عنوان مقاله:

معرفی 15 سایت دانلود از یوتیوب (برای کامپیوتر و گوشی)

یوتیوب، پلتفرم آشنایی که بارها در وبلاگ ویدابیا از آن صحبت کرده ایم. از نحوه ی به کسب درآمد رسیدن با استفاده از آن تا تمام نکاتی که لازم است راجع به یوتیوب فارسی بدانید. اگر در زمینه ای فعالیت می کنید که به تولید محتوای ویدیویی احتیاج دارید، یوتیوب عضوی جدانشدنی از فعالیت شما خواهد بود. در این مقاله به صورت کامل بهترین سایت های دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و موبایل را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن میتوانید به آسان ترین روش، ویدیوهای موجود در یوتیوب را بارگیری کنید.

یوتیوب، پلتفرم آشنایی که بارها در وبلاگ ویدابیا از آن صحبت کرده ایم. از نحوه ی به کسب درآمد رسیدن با استفاده از آن تا تمام نکاتی که لازم است راجع به یوتیوب فارسی بدانید. اگر در زمینه ای فعالیت می کنید که به تولید محتوای ویدیویی احتیاج دارید، یوتیوب عضوی جدانشدنی از فعالیت شما خواهد بود. در این مقاله به صورت کامل بهترین سایت های دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و موبایل را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن میتوانید به آسان ترین روش، ویدیوهای موجود در یوتیوب را بارگیری کنید.

یوتیوب چیست؟

یوتیوب پلتفرم و فضایی برای اشتراک گذاری ویدیو است که در سال 2005 برای اولین بار از آن رونمایی شد. یوتیوب، دومین وب سایت پربازدید جهان بعد از گوگل است و نکته ی جالب در این رابطه این است که خود یوتیوب متعلق به گوگل است. افراد زیادی روزانه از آن استفاده میکنند و وقت خود را با دیدن محتواهای موجود در این پلتفرم میگذرانند. طبق آمار، ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر به سراغ این پلتفرم می آیند و این کاربران بیشتر از یک میلیارد ساعت بازدید روزانه برای این سایت به وجود می آورند.



یوتیوب و تولید محتوای ویدیویی

میتوان به صورت قطعی گفت که یوتیوب جامع ترین پلتفرم برای اشتراک گذاری ویدیو است. امکان ندارد به دنبال ویدیو با هر محتوای خاصی باشید و با جستجو کردن در یوتیوب به نتیجه دلخواه خود نرسید.

در گذشته، در وبلاگ ویدابیا به نحوه ی کسب درآمد از یوتیوب پرداخته ایم، با رفتن به مقاله ی کسب درآمد از یوتیوب می توانید آن را مطالعه کنید. در اینجا باز به این اشاره می کنیم که یوتیوب منبع درآمد اصلی برخی از افراد است که شغلی با عنوان یوتیوبری دارند. این افراد با منتشر کردن ویدیو هایی در زمینه های خاص در کانال شخصی خود، بازدید جمع آوری میکنند و با بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان و بازدیدها با استفاده از تبلیغات به درآمد می رسند. به همین دلیل است که در یوتیوب نیز، فضای رقابتی وجود دارد و محتواهایی که به صورت روزانه در آن بارگذاری میشود غنی تر، جامع تر و به روزتر از محتواهای قبلی هستند..

تولید محتوای ویدیویی با کمک ویدابیا

با کمک ویدابیا و با استفاده از ترجمه، شما نیز میتوانید به درآمد برسید، برای مطالعه ی کامل در رابطه با این موضوع به مقاله ی کسب درآمد از ویدیو و فیلم بروید. اما در اینجا به صورت خلاصه باید گفت که

  •  یکی از راه های تولید محتوای ویدیویی دانلود و جمع آوری ویدیوهای پرمخاطب و دسته اول است. می توانید آن ها را ترجمه کنید و در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید و با جمع آوری بازدید از طریق تبلیغات یا دیگر روش ها به درآمد برسید.

