عنوان مقاله:

قیمت یوتیوب پریمیوم

تماشای ویدیوهای یوتیوب در حالت عادی برای همه رایگان است، اما یوتیوب پریمیوم مزایای عالی ارائه می دهد. بهترین این امتیازات، ویدیوهای بدون آگهی و پخش موسیقی و  پخش در پس‌زمینه است. قیمت یوتیوب پریمیوم از طریق سایت های معتبر ایرانی از طریق اکانت فمیلی مادر (اصلی) ماهانه حدود ۷۵ هزار تومان است. 

شاید بهترین چیز در مورد یوتیوب پریمیوم این باشد که دیگر مجبور نیستید قبل/در طول/بعد از ویدیوها تبلیغات را تماشا یا رد کنید. البته، YouTube Premium شما ا را از تبلیغات «اکنون یک کلمه درباره حامی ما» که بخشی از ویدیوهای تولیدکنندگان محتوایی است که دنبال می‌کنید نجات نمی‌دهد. اما این سازندگان کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند و اگر حامیان مالی برای پرداخت آن کمک کنند، ایده بدی نیست. مشکل با تبلیغات یوتیوب همیشه با مواردی است که حتی پس از چند ثانیه باز هم  غیرقابل رد شدن بودند. یا آنهایی که وسط یک ویدیوی آرامش‌بخش پخش می شدند.

آیا سرویس یک ساله یوتیوب پریمیوم هم وجود دارد؟

بله اگر در YouTube Premium یا YouTube Music Premium تازه کار هستید،  نگران نباشید میتوانید با تمدید طرح از اشتراک یک ساله بهره مند شوید.

یوتیوب قیمت طرح خانواده یوتیوب پریمیوم را افزایش داده است، نسخه سرویس اشتراک موسیقی بدون آگهی، تماشای آفلاین و امکان دسترسی به حداکثر شش حساب را دارد.

در ایالات متحده، قیمت YouTube Premium Family از 17.99 دلار به 22.99 دلار در ماه افزایش یافته است که 28٪ افزایش را همراه داشته است. به گفته گوگل، برای اعضای فعلی، نرخ ماهانه جدید برای اولین چرخه صورت‌حساب که حداقل 30 روز پس از اطلاع مشتریان از افزایش قیمت اتفاق می‌افتد، اعمال خواهد شد. طرح فردی YouTube Premium 11.99 دلار در ماه باقی می ماند، در حالی که طرح دانشجویی (فقط برای دانشجویان تمام وقت واجد شرایط در دسترس است) هنوز 6.99 دلار در ماه است.

یوتیوب پریمیوم چه ویژگی هایی دارد؟ تبلیغات صفر را در همه محتوا از جمله موسیقی حذف می‌کند، دانلودهایی را برای مشاهده یا گوش دادن آفلاین و همچنین پخش پس‌زمینه فراهم می‌کند (به این معنی که اگر از برنامه‌های دیگر استفاده می‌کنید یا اگر صفحه قفل است، می‌توانید به گوش دادن به صدا ادامه دهید). گوگل یک سال پیش اعلام کرد YouTube Premium و YouTube Music Premium از 50 میلیون مشترک فراتر رفته است. 

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.