عنوان مقاله:

راهنمای برگزاری مسابقه اینستاگرامی برای فروشگاه ها

چالش های اینستاگرام به عنوان راهی برای افزایش تعامل شما، بلکه به دنبال آن در رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای محبوب شده اند.

آیا می‌دانستید این چالش‌ها (و بازی‌ها) برخی از قدرتمندترین محتوای اینستاگرام در حال حاضر هستند؟

این به این دلیل است که چالش‌ها سرگرمی را برای کاربران فراهم می‌کنند و در عین حال ردپای دیجیتالی را از طریق دسترسی و برداشت‌های گسترده ایجاد می‌کنند.

با استیکر چالشی جدید استوری اینستاگرام، چالش‌ها معمولاً در استوری‌های اینستاگرام منتشر می‌شوند، اما از آنجایی که استوری‌ها پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، چرا چالش اینستاگرام را در فید خود اجرا نکنید؟

بازی‌ها و چالش‌های اینستاگرام یک تماس مستقیم برای اقدام ارائه می‌کنند که به طور ارگانیک کاربران را به اشتراک‌گذاری و تبلیغ محتوای شما در پلتفرم‌هایشان سوق می‌دهد. این یک بازی برد-برد برای همه است، چرا بازی اینستاگرام خود را ایجاد نمی کنید؟

حضور در فضای دیجیتال می‌تواند ترسناک باشد، اما بازی‌ها و چالش‌های اینستاگرام راهی برای خلاقیت و سرگرمی با مخاطبان هستند.

بازی‌ها و چالش‌های اینستاگرام شرایطی دارد که در اینجا به چند نکته آن اشاره میکنیم.

نکته ۱: چالش سرگرم کننده باشد

شما می خواهید که مخاطبانتان برای تعامل با محتوای شما هیجان زده شوند.

این بدان معناست که باید محتوایی چشم نواز، جذاب و سرگرم کننده بسازید! پس خارج از چارچوب فکر کنید و خلاق باشید. کاری کنید تا ترغیب شوند در بازی شما نقشی داشته باشند.

نکته 2: یک بازی آسان طراحی کنید

اگر می‌خواهید افراد به بازی اینستاگرام شما بپیوندند، باید آسان باشد. از آنجا که باید با هم صادق باشیم، رفتار کاربران در شبکه های اجتماعی اغلب میل به تنبلی دارد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که عناصر کلیدی (یا لوازم جانبی) در بازی یا چالش شما برای اکثریت قابل دسترسی است. برای فراگیر شدن بیشتر، مطمئن شوید که جایگزین‌های آسانی را ارائه می‌کنید، به جای وزنه، بخواهید از بطری‌های نوشابه استفاده کنند.

افراد نباید قبل از اینکه در آن شرکت کند احساس کند که کار خیلی سخت است. این بر عهده شماست که با حذف تلاش غیرضروری از چالش، آن را ساده کنید.

نکته 3: از چالش های به روز در تیک تاک الهام بگیرید

 افراد در TikTok هر روز و بر حسب ترندهای موجود در حال انجام چالش هایی هستند که در اینستاگرام نیز قابل اجراست و کلی طرفدار دارد. استفاده از آنچه در جهان می گذرد یک راه عالی و تاکتیکی برای برانگیختن علاقه است.

نکته 4: از یک کال تو اکشن مناسب استفاده کنید

هدف نهایی جلب مشارکت دیگران است، به این معنی که باید به آنها بگویید که این کار را برای شما انجام دهند. مطمئن شوید که دستورالعمل‌های واضح و مختصر در مورد نحوه پیوستن به سرگرمی و شرکت موفقیت‌آمیز در چالش ارائه می‌دهید.

مثلا به سادگی از مخاطبان خود بخواهید «جاهای خالی را پر کنند و 3 دوست را برای شرکت در مسابقه تگ کنند.

نکته 5: برند خود را معرفی کنید

این ممکن است مهمترین نکته از همه آنها باشد: مطمئن شوید که بازی اینستاگرام شما برندتان را معرفی میکند. تکرار می کنم، مطمئن شوید که بازی اینستاگرام معرف برند شما باشد. اگر این مرحله را از دست دادید، مانند این است که یک کارت ویزیت را بدون اطلاعات تماس خود تحویل دهید که قطعا این هیچ فایده ای ندارد!

فرقی نمی‌کند اینفلوئنسر باشید یا یک برند، مهم است که بازی اینستاگرام شما با لوگو و دسته‌های اجتماعی شما که به کانال‌های شما باز می‌گردند، برند باشد. وقتی کاربران محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، باید مشخص شود که شما یا حسابتان منشأ چالش هستید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.