ویدابیا پلتفرم ترجمه و دوبله ی آنلاین است که با استفاده از مترجمان حرفه ای یا مترجم هوشمند به شما در ترجمه ی ویدیوها به شما کمک میکند. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که اصلا چگونه میتوانید از یوتیوب ویدیویی را دانلود کنید. اگر به همراه دانلود، قصد ترجمه ی ویدیویی را دارید، در انتهای مقاله ویدابیا راه آسانی را به شما پیشنهاد می دهد؛ پس همراه ما باشید.

دانلود از یوتیوب

برای اینکه بتوانید ویدیوهای موجود در یوتیوب را برای خود نگه دارید، باید آن ها را دانلود کنید. اما باید گفت که یوتیوب در این زمینه ها، پلتفرم به شدت سخت گیری است و به خودی خود این اجازه را به شما نمیدهد که به آسانی محتواهایی که در وب سایت وجود دارد و عده ای از آن ها درآمدزایی می کنند را دانلود کنید.

با توجه به فیلترینگ این پلتفرم در ایران، ممکن است که برای شما آسان نباشد که هر بار برای دیدن یک ویدیو به فیلتر شکن متصل شوید، وارد یوتیوب شوید و آن ویدیو را ببینید. مطمئنا به دانلود کردن آن محتوا نیاز پیدا خواهید کرد.

راه هایی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد که به صورت کامل در مقاله ی دانلود از یوتیوب به آنها پرداخته ایم. در ادامه مختصرا به آن ها اشاره می کنیم و یکی از آنها را به صورت کامل توضیح میدهیم.

انواع روش هایی که با استفاده از آنها می توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود  کنید عبارت اند از:

دانلود از یوتیوب با اکانت پریمیوم یوتیوب

با تهیه کردن اکانت اختصاصی یوتیوب و پرداخت هزینه ماهانه، می توانید ویدیوهای مد نظرتان را در خود پلتفرم یوتیوب بارگیری کنید و بدون دسترسی به اینترنت نیز، آن ها را مشاهده کنید.



دانلود از یوتیوب با ربات های تلگرام

ربات های تلگرام انتخاب بسیاری از افراد هستند. نحوه ی کار این ربات ها مانند uvidbot و utubestbot اینگونه است که شما لینک ویدیویی در یوتیوب را کپی کرده و برای ربات میفرستید. ربات ویدیو را با کیفیتی که خود شما انتخاب میکنید به صورت فایل در اختیارتان خواهد گذاشت. البته باید گفت که ربات ها تا حجم خاصی را به صورت فایل پشتیبانی میکنند و اگر حجم ویدیوی شما بیشتر از آن باشد، می توانید آن را با لینک مستقیمی که ربات به شما میدهد دانلود کنید.

 دانلود از یوتیوب با نرم افزار های مناسب اندروید و ios

نرم افزارهایی برای دانلود از یوتیوب طراحی شده اند که با نصب آنها در سیستم عامل خود، میتوانید آن دسته از ویدیوهای یوتیوب که قصد ذخیره کردن آن ها را دارید دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با سایت های دانلود از یوتیوب

در ادامه ی این مقاله سایت های دانلود از یوتیوب را به صورت کامل و جامع بررسی، و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

سایت های دانلود از یوتیوب

از بین روش های دانلود از یوتیوب، بارگیری فایل ها از طریق سایت دانلود از یوتیوب با سرعت بالاتری همراه است و کار با آن آسان تر است. سایت های زیادی برای این کار در بستر اینترنت وجود دارند که نمونه ی ایرانی زیادی در بین آن ها نیست و بیشتر این سایت ها خارجی هستند. ممکن است که برای استفاده از بعضی از آنها به فیلتر شکن احتیاج پیدا کنید. 

این سایتها همیشه در حال به روز رسانی هستند. بعضی از آنها با شکایت یوتیوب از کار می افتند؛ اما از طرفی دیگر سایت های جدیدی شروع به کار می کنند. روش کار این سایت ها، در اکثر موارد شبیه به هم است.

