عنوان مقاله:

ایمپرشن در اینستاگرام چیست؟

صاحبان مشاغل و متخصصان رسانه های اجتماعی حجم زیادی از داده ها را در اختیار دارند. برای افراد ناآشنا، عبارات و داده ها موجود می تواند مانند تلاش برای خواندن یک زبان جدید باشد. اینستاگرام بستر مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید انواع محتوای عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید و به روش های جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید؛ بنابراین قطعا باید با اصول و داده های آن آشنا باشید.

برای کمک به شما، در اینجا آنچه باید در مورد ایمپرشن در اینستاگرام بدانید، آورده شده است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آمار را جمع‌آوری می‌کنند تا بتوانید ببینید چه تعداد از افراد پست‌ها یا داستان‌های شما را مشاهده می‌کنند، روی پیوند موجود در بیوی شما کلیک کرده اند و یا چقدر آن را منتشر کرده اند. یکی از بینش های مفید در اینستاگرام Impression نام دارد.

ایمپرشن در اینستاگرام چیست و چگونه محاسبه می شود؟ 

Impressions تعداد دفعاتی را که محتوای شما (از جمله داستان‌ها و پست‌ها) به کاربران در پلتفرم نشان داده می‌شود، را محاسبه می‌کند. به عبارت دیگر، اگر کسی فید خود را به روز کند و از کنار پست شما رد شود، این یک ایمپرشن است. اگر همان شخص دو بار از پست شما عبور کند، این دو ایمپرشن است. Impressions برای ردیابی آگاهی است، و در تئوری هر چه تعداد برداشت‌های بیشتری داشته باشید، یک کاربر منحصر به فرد با برند شما آشناتر خواهد بود. در واقع ایمپرشن های اینستاگرام تعداد دفعاتی است که شخصی به پست شما نگاه می کند. اگر 300 فالوور دارید و سه عکس با یک هشتگ محبوب پست می کنید، اگر هر دنبال کننده یک بار به پست شما نگاه کند، می توانید حداقل 900 بازدید دریافت کنید. برای اینکه بفهمید پست شما به خوبی دیده شده یا نه، باید مطمئن شوید که ایمپرشن در مقایسه با ریچ بیشتر است. این امر به ویژه زمانی مهم است که می خواهید آگاهی عمیق تری از برند را با دنبال کنندگان خود ایجاد کنید. برای به حداکثر رساندن کمپین بازاریابی اینستاگرام خود، سعی کنید نسبت برداشت به دسترسی بالا را حفظ کنید.

انواع ایمپرشن

دو نوع اصلی ایمپرشن در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی وجود دارد: 

برداشت های ارگانیک: تعداد ارگانیک بازدیدهایی که یک پست دریافت می کند. این بدان معناست که برند هیچ بودجه ای را برای افزایش تأثیرگذاری یا دسترسی خود سرمایه گذاری نکرده است.

 نمایش‌های پولی: تعداد نمایش‌های تبلیغاتی که محتوای شما دریافت می‌کند. این برند برای افزایش دسترسی و تاثیرگذاری هزینه کرده است.

چرا نرخ ایمپرشن مهم است؟

Impressions به شما اطلاع می دهد که آیا کاربران محتوای شما را می بینند. اگر تعداد کل بازدیدها خیلی کم باشد، ایجاد کشش و تبدیل کاربران به مشتری دشوار خواهد بود.

 Impression ها در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

برای درک ایمپرشن در اینستاگرام، اولین چیزی که باید بدانید این است که پست های شما به همه دنبال کنندگان شما نشان داده نمی شود.

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام از الگوریتمی استفاده می‌کنند تا مشخص کنند کدام محتوا بیشتر به یک کاربر مرتبط است و فقط این محتوا را در فید نشان می‌دهد. تخمین زده می شود که یک پست تنها به 10 تا 15 درصد از مخاطبان یک کاربر می رسد. به همین دلیل، بسیاری از برندها در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند تا میزان دسترسی و تاثیرگذاری محتوای خود را افزایش دهند.

بیایید رابطه ایمپرشن را با تعاملات مرور کنیم. تعاملات به عنوان لایک، نظر و اشتراک گذاری تعریف می شوند.

اگر بازدیدها زیاد باشد اما کاربران با محتوا تعامل نداشته باشند، به این معنی است که شما نمی‌توانید آنها را درگیر نگه دارید. بنابراین، علاوه بر درک کل برداشت‌ها و دسترسی، باید نرخ تعامل را نیز با تقسیم تعداد تعاملات بر میزان دسترسی محاسبه کنید.

برای نمایش های پولی، باید CTR یا نرخ کلیک برای CTA را در نظر داشته باشید، که درصد کاربرانی است که روی پیوند کلیک کرده اند.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.