عنوان مقاله:

روش‌های یوتیوبرشدن در سال 2022

این روزها افراد به دنبال شهرت و کسب درآمد از طریق یوتیوب و فضای مجازی هستند .تعداد افرادی که یک پیج بیزینسی دارند و خودشان هم به عنوان بلاگر، اینفلوئنسر و یا تولید کننده ی محتوا در اینستاگرام فعالیت می کنند کم نیست.
در واقع افرادی که در دهه‌های قبل زندگی می‌کردند با چالش‌های بیشتری مواجه بودند. هزینه‌های زیاد برای تجارت و شناساندن استعدادهای خود به دنیا کار راحتی نبود. اما در این روزها به لطف اینترنت و گوشی های تلفن همراه، به راحتی می توان با تهیه‌ی عکس، ویدیو، پادکست و … در دنیای دیجیتالی امروز سرشناس شد.

از زمانی که مردم راه های کسب درآمد از یوتیوب را دریافتند محبوبیت این شبکه اجتماعی بسیار افزایش پیدا کرد و تقریبا همه به دنبال راهی برای کسب درامد دلاری از آن هستند. پس شما هم اگر به دنبال فعالیت در یوتیوب و کسب درآمد دلاری هستید.

با خواندن این مقاله و تماشای دوره‌ی کسب درآمد دلاری از یوتیوب، شما یک مسیر کاملا هموار را برای درآمد از یوتیوب طی می‌کنید؛ چرا که دیگر اشتباهات رایج برای ساخت کانال صورت نمی‌گیرد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شروع فعالیت در یوتیوب استفاده از محتوایی است که مورد علاقه کاربران فضای مجازی است.

یک یوتیوبر دقیقا کیست؟

به زبان ساده، یوتیوبر هر کسی است که محتوای ویدیویی تولید و در پلتفرم یوتیوب منتشر می‌کند. به طور خاص، افرادی هستند که یک محتوای خوب و تاثیرگذار تولید می‌کنند. پس از به دست آوردن تعداد مناسبی از کاربران، تولیدکنندگان محتوا اجازه‌ی کسب درآمد از کانال‌های خود را دارند. در این مرحله، یوتیوب تبدیل به یک تجارت برای این افراد می‌شود. 

برای این کار یوتیوب قوانینی دارد که برای اطلاع از شرایط رسیدن به کسب درآمد می‌توانید از قسمت چهارم دوره‌ی کسب درآمد دلاری از یوتیوب استفاده کنید.

با این حال، برای اکثر کاربران یوتیوب این چیزی بیش از یک شغل است: در عوض، آنها از کانون توجه لذت می برند. برخی حتی معروف می‌شوند. هر دلیلی که می خواهید یوتیوبر شوید، کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهید تا موفق شوید. 

خوشبختانه، تجربیات دیگران یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک یوتیوبر و موفقیت در طول زمان را آسان کرده است. دنیای یوتیوب به طور فزاینده‌ای رقابتی است، به ویژه از آنجایی که افراد زیادی برای آن نفوذ آرزومند رقابت می‌کنند. با این حال، در اینجا بهترین گام‌ها برای موفقیت در این مسیر آورده شده است.

تعریف موفقیت و مشخص کردن اهداف 

باید بدانید هدف شما از این کار چیست،چگونه آن را اندازه گیری می‌کنید، چگونه با استراتژی کلی شما مطابقت دارد، و جدول زمانی شما چیست؟ 

علاوه بر این، باید مطمئن شوید که اهداف قابل دستیابی هستند، نه دور از دسترس. 

نمونه ای از چیزی که دست نیافتنی است ممکن است جذب یک میلیون مشترک در یک هفته باشد.

تکیه به علایق و مشخص کردن جایگاه خود

تصمیم گیری در مورد یک جایگاه، هم سخت ترین و هم مهم ترین تصمیم است. 

  • یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری نحوه تبدیل شدن به یوتیوبر این است که بفهمید چه چیزی آنقدر رقابت نخواهد داشت که غیرممکن شود. 
  • علاوه بر این، شما باید چیزی را انتخاب کنید که شانس موفقیت بالایی دارد.
  • جایگاه شما باید چیزی باشد که بتوانید در طول سالیان متمادی درباره آن صحبت کنید.

بررسی و الهام گرفتن از رقبا 

این مرحله هنگامی اتفاق می افتد که زمینه ی فعالیت خود را مشخص کرده باشید. در این صورت می‌توانید رقبای فعال در حوزه ی فعالیت خود را بشناسید.

گزینه دیگر این است که ویدیوهایی درباره موضوعاتی بسازید که دیگران قبلاً با آن‌ها درگیر شده‌اند، اما یک چرخش جدید روی آن‌ها قرار دهید. این می تواند به معنای اضافه کردن طنز، وارد شدن به جزئیات بیشتر، نزدیک شدن به یک موضوع از زاویه ای جدید، یا حتی ارائه نظر در مورد ویدیوهای دیگران باشد. 

چیزی باید ویدیوهای شما را از بقیه متمایز کند و باعث شود مردم بخواهند محتوای شما را نسبت به دیگران جستجو کنند، و بسیاری از یوتیوب‌برهای اصلی به سادگی از طریق شخصیت و ارائه خود در حالی که با یک موضوع روزمره مشترک درگیر هستند، محبوبیت پیدا کرده‌اند.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 2 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.