  • در این مقاله قصد داریم جامع ترین راهنمای سایت دانلود از یوتیوب بدون فیلتر و سایت های دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم افزار در سال ۲۰۲۲ را به شما ارائه دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی چند سایت دانلود از یوتیوب

1.سایت دانلود از یوتیوب savefrom.net

Savefrom.net یک سایت دانلود از یوتیوب بدون فیلتر شکن است که کاربران زیادی دارد و انتخاب اول خیلی از افراد برای دانلود از یوتیوب است. بعد از اینکه لینک ویدیوی مورد نظرتان در یوتیوب را کپی کردید، عبارت Savefrom.net را در گوگل جسستجو کنید. بعد از باز کردن سایت، لینک کپی شده را در کادر مشخص paste کنید. مطابق تصویر می توانید هر کیفیتی که می خواهید را انتخاب کرده و سپس فیلم را دانلود کنید.

2.دانلود از یوتیوب با سایت savemedia.website

بعد از باز کردن سایت savemedia.net، و paste کردن لینکی که از یوتیوب کپی کرده اید؛ مطابق تصویر دو دکمه ی سبز و قرمز برای شما به نمایش درمی آیند. با کلیک روی دکمه ی سبز می توانید ویدیو را به صورت فایل صوتی و با فرمت mp3 دانلود کنید و با کلیک بر روی دکمه ی قرمز، ویدیوی مورد نظر به صورت mp4 دانلود میشود. از قسمت VIDEO QUALITY میتوانید کیفیت و حجم ویدیو را مشخص کنید. هر چقدر که کیفیت ویدیو بالاتر باشد، باید اینترنت بیشتری مصرف کنید و حجم فایل نیز بزرگتر میشود.

 

4.دانلود از یوتیوب با سایت keepvid.pro

این سایت از کامل ترین سایت های دانلود از ویدیو از هر پلتفرمی است.  keepvideo.pro به شما این امکان را میدهد که بتوانید از یوتیوب،اینستاگرام، تیک تاک و دیگر پلتفرم هایی که در آنها ویدیو به اشتراک گذاشته میشود، به راحتی دانلود کنید. حتی با استفاده از این سایت میتوانید یک پلی لیست چند ویدیویی در یوتیوب را به طور کامل برای خود بارگیری کنید.

 برای دانلود ویدیو از یوتیوب از طریق این سایت مانند تصاویر زیر عمل کنید. در ابتدا روی دکمه ی youtube video converter کلیک کنید و لینک را در کادر search or enter link وارد کنید و بر روی دانلود کلیک کنید. سایت بهترین کیفیت موجود را به شما پیشنهاد میدهد اما با کلیک بر روی دکمه ی other format می توانید ویدیوها را با فرمت و کیفیت دلخواه خود دانلود کنید.

5.سایت دانلود از یوتیوبsavido.net

برای دانلود ویدیو از یوتیوب از طریق این سایت لینک را در کادر paste the URL address of video or song وارد کنید و بعد از کلیک کردن بر روی دکمه ی دانلود می توانید مانند تصویر کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و ویدیوی مد نظرتان را بارگیری نمایید.

6.سایت دانلود از یوتیوب mp3 

سایت youtubemp3.to یک سایت دانلود از یوتیوب است که اگر فقط به صوت یک ویدیو احتیاج داشتید می توانید از آن استفاده کنید. به یوتیوب بروید و لینک ویدیوی مد نظرتان را کپی کنید. به سایت youtubemp3.to بروید و لینک را در کادر مشخص در تصویر زیر قرار دهید و بر روی دکمه ی convert کلیک کنید.

7.دانلود از یوتیوب با سایت catchvideo.net

روش کار این سایت نیز مانند سایت های دیگر است به گونه ای که لینک را در کادر paste میکنید و با انتخاب کیفیت و فرمت مدنظر میتوانید ویدیو را دانلود کنید.

8.سایت دانلود از یوتیوب yout.com

در این سایت هم مانند سایتهای دیگر لینک کپی شده را در کادر paste URL or search بالای صفحه paste میکنید. سایت yout علاوه بر مشخص کردن کیفیت، به شما امکان مشخص کردن زمان بندی را نیز میدهد. مطابق تصویر می توانید مشخص کنید از چه دقیقه تا چه دقیقه ای قصد دانلود ویدیو را دارید. 

9.سایت دانلود یوتیوب keepvid.work

میخواهیم یکی دیگر از سایت های دانلود از یوتیوب که امکان دانلود mp3 ویدیو ها نیز در آن وجود دارد را معرفی کنیم.

