عنوان مقاله:

خرید یوتیوب پریمیوم

 یک سرویس ویژه است که توسط پلتفرم ویدیویی YouTube با پرداخت هزینه ارائه می شود. این سرویس دسترسی بدون آگهی به محتوا دو همچنین دسترسی ویژه را فراهم می کند. با یوتیوب پریمیوم، به سه سرویس YouTube، YouTube Music و YouTube Kidz دسترسی دارید.

این سرویس به ما امکان دسترسی به پخش ویدیوی بدون آگهی (ادامه پخش در پس‌زمینه برای سرویس موسیقی و ویدیو حتی زمانی که صفحه تلفن همراه شما قفل است)، دانلود موسیقی و ویدیو آفلاین را می‌دهد. با عضویت YouTube Premium، می‌توانید ویدیوها و موسیقی‌ها را در دستگاه‌ها دانلود کنید تا حداکثر تا 30 روز بدون اتصال اینترنتی فعال به تماشا و گوش دادن به‌صورت آفلاین بپردازید.

همچنین یک ماه آزمایشی رایگان برای YouTube Premium در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند آن را امتحان کنند و قبل از پرداخت هزینه این سرویس تصمیم بگیرند که آیا آن را دوست دارند یا نه.

چگونه می توان YouTube Premium را خریداری کرد؟

به عنوان یک کاربر یوتیوب می توانید در YouTube Premium مشترک شوید تا از مزایای عضویت در YouTube به روش زیر برخوردار شوید –

راه اول

https://www.youtube.com/premium را مستقیماً باز کنید. پس از آن به مرحله 3 از راه دوم بروید.

راه دوم

مرحله 1 – YouTube را باز کنید. اگر خوش شانس هستید، می توانید یک تبلیغ برتر در صفحه اصلی دریافت کنید. یا در سمت چپ به پایین اسکرول کنید.

مرحله 2 – YouTube Premium را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

مرحله 3 – بر روی Get premium کلیک کنید. اگر می خواهید طرح های مختلف را ببینید برای دیدن  آن کلیک کنید.

مرحله 4 – فرد می تواند برنامه های مختلف را بر اساس نیاز خود ببیند. طرح خانواده از محبوب ترین آن هاست.

ویژگی های یوتیوب پریمیوم

اگر از طریق وب سایت YouTube ثبت نام کنید، یک عضویت استاندارد YouTube Premium 11.99 دلار در ماه هزینه دارد. (اگر از طریق برنامه YouTube در یک دستگاه تلفن همراه اپل ثبت نام کنید، ماهیانه 15.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت، بنابراین توصیه می کنم برای صرفه جویی در هزینه ها از طریق وب سایت YouTube ثبت نام کنید.) یک طرح خانواده (family plan) حداکثر شش عضویت در خانواده شما را به شما می دهد. و 17.99 دلار در ماه هزینه دارد. چه ویژگی هایی دارد؟

  •  ویدیوهای بدون آگهی! دیگر نیازی به تماشا یا رد کردن تبلیغات قبل، حین یا بعد از یک ویدیو نیست.
  •  می‌توانید ویدیوها را برای مشاهده آفلاین بعداً در برنامه بارگیری کنید. اگر برای پرواز آماده می‌شوید و به اینترنت دسترسی ندارید، اگر از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید و چیزهایی را دانلود می‌کنید، لازم نیست بدون سرگرمی بروید!
  •  می‌توانید ویدیوها را در پس‌زمینه در دستگاه‌های تلفن همراه خود پخش کنید.
  • همراه با YouTube Music Premium است که همچنین بدون آگهی است و امکان دانلود برای گوش دادن آفلاین را فراهم می کند. تعداد زیادی لیست پخش برای مطابقت با هر یک از حالات موسیقی شما وجود دارد.
  • دسترسی بدون آگهی به YouTube Originals و دسترسی به برخی از محتوایی که اصلاً در نسخه رایگان YouTube در دسترس نیست، دارید.. ویدیوها و سریال‌های اصلی زیادی ارائه می‌شوند، بنابراین ممکن است چیزی برای لذت بردن شما وجود داشته باشد!
  • دانلودهای بدون آگهی و آفلاین برای YouTube Kids برنامه‌های مناسب برای کودکان

یک نکته مهم؛ قیمت طرح‌های YouTube Premium مرتباً تغییر می‌کند.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.