عنوان مقاله:

چطور با فونت خاص بیو اینستاگرام بنویسیم؟

اگر به عنوان کسب و کار از اینستاگرام استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم برای جذب مخاطب بیشتر یک بایو جذاب طراحی کنید. یکی از راه‌های خلق جذابیت از طریق پروفایل تغییر فونت بیو اینستاگرام است. این کار معمولا از طریق اپلیکیشن‌ها به راحتی انجام می‌شود. اما برخی از سایت ها نیز به طور آنلاین متن مدنظر شما را با فونتی خاص تحویل می‌دهند.

سایت تغییر فونت آنلاین IGFont

یکی از ابزارهایی که می توانید از آن برای تغییر فونت اینستاگرام استفاده کنید سایت آنلاین IGFont است. می توانید به راحتی وارد این سایت شده و متن مورد نظرتان را تایپ کنید و فونت مدنظر را انتخاب و نهایتا کپی/ پیست کنید.

 سایت Instagram Fonts Top  

یکی ابزار کاربردی دیگر  برای ایجاد فونت و تغییر فونت اینستاگرام ابزار Instagram Fonts Top است. با استفاده از این ابزار می توانید تغییرات بسیار زیادی بر روی فونت خود اعمال کنید.

 سایت Cool Symbol

Cool Symbol یک ابزار آنلاین است که می توانید برای تولید انواع فونت استفاده کنید این ابزار دارای لیست بزرگی از بیش از ۱۰۰ گزینه فونت برای انتخاب است.

اپلیکیشن Fonts for Instagram

این اپلیکیشن رایگان تغییر فونت در اینستاگرام از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است. در این نرم افزار امکان پیش نمایش فونت و تغییر سریع فونت ها نیز وجود دارد. تغییراتی که می توان با استفاده از اپلیکیشن Fonts for Instagram روی متن اعمال کرد شامل تغییر نوع فونت، سایز، رنگ، چرخش و… است.

اپلیکیشن Cool font

cool font یکی از اپلیکیشن های رایگان تغییر فونت اینستاگرام است که از گوگل پلی می توان آن را نصب نمود. امکان تغییر فونت بیو، کپشن و استوری های اینستاگرام را فراهم می کند. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز مشابه سایر برنامه های تغییر فونت است. این اپلیکیشن برای تغییر فونت رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، واتس آپ و سایر اپ ها مناسب است.

اپلیکیشن Text Font Generator

این اپلیکیشن دارای تعداد 30 فونت متنوع و متفاوت است و علاوه بر این تعدادی کاراکتر جذاب به ابتدا و انتهای متن می افزاید.

Text Font Generator از طریق فعالسازی گزینه Encode امکان رمزگذاری متن ها را برای کاربران فراهم می کند. این کار یک روش محافظت از متن نوشته شده است. در این صورت مطمئن خواهید بود که هیچ کسی نمی تواند متن شما را بخواند. تنها کسی که secret key را در اختیار داشته باشد قادر به رمزگشایی متن رمز شده خواهد بود.

اپلیکیشن Stylish Text

این برنامه امکان ویرایش و یا سفارشی کردن فونت ها را برای شما فراهم میکند. متن مورد نظر خود را در کادر متنی بالای برنامه تایپ کنید. با نگه داشتن انگشت روی فونت مورد نظر آن را کپی و در اینستاگرام paste کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.