص تعامل مصنوعی و تعداد بازدید به‌روزرسانی می‌کند. .

مشکل رو به رشد بازار نمای جعلی

یوتیوب نه تنها به یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی وب بلکه به محبوب ترین پلتفرم (پس از گوگل) در بین جوانان تبدیل شده است. هر روز محتوای بیشتری ایجاد می شود و فرصت کسب درآمد در طول سال ها به طور تصاعدی افزایش یافته است. شانس کسب درآمد سریع منجر به تقاضای فزاینده سازندگانی شده است که مایل به پرداخت هزینه برای بازدیدهای YouTube و رشد خدماتی است که آنها را ارائه می دهند.

نیویورک تایمز در مقاله ای گزارش داد که حتی افراد مشهور و موسیقیدانان نیز به خرید بازدیدهای یوتیوب مشغول بوده اند. این کار  به عنوان یک حقه روابط عمومی عمل می کند تا این تصور نادرست ایجاد شود که آن ویدیو یا موسیقی تازه منتشر شده، وایرال شده است. همچنین بسیاری از تولیدکنندگان محتوای کوچکتر دیگر نیز وجود دارند که از این خدمات برای پرداخت هزینه بازدیدهای YouTube و همچنین خرید مشترکین استفاده می کنند.

آیا می توانید بازدیدهای یوتیوب را بخرید؟

بله،می توانید. اما این بستگی به نوع تماشاچی ها و منبع خرید شما دارد. دو نوع خدمات وجود دارد که می توانید در آن شرکت کنید:

  خدمات شخص ثالث: خط‌مشی‌های YouTube در مورد خرید بازدیدها و مشترکین از خدمات شخص ثالث (مانند خرید 1000 بازدید به قیمت 10 دلار) واضح است.

     بازدیدهای ایجاد شده توسط برخی از مشاغل و خدمات شخص ثالث شمارش یا در YouTube منعکس نخواهد شد و می تواند منجر به اقدامات انضباطی علیه حساب شما شود، از جمله حذف ویدیو یا تعلیق حساب.

به غیر از خرید بازدیدهای یوتیوب، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که توسط پلتفرم غیرمجاز هستند، مانند ارائه پاپ‌آندرها، تغییر مسیرها، و طرح‌بندی‌های فریبنده وب‌سایت که افراد را فریب می‌دهند تا ویدیوها را مشاهده کنند.

پتانسیل درآمدزایی این پلتفرم باعث گسترش فروشندگانی شده است که اشتراک‌ها و بازدیدهای YouTube را برای کسب سود می‌فروشند. هنگامی که یک ویدیو بازدیدهای بیشتری داشته باشد، در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کند، که به نوبه خود به یوتیوبرها اجازه می دهد تا از نمایش تبلیغات درآمد بیشتری کسب کنند.

آیا خرید بازدیدهای یوتیوب غیرقانونی است؟ خرید بازدیدهای یوتیوب غیرقانونی نیست، اما خرید بازدیدهای ربات یا فریب دادن افراد برای تماشای یک ویدیو خلاف شرایط خدمات آنها است. اگر بازدیدهای YouTube را از یک ارائه دهنده معتبر خریداری کنید، حساب و ویدیوهای شما ایمن خواهند بود.

چگونه می‌توان از راه درستی بازدیدها و مشترکین بیشتری از یوتیوب داشت؟

باید از خرید ویو غیرواقعی به هر قیمتی اجتناب کرد، حتی اگر فروشنده ادعا کند که ویوها از افراد واقعی می آیند تا مطمئن نشده اید از چه طریقی ویو کسب می کنند نباید اطمینان کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.