عنوان مقاله:

استیکر تپ اینستاگرام چیست؟

اگر شما نیز صاحب یک پیج فروشگاهی یا بیزینسی هستید که در استوری های تبلغاتی خود از لینک برای دعوت مخاطبین تان استفاده میکنید باید بدانید استیکر تپ چیست و چه کاربردی دارد. در این مقاله به نکات مهم درباره استیکر تپ خواهیم پرداخت.

اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید، احتمالاً متوجه تب های استیکر کوچکی شده اید که در استوری افراد ظاهر می شود. اما منظورشان چیست؟ تب های استیکر راهی برای مردم برای نشان دادن حمایت خود از یک هدف یا نشان دادن شخصیت خود است. آنها همچنین می توانند برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده شوند.

وقتی یک برگه استیکر را در استوری شخصی می‌بینید، می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا درباره شخص یا هدفی که او حمایت می‌کند بیشتر بدانید.

بنابراین، اگر تا به حال کنجکاو شده اید که بفهمید این برگه های استیکر در استوری های اینستاگرام چه معنایی دارند، اکنون میتوانید درباره آن بخوانید.

در استوری های اینستاگرام، استیکرها را می توان با استیکر ضربه زد و تزئین کرد. ضربه‌های استیکر استوری شما نشان می‌دهد که کاربران چند بار روی یک هشتگ، برچسب مکان، منشن یا برچسب محصول ضربه زده‌اند. با بررسی تعداد افرادی که روی هر استیکر کلیک کرده اند، می توانید تعیین کنید که آیا ارزش دارد آن را در کمپین تبلیغاتی خود قرار دهید یا خیر. استیکرهای اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینستاگرام هستند. استیکر یک تگ اینستاگرام است که با حساب دیگری مانند برچسب موقعیت یا هشتگ تگ شده است. در تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام، می توانید ببینید که افراد چند بار روی استیکرهای شما ضربه زده اند.

تپ کردن در اینستاگرام به چه معناست؟

تپ کردن در اینستاگرام به معنای لایک کردن یا کامنت گذاشتن روی پست شخصی است. این راهی است برای اینکه به کسی نشان دهید که از محتوای آنها قدردانی می کنید و به آنچه که او می گوید علاقه مند هستید. وقتی روی پست شخصی ضربه می‌زنید، به ایجاد ارتباط و شروع مکالمه کمک می‌کند.

ویژگی «تپ برای چت» اینستاگرام، که کاربران را به چت کردن با یکدیگر تشویق می‌کند.. می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ در صفحه اصلی و سپس ضربه زدن روی پیام در صفحه نمایه شخصی، پیامی ارسال کنید. امکان ناپدید شدن از چت پس از مشاهده در حالت swish وجود دارد.. با استیکر چت جدید اینستاگرام، دوستان اکنون می توانند درخواست کنند که گفتگو مستقیماً در استوری ها انجام شود.

نحوه مشاهده ضربه های استیکر در استوری اینستاگرام

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا این فرآیند ممکن است بسته به دستگاه و نرم افزاری که استفاده می کنید کمی متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، شما باید با باز کردن استوری و ضربه زدن بر روی آیکون استیکر در گوشه بالا سمت راست بتوانید ضربه های استیکر را در استوری های اینستاگرام مشاهده کنید. از آنجا، باید لیستی از تمام کاربرانی که روی استیکر ضربه زده اند را مشاهده کنید.

استفاده از Sticker Taps برای درگیر کردن مخاطبان خود در یک مکالمه و نشان دادن اینکه چقدر به آنها اهمیت می دهید بسیار ساده است. یک استیکر همچنین می تواند به یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام مانند برچسب موقعیت یا هشتگ اشاره کند. برای دسترسی به اطلاعات آماری در مورد یک استوری قبلی، به بخش محتوایی که به اشتراک گذاشتید در نمایه خود بروید و Insights را انتخاب کنید.

تاثیر ضربه زدن به استیکر در استوری های اینستاگرام

با ضربه زدن بر روی استوری های اینستاگرام می توانید میزان تاثیر استیکرهای خود را مشاهده کنید. تعداد ضربه های روی هر برچسب می تواند به شما بگوید که برای مخاطبان شما مفید است یا خیر. تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام همچنین به شما نشان می دهد که استوری شما چه تعداد اشتراک گذاری، بازدید از وب سایت و تعداد کل بازدیدها را دریافت کرده است.

با برچسب ها به برند خود توجه کنید!

اگر از استیکرها برای تبلیغ محتوا یا تعامل با مخاطبان هدف خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها مفید و جذاب هستند. با آزمایش استیکرهای مختلف، می‌توانید بفهمید که کدام یک برای مخاطبان و برند شما مناسب‌تر است.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، وقت آن رسیده است که از استیکرها استفاده کنید. از یک تصویر می توان برای افزودن شخصیت به داستان های شما و جلب نظر مخاطبان استفاده کرد.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.