عنوان مقاله:

ترجمه تخصصی ویدیوهای بازار های مالی

این روزها بحث و گفتگو در رابطه با بازارهای مالی به بالاترین سطح خود رسیده است؛ از بازار بورس گرفته تا ارزهای دیجیتال، طلا و دلار. اگرچه جامعه ایران این روزها درگیر تورم افسارگسیخته‌ای شده که زندگی را برای بسیاری از مردم دشوار کرده اما اهمیت بازارهای مالی تنها در چنین جامعه‌ای پررنگ نیست.
بازارهای مالی در همه کشورهایی که حقوق اولیه مالکیت اقتصادی را به رسمیت می‌شناسند، وجود دارند. بنابراین طبیعی است که حوادث و ماجراهای بسیاری را رقم زده و به بخش مهمی از وقایع اقتصادی یک کشور تبدیل شوند.

بازار مالی چیست؟

بازارهای مالی (Financial markets) به گستره وسیعی از بازارها اطلاق می‌شود که در آن‌ها اوراق بهادار مبادله می‌شود. 

بازار مالی بازاری است که در آن افراد اوراق بهادار مالی و مشتقات را با هزینه های مبادله کم معامله می کنند. برخی از اوراق بهادار شامل سهام و اوراق قرضه، مواد اولیه و فلزات گرانبها هستند که در بازارهای مالی به عنوان کالا شناخته می شوند.

به گزارش بازار، در سال اخیر بیشتر از همیشه، مردم تمایل به سرمایه گذاری در بازارهای اقتصادی مختلف داشتند. موج علاقه به بورس از اواخر سال ۹۸ شروع شد و پس از آن بازار بورس خارجی یا همان فارکس محبوب شد. از طرف دیگر با بالارفتن قیمت ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، بسیاری از افراد تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها را نشان دادند.

ترجمه تخصصی ویدیوهای بازارهای مالی

با توجه به افزایش علاقه‌ی مردم به بازارهای مالی و سرمایه گذاری در بازارهای مالی مختلف مثل بورس‌های خارجی یا فارکس و یا رمز ارزها، دریافتند که هر چه بیشتر در این زمینه اطلاعات داشته باشند و آموزش ببینند نتیجه‌ی بهتری می‌توانند کسب کنند.

مدرس های انگلیسی زبان معمولا در این زمینه پکیج‌ها و آموزش های به روز ارائه می دهند. برای تماشای این ویدیوها می‌توانند از ترجمه و زیرنویس فارسی استفاده کنند. اما به دلیل اینکه ویدیوهای بازارهای مالی از اصطلاحات تخصصی بسیاری استفاده می‌کنند، در نتیجه ترجمه و زیرنویس را باید به متخصص این حوزه واگذار کرد.

در سایت ویدابیا، ترجمه و زیرنویس تخصصی ویدیوها توسط مترجمان و کپشنرهای متخصص در هر حوزه انجام می‌شود. 

ترجمه نیاز اساسی هر آموزش

یکی از نیاز های اساسی جامعه ایران مخصوصا تریدرها دسترسی به ترجمه منابع آموزشی خارجی است. شاید بتوان گفت کمبودهای بسیار در زمینه های مختلف، درخت ترجمه را در سی سال اخیر تناور کرده است. ظاهرا نیاز ما به ترجمه پایان ناپذیر است.

ترجمه ویدیوهای بازارهای مالی یوتیوب 

لینک ویدیوهای تخصصی بازارهای مالی با تدریس اساتید خارجی را به راحتی می‌توانید از یوتیوب کپی کنید و برای ترجمه تخصصی در سایت ویدابیا قرار دهید. این ترجمه توسط مترجمان حرفه ای و با تضمین کیفیت انجام می‌شود.

دوبله ویدیوها برای شبکه‌های اجتماعی

همانطور که در موارد بالا هم به اهمیت ویدیوهای بازارهای مالی اشاره کردیم، این نکته را هم توجه داشته باشید، چنانچه پیج بیزینسی در این زمینه دارید با ترجمه، زیرنویس و دوبله‌ی  ویدیوهای خارجی و انتشار آن در پیج کسب و کار خود، می‌توانید بازدید خیره کننده ای برای پیج‌خود داشته باشید.

ترجمه تخصصی بهتر است یا ترجمه خودکار؟

برای ترجمه ویدیوها دو راه در پیش روی مخاطب قرار دارد و بسته به هزینه، سرعت و اهمیت انجام کار می‌تواند ترجمه خودکار یا تخصصی را انتخاب کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دو سرویس می توانید به سایت ویدابیا سر بزنید.

ویدیوهای بازارهای مالی و مدیریت در حوزه‌ی ویدیوهای تخصصی قرار دارند که پر از اصطلاحات و کلمات تخصصی می‌باشد. بنابراین اگر برای آموزش و یا انتشار در فضای مجازی از این ویدیوها استفاده می کنید، پیشنهاد ما ترجمه تخصصی ویدابیا می‌باشد.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 4 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.