عنوان مقاله:

دلایل شکست فروشگاه اینستاگرامی

instagram مانند اکثر شبکه های اجتماعی می تواند مکانی عالی و در عین حال وحشتناک برای فروش یک محصول باشد. از یک طرف، اینستاگرام شبکه اجتماعی با بهترین نرخ تعامل است، و از سوی دیگر، اینستاگرام نیز مانند فیس بوک، محتوایی را که بیش از حد تبلیغاتی باشد را جریمه می کند و فروش مستقیم بدون تبلیغات را دشوار می کند.

می خواهید بدانید که چرا فروشگاه اینستاگرامی شما با شکست مواجه شده است؟ در ادامه این مقاله به 4 دلیل مهم شکست فروشگاه اینستاگرامی اشاره میکنیم.

به دنبال فروش مستقیم هستید!

اینستاگرام فروش سخت را دوست ندارد. مخاطبان شما ممکن است مایل نباشند چنین محتوای تبلیغاتی را در فید ارگانیک خود ببینند، به خصوص زمانی که مجبور هستند همیشه با تبلیغات سروکار داشته باشند. آنها محتوای جالب و خلاقانه می‌خواهند، و اگر محتوا به اندازه کافی آنها را مجذوب کند، آنگاه و تنها در این صورت، بیشتر جست و جو می کنند تا ببینند آیا چیزی را که ممکن است بخواهند می‌فروشید یا خیر.

پست های شما به اندازه کافی خلاق نیست!

خلاقیت برای جایی مانند اینستاگرام کاملاً حیاتی است. ایجاد محتوای خلاقانه چیزی است که کاربران را وادار می کند شما را دنبال کنند، شما را جستجو کنند، پست های شما را به اشتراک بگذارند و در این صورت با برند شما درگیر شوند و تعامل برقرار کنند.

شما نمی توانید به سادگی از محصولات در فضای خالی سفید مانند یک کاتالوگ عکس بگیرید و فرض کنید که این کار جواب میدهد. شما به عکس‌هایی در حال استفاده از محصولات که به دقت صحنه‌سازی شده‌اند، و هر چیز جالبی برای دیده شدن نیاز دارید. تصاویر با کیفیت بالا با تضاد رنگ، بافت های جالب، سناریوهای جالب و… هرچه که باشد اگر به محتوا و محصول شما مرتبط باشد و چشم مخاطب را بنوازد دقیقا همان چیزی است که به آن  نیاز دارید.

مخاطب به شما اعتماد ندارد!

شما کی هستید؟ اگر نام آشنایی نیستید، اگر زمانی که لوگوی شما روی صفحه وجود دارد، هنوز شناخته نمی شوید، باید برای ایجاد چنین اعتمادی تلاش کنید.

برندهای بسیار زیادی وارد اینستاگرام می شوند و سعی می کنند بفروشند، اما واقعاً متوجه نیستند که اکثریت افراد حاضر در این پلتفرم هیچ ایده ای ندارند که آن خا چه کسی هستند و چه چیزی ارائه میدهند؟ برای کاربران، آنها فقط یک حساب کاربری هستند که سعی در فروش چیزی دارند. این ممکن است برای یک پیج تفریحی کار کند، اما برای محصولی که کاربر باید اطلاعات کارت شخصی و آدرس محل زندگی اش  را بدهد؟ قطعا نه، فراموشش کنید.

قبل از اینکه حتی بتوانید چیزی در اینستاگرام بفروشید، باید مخاطبانی ایجاد کنید که به اندازه کافی برای خرید به شما اعتماد داشته باشند.

مردم را به مکان های مناسب برای فروش هدایت نمی کنید

اینستاگرام جای خوبی برای فروش نیست. شما نمی توانید لینک ها را در کپشن های خود قرار دهید، و حتی بیوگرافی شما به یک لینک محدود می شود. پس کاری که باید انجام دهید این است که از آن پیوند، همراه با فراخوان برای اقدام در محتوای خود استفاده کنید تا مردم را به مکانی هدایت کنید که احتمال فروش آن بیشتر است.

به طور کلی، این به معنای هدایت افراد به یک ویترین فروشگاه، صفحه فرود برای لیست پستی یا هر مکان دیگری است که توجه کاربر را به خود جلب می کند. پیوند بیو شما هرگز نباید فقط به یک صفحه اصلی منتهی شود.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.