عنوان مقاله:

Reach در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام بستر مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید انواع محتوای عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید و به روش های جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. اما اصطلاحات فراوان موجود در آن میتواند شما را گیج کند. در این مقاله میتوانید با معنی ریچ و فواید افزایش آن آشنا شوید.

ریچ چیست؟

 تعداد کاربران منحصر به فردی که پست یا استوری اینستاگرام شما را در هر روز مشاهده کردند.

به عنوان مثال، اگر پنج اکانت اینستاگرام پست اینستاگرام شما را در روز جمعه مشاهده کردند، به این معنی است که ریچ شما به آن پست برای آن روز خاص پنج است، حتی اگر برخی یا همه همان پنج حساب آن را بیش از یک بار مشاهده کرده باشند.

همیشه به یاد داشته باشید: یک حساب اینستاگرام = یک واحد ریچ.

تا زمانی که برای پست‌های اینستاگرام خود هزینه‌ای جدی نمی‌کنید، احتمالاً همه فالوورهایتان محتوای شما را نخواهند دید. و حتی با هزینه‌های جدی، بعید است که به همه دنبال‌کنندگان خود دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل است که دسترسی به اینستاگرام شما مهم است. Reach به شما می گوید که هر روز به چند کاربر منحصر به فرد محتوای شما ارائه می شود. سعی کنید این معیار را برای افزایش آگاهی از برند به حداکثر برسانید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک استراتژی بازاریابی موفق اینستاگرام را اجرا کنید؟ برای شروع باید بدانید دسترسی اینستاگرام به چه معناست.

در هر صورت، اگر می‌خواهید همه چیز در مورد ریچ اینستاگرام را بدانید و تأثیر کمپین آگاهی از برند ( برند اورنس) خود را ببینید، به جای درستی آمده‌اید.

چرا اندازه گیری ریچ در اینستاگرام مهم است؟

برای شروع، به شما می گوید که آیا کمپین اینستاگرام شما اصلاً کار کرده یا خیر. اگر کسی هیچ یک از محتوای اینستاگرام شما را نمی بیند، چه فایده ای دارد؟

علاوه بر این، اگر محتوای اینستاگرام شما به مشتریان بالقوه و مشتریان شما نرسد ، پولتان را هدر داده اید. از این گذشته، اینستاگرام اکنون محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای دنبال کردن برندها است. علاوه بر این، 81٪ از مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند.

اگر می خواهید برند بسازید و درآمد کسب کنید، باید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید اما اگر پست های اینستاگرام شما حتی در فید آنها نمایش داده نشود، نمی توانید به آن نقطه برسید.

اما چرا ریچ اینستاگرام من اینقدر پایین است؟

هدف اینستاگرام کسب درآمد است. و چگونه پول در می آورند؟ با نگه داشتن کاربران در برنامه خود. هرچه کاربران بیشتری را در برنامه نگه دارند، تبلیغات بیشتری می توانند بفروشند.

متعجب هستید از این که چرا آنها از حساب‌های اینستاگرامی که فالوورهایشان را فعال و فعال نگه می‌دارند، طرفداری می‌کنند؟

نکته اینجاست: اگر می‌خواهید محتوای اینستاگرام شما تا حد امکان به افراد بیشتری برسد، باید طبق قوانین الگوریتم بازی کنید. شما باید محتوای اینستاگرامی را منتشر کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند.

چگونه می توان مخاطبین را در اینستاگرام افزایش داد؟

راه های مختلفی برای دستیابی به افراد بیشتری در اینستاگرام وجود دارد.

در این کتاب راهنما به تمام راه هایی که از طریق آن میتوانید به مخاطبین بیشتری برسید و فروش خود را بالا ببرید اشاره کرده‌ایم. از طریق این لینک کتاب راهنمای افزایش اینگیجمنت ویدابیا را رایگان دریافت کنید و بخوانید.

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر ریچ شما به اینستاگرام تأثیر بگذارند. این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند و چه کاری می توانید برای اصلاح استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود انجام دهید.

اینستاگرام چگونه میزان ریچ را محاسبه می کند؟

اینستاگرام با شمارش تعداد افرادی که محتوای شما را دیده اند، دسترسی را محاسبه می‌کند. اگر همان شخص پست شما را بیش از یک بار ببیند، این بر میزان دسترسی شما تأثیری نخواهد داشت.

