عنوان مقاله:

چگونه در سرچ اینستاگرام اول باشیم

ویژگی جستجوی اینستاگرام را به عنوان گوگل دنیای رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. این یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای کشف در اینستاگرام است. و برای کسب و کارها، حفظ جایگاه خود در نتایج جستجوی اینستاگرام برای جلب نظر بیشتر به پست ها و تبدیل بینندگان به فالوور بسیار مهم است.

جستجوی اینستاگرام چیست؟

درست مانند اینکه یک عبارت جستجو را در گوگل تایپ می کنید، می توانید از نوار جستجو در بالای صفحه اکسپلور برای یافتن و کشف حساب ها و هشتگ ها استفاده کنید.

جستجوی اینستاگرام چگونه کار می کند: اینستاگرام دقیقاً مانند یک موتور جستجو، پروفایل‌ها را می‌خواند و می‌آموزد که چه چیزی، چه زمانی و کجا پروفایل‌ها را در نتایج نشان دهد. 

طبق گفته اینستاگرام، نتایج جستجویی که می‌بینید بر اساس عوامل مختلفی است، از جمله افرادی که دنبال می‌کنید، با چه افرادی در ارتباط هستید و چه عکس‌ها و ویدیوهایی را در اینستاگرام دوست دارید.

به عبارت دیگر، الگوریتم اینستاگرام در پشت صحنه جستجوی اینستاگرام سخت کار می کند تا همیشه نه تنها دقیق ترین نتایج، بلکه مرتبط ترین نتایج را نیز به شما ارائه دهد!

بر اساس رفتارهای اینستاگرام شما – مانند پروفایل هایی که بیشتر دوست دارید و با آنها بیشتر درگیر هستید، چه کسی با عکس های شما نعامل دارد و حتی پروفایل هایی که دنبال کنندگان شما بیشتر با آنها تعامل دارند – اینستاگرام به پیش بینی پروفایل هایی که می خواهید کشف کنید کمک می کند. بنابراین نمی توان انکار کرد که این ابزار قدرتمندی برای نمایش مشخصات شما در مقابل مخاطبان هدف شما است!

اگر می خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید و شروع به استفاده از جستجوی اینستاگرام به نفع خود کنید، باید به پروفایل اینستاگرام خود به عنوان صفحه اصلی فکر کنید. همانطور که می خواهید وب سایت خود را با سئو و کلمات کلیدی بهینه کنید، باید به فکر انجام همین کار برای پروفایل اینستاگرام خود نیز باشید!

نام خود را با کلمات کلیدی بهینه کنید

اولین قدم برای کشف شدن در جستجوی اینستاگرام این است که نام اینستاگرام خود را بهینه کنید!

فیلد «نام» در بیو اینستاگرام شما قابل جستجو و کاملاً قابل تنظیم و جدا از دسته اینستاگرام شما است. این بدان معناست که می توانید آن را به کلماتی تغییر دهید که نمایه یا کسب و کار اینستاگرام شما را برجسته می کند. با قرار دادن کلمات کلیدی مهم در قسمت نام، شانس شما برای ظاهر شدن در نتایج برتر اگر کسی آن کلمات کلیدی را جستجو کند، بسیار بیشتر خواهد شد!

یک برچسب موقعیت مکانی به همه پست ها و استوری های خود اضافه کنید

وقتی یک برچسب موقعیت مکانی به پست های خود اضافه می کنید، شانس بیشتری برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی آن مکان دارید. اگر کاربر روی برگه مکان‌ها در صفحه جستجو ضربه بزند، بسته به محبوبیت و به‌موقع بودن پست شما ممکن است پست شما در بالای جدول ظاهر شود!

بنابراین هنگام تگ کردن یک مکان، شانس بیشتری برای دریافت بازدید، تعامل و فالوورهای بالقوه بیشتر از پست های خود دارید.

از هشتگ ها در همه پست ها و استوری های خود استفاده کنید 

استفاده از هشتگ های اینستاگرام ضروری هستند! یک پست با حداقل یک هشتگ اینستاگرام به طور متوسط 12.6٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ تعامل دارد. احتمالاً به این دلیل است که آنها در نتایج جستجوی بیشتری ظاهر می شوند!

هنگامی که یک کاربر در جستجوی اینستاگرام هشتگ را جستجو می کند، نتایج هم در تب بالا و هم در تب برچسب ها ظاهر می شود – بنابراین احتمال کشف شدن شما دو برابر می شود

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.