عنوان مقاله:

اینفلوئنسرمارکتینگ برای فروشگاه های اینستاگرامی

تا چند سال پیش، عرصه اینفلوئنسر مارکتینگ فقط به افراد مشهور و چند وبلاگ نویس اختصاصی محدود می شد. اکنون، به نظر می‌رسد که شاهد افزایش تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بوده‌ایم، که بازار را اشباع کرده‌اند و متاسفانه حتی درگیر کلاهبرداری شده‌اند.

راهبردهای اینفلوئنسر مارکتینگ برای یک نام تجاری، دشوارتر از همیشه است، اما ما اینجا با راهنمایی برای درک همه آن هستیم. نکات ما را بخوانید تا بفهمید آیا اینفلوئنسر مارکتینگ برای شما مناسب است یا خیر.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

در یک توضیح کلی اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که از تأییدیه‌ها و اشاره‌های محصول از سوی اینفلوئنسرها استفاده می‌کند( افرادی که دنبال‌کنندگان اجتماعی اختصاصی دارند و به عنوان متخصص در حوزه خود دیده می‌شوند). 

برجسته شدن در سال 2014 در اینستاگرام آسان تر از امروز بود. اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که در صفحه ویژه اینستاگرام معرفی شوید یا ظاهرتان به اندازه کافی متمایز بود، پس شانس شما برای انتخاب به عنوان یک اینفلوئنسر بالا بود. ما تحت تأثیر آنچه می بینیم هستیم.

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، گوش دادن اجتماعی به شما کمک می‌کند تا شناسایی کنید مردم در مورد صنعت و برند شما کجا صحبت می‌کنند – و می‌تواند به شما کمک کند تاثیرگذارترین صداها را در صنعت خود در هر پلتفرم پیدا کنید. 

در طول مرحله تحقیق، به نوع افراد تأثیرگذاری که به آنها علاقه دارید نگاه کنید. آیا به دنبال افراد مشهور با فالوورهای زیاد هستید؟ یا میکرو اینفلوئنسرهایی با کمتر از 2000 فالوور؟ شاید چیزی بین 5 تا 10 هزار دنبال کننده ترجیح شما باشد. هر چیزی که تصمیم بگیرید روی آن تمرکز کنید، بودجه شما را تعیین می کند.

حتماً به نرخ های رایج برای آن نوع اینفلوئنسرها نگاه کنید. میکرو اینفلوئنسرها روی چند موضوع متمرکز هستند و محصولات را می پذیرند. برخی از میکرو اینفلوئنسرها به طور مستقل کار می کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است توسط یک آژانس یا شبکه نمایندگی شوند. 

برای انتخاب اینفلوئنسر به این نکات توجه کنید:

    آیا اینفلوئنسر قبلاً در مورد موارد مشابه به سرویس شما پست می‌فرستد؟ به عنوان مثال، اگر شما یک رستوران هستید و می خواهید منوی جدیدی را تبلیغ کنید، باید به دنبال تأثیرگذارانی باشید که به طور مرتب در مورد غذاخوری و غذایی که می خورند پست بگذارند.

    آیا معتبر هستند؟ این به معنای پیمایش در فید آنها و کلیک کردن روی پست‌ها است. نسبت تعامل ضعیف به تعداد فالوورها و کامنت‌های اسپم مانند نشانه‌های یک حساب کاربری کلاهبردار هستند.

    آیا قبلا با برندهای مشابه کار کرده اند؟ بسته به نوع اینفلوئنسر که به دنبال آن هستید، یک فرد باتجربه می‌تواند یک سابقه عالی را به شما نشان دهد که شامل مجموعه‌ای از کارهایش است. هر چه بیشتر روی یک اینفلوئنسر سرمایه گذاری کنید، به بررسی بیشتری نیاز دارید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.