عنوان مقاله:

اصول تولید محتوا در اینستاگرام برای فروشگاه ها

اینستاگرام تکامل یافته است. از یک پلتفرم رسانه اجتماعی نوپا که به کاربران اجازه میداد عکس‌هایشان را ثبت کنند به جایی رسیده که اکنون محل مهمی برای تولید محتوا شده و بسیاری از افراد و برندها وقت شان را برای جذب هرچه بیشتر فالوور در آن جا صرف میکنند. واضح است که اکنون اینستاگرام به یک «محرک مهم برای مشاغل کوچک» تبدیل شده است.

با افزایش حجم کاربران یک پلت فرم رسانه اجتماعی، علاقه به استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز افزایش می یابد.

اما تولید محتوای عالی تنها بخشی از ماجرا است. اگر می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید، فالو شوید و در نهایت شاهد افزایش درآمد از حضور اینستاگرام خود باشید، باید به عنوان یک فروشگاه آخرین ترندهای اینستاگرام را دنبال کنند و یک استراتژی بازاریابی محتوا به طور خاص مناسب اینستاگرام داشته باشند.

در اینجا به استراتژی بازاریابی محتوا که مناسب فروشگاه های اینستاگرامی است اشاره خواهیم کرد:

 کاربرد و ارزش محصول/خدمت را در قالب ویدیو نشان دهید

از آنجایی که اینستاگرام در درجه اول یک پلتفرم بصری است، این مکان عالی برای داشتن عکس‌ها و ویدیوهایی است که ارزش چیزی را که ارائه می‌دهید را در آن نشان دهید. این یک استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای اینستاگرام است و می تواند تقریباً برای هر صنعت و در هر حوزه‌ای اعمال شود!

بخشی از تولید محتوا را به کاربران بسپارید

در سیل فراوان فروشگاه های اینستاگرامی اثبات این که شما قابل اعتماد هستید این روزها مسئله بزرگی است. مشتری ها معمولا بیشتر به  تجربه  مشتری های دیگر اعتماد دارند تا به برندهایی که هیچ خریدی از آنها نداشته اند. بنابراین، اگر بتوانید از مشتریانی که با استفاده و خرید از محصولات یا خدمات شما رضایت شان جلب شده عکس و یا حتی بهتر از آن، ویدیو درخواست کنید، به احتمال زیاد در جلب اعتماد مخاطبان هدف خود موفقیت چشمگیری خواهید داشت. این استراتژی بازاریابی محتوا توسط برندها در همه صنایع استفاده می شود، خواه مبتنی بر محصولاتی مانند  لوازم آرایشی باشد؛ مکان هایی مانند کافی شاپ باشند یا خدماتی مانند خطوط هوایی را ارائه دهند!

پست‌ها را برنامه‌ریزی شده بگذارید

چندین سال پیش، ناتان چان تصمیم گرفت محصول خود، Foundr را که یک مجله دیجیتال برای کارآفرینان استارتاپی است، با استفاده از اینستاگرام عرضه کند. او به صورت دستی چندین بار در روز برای مدت طولانی پست می گذاشت. او مخاطبان شگفت انگیزی را افزایش داد – 10000 فالور فقط در سه ماه. اما این پست گذاشتن مداوم زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. اگر فروشگاه اینستاگرامی دارید

می‌توانید پست محصولات تان را از قبل آماده کنید و سپس با استفاده از یک سرویس خودکار ارسال پست در شبکه های اجتماعی، طبق برنامه زمانی که از قبل تنظیم کرده‌اید، آن را ارسال کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.