هر زمان که چیزی را پست می کنید، بعید است که تک تک دنبال کنندگان آن را ببینند. برخی از فالوورها ممکن است کمتر فعال باشند، و اگر به طور منظم با محتوای شما درگیر نباشند، ممکن است الگوریتم پست‌های شما را در فید خود اولویت‌بندی نکند.

 آیا ریچ مهمتر از ایمپرشن است؟

هم میزان ریچ و هم ایمپرشن، معیارهای مهم اینستاگرام هستند که آمارهای مختلفی را به شما نشان میدهد و نکات مهمی را به شما گوشزد میکند. ریچ فقط تعداد بازدیدهای منحصربه‌فرد را محاسبه می‌کند، در حالی که ایمپرشن تعداد کل بازدیدها است، که می‌تواند شامل چندین بار مشاهده پست شما توسط یک شخص باشد.

Reach به شما کمک می‌کند بفهمید محتوای شما چقدر در معرض دید قرار می‌گیرد. ایمپرشن همیشه مساوی، یا بیشتر از میزان ریچ است، بنابراین مقایسه این دو معیار می‌تواند مفید باشد.

در دنیای بازاریابی آنلاین، تمرکز زیادی روی ریچ و ایمپرشن وجود دارد. اما در واقع این به چه معناست؟ و کدام یک مهمتر است؟به طور کلی، اکثرا معتقدند ریچ مهم تر از ایمپرشن ها در نظر گرفته می شود. به این دلیل که ریچ معیاری است برای تعداد افرادی که محتوای شما را دیده‌اند، در حالی که ایمپرشن تنها معیار تعداد دفعاتی است که محتوای شما دیده شده است. با این حال، استثناهایی برای این قاعده وجود دارد. 

به عنوان مثال، اگر سعی می کنید با محتوای خود به مخاطبان بسیار خاصی دسترسی پیدا کنید، ممکن است ایمپرشن ها مهم تر از ریچ باشد. پس در نهایت، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی برای کسب و کار شما مهم تر است: ریچ یا ایمپرشن. اهداف و مقاصد خود را در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید که کدام معیار به شما در دستیابی به آن اهداف کمک می کند. اگر هدف صرفاً دستیابی به تعداد بیشتری از افراد ممکن است، ریچ مهم تر از ایمپرشن خواهند بود. با این حال، اگر هدف ایجاد سطح بالایی از تعامل با گروه کوچک‌تری از افراد باشد، آنگاه ایمپرشن است که مهم‌تر خواهد بود.

چگونه ریچ را در اینستاگرام افزایش دهید؟

برای افزایش ریچ خود، یک استراتژی خوب این است که با قوانین الگوریتم اینستاگرام بازی کنید.

هدف اینستاگرام این است که مطمئن شود هر کاربر می تواند جالب ترین پست ها را در فید خود ببیند. آن‌ها می‌خواهند محتوایی را به کاربران نشان دهند که به آن‌ها مرتبط است و احتمالاً تعامل را به دست می‌آورد، بنابراین هر کاری که برای افزایش تعامل انجام دهید تأثیر مثبتی بر دسترسی شما خواهد داشت.  برای این افزایش تعامل پیشنهاد می کنیم کتاب راه‌های افزایش اینگیجمنت ویدابیا را رایگان دریافت کنید و بخوانید.

با ویدیو امتحان کنید!

در مطالعه اینستاگرام ما، متوجه شدیم که 68 درصد از پست‌های اینستاگرام تصویر هستند. 18 درصد ویدیو و 14 درصد ریلز بودند. تحقیقات نشان میدهد که پست های ویدیویی بیشترین تعامل را داشتند.

چندین مطالعه نشان داده‌اند که عکس‌ها نسبت به ویدیوها در اینستاگرام تمایل بیشتری به اینگیجمنت کلی (یعنی لایک‌ها و نظرات) دارند. News Whip اکانت اینستاگرام 31 ناشر خبر را مطالعه کرد و به کشف جالبی دست یافت. در حالی که عکس‌ها، به‌طور متوسط، لایک‌ بیشتری نسبت به ویدیوها دریافت می‌کنند، ویدیوها کامنت بیشتری نسبت به عکس‌ها ایجاد می‌کنند. در واقع، ویدیوها، به طور میانگین، بیش از دو برابر بیشتر از عکس ها، کامنت دریافت کردند!

اگر برای تولید محتوای ویدیویی بودجه یا زمان کافی ندارید پیشنهاد میکنیم با دوبله ویدیوهای خارجی امتحان کنید. این کار کم هزینه را با ویدابیا امتحان کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.