عنوان مقاله:

فروشگاه یوتیوب

هر روز، مردم برای خرید به یوتیوب می‌آیند. ما می دانیم که سازندگان و بینندگان رابطه منحصر به فردی دارند و این اعتماد بین آنهاست که به اطلاع رسانی در مورد خرید نهایی بینندگان کمک می‌کند. در واقع، طبق مطالعه‌ای که با مشارکت Publicis و TalkShoppe انجام شده است 89٪ از بینندگان موافق هستند که توصیه‌هایی که سازندگان در یوتیوب ارائه می‌کنند برای شان قابل اعتماد است. 

همین امسال، رویدادهای زنده از بزرگترین تورنمنت فوتبال برزیل، Paulistão، تا دومین جشنواره سالانه زیبایی YouTube و Coachella برای بینندگان قابل خرید شد. 

در یوتیوب دسترسی به خرید برای سازندگان بیشتری گسترش داده شد و انواع بیشتری از محصولات اضافه شد که می‌توانند در یک ویدیو برچسب‌گذاری شوند تا بینندگان بتوانند خرید کنند.

یوتیوب یک مقصد خرید جدید را در برگه کاوش معرفی کرده که دارای محتوای مرتبط قابل خرید برای بینندگان در ایالات متحده، برزیل و هند است، و البته برای کشورهای دیگر نیز بعداً عرضه خواهند شد.

به دلیل این که سازندگان زمان زیادی را صرف ساختن یک کسب‌وکار و توسعه محصولات خود می‌کنند، این امکان در یوتیوب ارتباط و مدیریت فروشگاه‌هایشان در YouTube را برای آنها آسان‌تر می کند تا محصولات خود را مستقیماً به مخاطبان شان بفروشند.

با اجازه دادن به بیننده برای خرید مستقیم از YouTube، خرید یکپارچه و آسان می شود و پیش‌بینی می شود که این به شدت بر نرخ تبدیل تأثیر بگذارد و به افراد بیشتری کمک می‌کند به محصولات و برند شما آشنا شوند. همه سازندگان در کشورهای اشاره شده واجد شرایط، اکنون می‌توانند به ویژگی‌های خرید زنده مانند قابلیت برچسب‌گذاری محصولات دسترسی داشته باشند.

یوتیوب همکاری خود را با Shopify اعلام کرده تا سازندگان و بازرگانان بتوانند به راحتی محصولات خود را در کانال‌ها و محتوای YouTube خود به نمایش بگذارند. اکنون سازندگان واجد شرایط می‌توانند فروشگاه Shopify خود را تنها در چند مرحله به کانال YouTube خود پیوند دهند.

سازندگانی که فروشگاه‌های خود را پیوند می‌دهند، می‌توانند محصولات خود را در سراسر کانال خود نمایش دهند و از همگام‌سازی Shopify بهره ببرند تا بینندگان هرگز از یافتن یک محصول موجود در انبار ناامید نشوند. و برای یک تجربه خرید بی‌نظیرتر، سازندگان در ایالات متحده می‌توانند پرداخت درب منزل را فعال کنند تا بینندگان بتوانند خریدهای خود را بدون ترک YouTube انجام دهند. 

Shopify زیرساخت تجاری اینترنت است که میلیون ها کسب و کار مستقل را در سراسر جهان حمایت می کند. 

برای ایجاد فروشگاه از طریق Shopify کافی است این مراحل را طی کنید:

1: کانال Google را در فروشگاه برنامه Shopify نصب کنید.

2: در بخش خرید YouTube در کانال Google، حساب YouTube خود را متصل کنید.

3: انتخاب کنید کدام محصولات برای خرید YouTube نمایش داده شوند.

4: محصولات را از طریق کسب درآمد > خرید به ویدیوهای خود اضافه کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.