عنوان مقاله:

تنظیمات igtv اینستاگرام برای فروشگاه های ایسنتاگرامی

IGTV جایی برای محتوای ویدیویی با فرم طولانی‌تر در اینستاگرام است. این یک کانال عالی برای نمایش محصولات، نکات آموزشی و آموزش های گام به گام است. در این راهنمای نهایی، همه چیزهایی را که باید در مورد IGTV بدانید، گردآوری شده است. 

چگونه یک ویدیو را در IGTV به اشتراک بگذاریم:

ویدیوهای IGTV باید خارج از اینستاگرام ایجاد شده و سپس در پلتفرم آپلود شوند.برای به اشتراک گذاشتن اولین IGTV خود، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید، به صفحه پروفایل خود بروید و نماد “plus” را انتخاب کنید.

مرحله 2: یک ویدیو از رول دوربین خود انتخاب کنید. فقط می توانید ویدیوهایی را انتخاب کنید که بیش از 60 ثانیه طول دارند. برای اکثر حساب‌ها، حداکثر مدت زمان 15 دقیقه است، اما برخی از آنها می‌توانند ویدیوهای تا 60 دقیقه را به اشتراک بگذارند.

مرحله سوم: پس از انتخاب یک ویدیو، با انتخاب یک فریم از ویدیو یا انتخاب یک تصویر از رول دوربین خود، یک تصویر جلد ( کاور) تنظیم کنید.

مرحله چهارم: عنوان و توضیحاتی را برای ویدیوی خود اضافه کنید.

توجه: برای بینندگان، توضیحات ویدیو با ضربه زدن روی یک فلش کوچک در کنار عنوان ویدیو قابل دسترسی است. برای برندها، این می تواند راهی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما باشد.

مرحله پنجم: ویدیوی IGTV خود را به یک مجموعه اضافه کنید (اختیاری) و تصمیم بگیرید که آیا با روشن یا خاموش کردن دکمه، یک پیش‌نمایش 15 ثانیه‌ای در فید خود ارسال کنید.

مرحله ششم: روی «ویرایش پیش‌نمایش» ضربه بزنید تا تنظیم کنید کدام بخش از ویدیوی 9:16 شما در پیش‌نمایش فید 4:5 نمایش داده شود.

مرحله هفتم: نحوه نمایش تصویر جلد IGTV خود را در شبکه اینستاگرام خود با انتخاب «ویرایش جلد نمایه» ویرایش کنید.

مرحله هشتم: «پست به IGTV» یا «ذخیره به‌عنوان پیش‌نویس» را انتخاب کنید تا در صورت دلخواه بعداً منتشر شود!

هنگامی که اولین ویدیوی خود را پست می کنید، متوجه بخش جدیدی در پروفایل اینستاگرام خود خواهید شد؛ یک تب اختصاص داده شده به ویدیوهای IGTV شما.

چگونه یک سری ویدیوی IGtv بسازیم؟

ویژگی سری IGTV یک فرصت بزرگ برای برندها است. اگر مرتباً برای مخاطبان خود محتوا ایجاد کنید و آن را به اشتراک بگذارید، به زودی شاهد افزایش تعامل و تعداد فالوورهای خود خواهید بود.

اما محتوای باکیفیت لزوماً به معنای محتوای گران قیمت نیست.  در بسیاری موارد شما میتوانید ویدیوهای آماده خارجی با زیرنویس یا دوبله فارسی سازی کنید و برای مخاطبین تان به اشتراک بگذارید. برای این کار ویدابیا با شماست.

بنابراین اگر به فکر راه اندازی اولین سری خود هستید، اکنون زمان آن است که برنامه ریزی استراتژیک را شروع کنید تا بتوانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

برای شروع، با ضربه زدن روی «افزودن به سری» یک ویدیو به مجموعه خود اضافه کنید. اگر این اولین ویدیوی شما در این مجموعه است، باید نام و توضیحات مجموعه را تنظیم کنید.

همچنین اضافه کردن محتوای موجود به یک مجموعه آسان است! فقط تب IGTV را از نمایه خود انتخاب کنید، روی ویدیویی که می خواهید اضافه کنید ضربه بزنید و روی «ویرایش» کلیک کنید.

گزینه جدیدی با عنوان “افزودن به سری” را مشاهده خواهید کرد. از اینجا میتوانید یک سری جدید بسازید یا یک سری موجود را انتخاب کنید. برای اتمام، فقط روی «پست» در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

ایجاد سریال های مختلف راهی عالی برای این است که بینندگان بدانند دقیقاً چه انتظاراتی می توانند از شما داشته باشند. موضوع و سبکی تکراری داشته باشید که مخاطبان شما در هر قسمت انتظار داشته باشند.

وقتی یک بازدیدکننده می‌داند که هر بار که پست می‌کنید قرار است درباره موضوعی خاص صحبت کنید به احتمال زیاد دکمه «دنبال کردن» را زده و به دنبال اطلاعات بیشتر خواهند بود.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.