عنوان مقاله:

آموزش یوتیوب، آموزش یوتیوب رایگان، آموزش یوتیوب صفر تا صد

یوتیوب یک وب سایت رایگان اشتراک گذاری ویدیو است که تماشای ویدیوهای آنلاین را آسان می کند. حتی می توانید ویدیوهای خود را ایجاد و آپلود کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید. یوتیوب که در ابتدا در سال 2005 ایجاد شد، اکنون یکی از محبوب‌ترین سایت‌های وب است که هر ماه حدود 6 میلیارد ساعت ویدیو در آن تماشا می‌شود. اگر تا به حال ویدیویی را به صورت آنلاین تماشا کرده باشید، به احتمال زیاد یک ویدیوی YouTube بوده است.

چرا از یوتیوب استفاده کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت یوتیوب، تعداد زیاد ویدیوهایی است که می توانید پیدا کنید. به طور متوسط، هر دقیقه 100 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای تماشا وجود دارد! و انواع ویدیوها را در یوتیوب خواهید یافت.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت یوتیوب این است که همه چیز مربوط به محتوای تولید شده توسط کاربر است. به جای ویدیوهای شبکه های تلویزیونی بزرگ و استودیوهای فیلم، ویدیوهای شگفت انگیز و خلاقانه ای را خواهید دید که توسط افرادی درست مثل شما ساخته شده اند.  یوتیوب یک خیابان یک طرفه نیست—شما می توانید وارد شوید، ویدیوهای خود را ضبط کرده و به اشتراک بگذارید، و بخشی از جامعه شوید.

آیا یوتیوب برای همه مناسب است؟

با وجود محتوای بسیار زیاد در یوتیوب، توجه به این نکته مهم است که همه ویدیوهای یوتیوب برای همه افراد، به ویژه کودکان زیر 13 سال مناسب نیستند.

دو راه اساسی برای مشاهده یک ویدیوی یوتیوب وجود دارد: مستقیماً در وب سایت یوتیوب یا به عنوان یک ویدیوی جاسازی شده در یک سایت دیگر. در ویدیوهای جاسازی شده وب سایت های دیگر، اگر ترجیح می‌دهید، می توانید روی دکمه کوچک یوتیوب در گوشه سمت راست پایین پخش کننده ویدیو کلیک کنید تا ویدیو را مستقیماً در وب سایت یوتیوب تماشا کنید.

تماشای ویدیوهای یوتیوب رایگان است، اما بسیاری از آنها اکنون شامل نوعی از تبلیغات هستند، مانند تبلیغات در تلویزیون. تبلیغات ممکن است قبل از شروع یک ویدیو ظاهر شود، اگرچه می توان بیشتر آنها را پس از چند ثانیه رد کرد.

ورود به یوتیوب

اگرچه لزوماً لازم نیست، توصیه می‌کنیم به حساب یوتیوب خود وارد شوید. ورود به سیستم به شما این امکان را می دهد که ویدیوهایی را که پیدا می کنید لایک کنید و روی آنها نظر دهید، ویدیوها را راحت تر به اشتراک بگذارید و حتی ویدیوهای خود را آپلود و ویرایش کنید. برای ورود به یوتیوب به یک حساب Google نیاز دارید.

هنگامی که یک حساب Google دارید، آماده ورود به سیستم و شروع تماشای ویدیو هستید. به سادگی به www.youtube.com بروید، روی ورود به سیستم در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و اطلاعات حساب Google خود را وارد کنید.

صفحه اصلی یوتیوب

پس از ورود به سیستم، صفحه اصلی یوتیوب ظاهر می‌شود و ویدیوهای پرطرفدار و ویدیوهایی که به شما توصیه می‌شود و موارد دیگر را خواهید دید. اگر ویدیویی را می‌بینید که می‌خواهید تماشا کنید، فقط روی آن کلیک کنید تا شروع به پخش شود.

جستجو یک راه عالی برای یافتن ویدیوهای جدید در یوتیوب است. فرض کنید به دنبال ویدیوهایی از سگی در حال اسکیت بورد هستید. ما می دانیم که کمی احمقانه به نظر می رسد، اما احتمالاً هزاران ویدیو فقط در مورد این یک موضوع وجود دارد!

برای جستجوی ویدیوها، کافی است آنچه را که به دنبال آن هستید در نوار جستجو تایپ کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. نتایج درست مانند جستجوی گوگل برای تان نمایش داده می شود.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.