بعد از کپی کردن لینک اگر با کلیک بر دکمه ی دانلود موفق به ذخیره ی ویدیو نشدید، میتوانید از کادر راهنمای سایت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از دکمه ی قرمز رنگی که برای دانلود ویدیو تعبیه شده است میتوانید کیفیت دلخواه تان را انتخاب کنید.

از کیفیت 240p تا best available وابسته به کیفیت خود ویدیو، برای شما در دسترس میباشد.

10.سایت دانلود یوتیوب vidpaw

Vidpaw یکی از سایت های دانلود از یوتیوب خوب اما پولی میباشد. این سایت، به صورت اپلیکیشن در دو نسخه ی ویندوز و مک نیز قابل استفاده است.

این سایت دانلود یوتیوب هم به صورت mp3 و هم به صورت mp4 قابلیت دانلود دارد.

11.دانلود از یوتیوب با سایت Y2mate

برای دانلود از یوتیوب از سایت Y2mate نیز میشود استفاده کرد. این سایت کیفیت های مختلف را به شما ارائه میدهد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از خود سایت و ورود به آن نیاز به وی پی ان ندارید؛ اما برای دانلود ویدیو ها، باید vpn خود را روشن کنید.

12.conver2mp3.pw

13.qvideodownloader.com



12.سایت دانلود یوتیوب givefast.link

یکی از سایت های غیر فیلتر مناسب برای دانلود ویدیو از یوتیوب، givefastlink میباشد. برای دانلود از این سایت نیز باید با روش های قبلی یعنی کپی کردن لینک ویدیو، پیش رفت.

از مزایای این سایت امکان دانلود از یوتیوب به سه حالت:

  • به صورت ویدیو با صدا
  • به صورت ویدیو بی صدا
  • ویدیو بدون تصویر و تنها دارای صوت

علاوه بر آن، چندین فرمت مختلف برای دانلود ویدیو موجود هستند.

13.سایت دانلود از یوتیوب BitDownloader

این سایت دانلود از یوتیوب نیز وی پی ان لازم ندارد در نتیجه دسترسی به آن بسیار راحت است. همچنین امکان دانلود ویدیو و صدای فیلم با فرمت ها و کیفیت های مختلف امکان پذیر است.

این سایتها همیشه در حال به روز رسانی هستند. بعضی از آنها با شکایت یوتیوب از کار می افتند؛ اما از طرفی دیگر سایت های جدیدی شروع به کار می کنند. روش کار این سایت ها، در اکثر موارد شبیه به هم است. فقط کافی است که لینک را از یوتیوب کپی کرده و در کادری که تقریبا در تمام این سایت های دانلود از یوتیوب وجود دارد وارد کنید. موارد دیگری از سایتهای دانلود از یوتیوب را در زیر مشاهده می کنید:

14.conver2mp3.pw

15.qvideodownloader.com

از طریق ویدیوی زیر میتوانید به صورت تصویری با نحوه ی استفاده این سایتها آشنا شوید و ببینید که میتوانید به راحتی هر ویدیویی که  میخواهید را از یوتیوب دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب از طریق ویدابیا

نرم افزار ترجمه ی آنلاین ویدابیا به این صورت کار میکند که شما با بارگذاری ویدیو در پلتفرم، میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ویدیوی خود را با ترجمه یا به صورت دوبله داشته باشید. اما اگر قصد دارید ویدیویی از یوتیوب را ترجمه کنید؛ ویدابیا حتی این مسیر را برای شما کوتاه تر کرده است.

فقط کافیست که لینک ویدیو یوتیوب را مانند تصویر در کادر paste  کنید، بعد از پرداخت صورت حساب و ثبت سفارش، اگر قصد استفاده از مترجم هوشمند را داشته باشید ویدیو به صورت فوری و اگر قصد استفاده از مترجم حرفه ای را داشته باشید در مدت زمان کوتاهی به شما تحویل داده می شود.

آموزش روش های دیگر دانلود از یوتیوب

روش های مختلفی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد که در این مقاله روش دانلود از سایت را به صورت کامل به شما توضیح دادیم و سایت های مربوطه را نیز به شما معرفی کردیم. در مقالات بعدی روش های دیگر را نیز معرفی خواهیم کرد ؛ پس با ویدابیا همراه باشید.

اگر به موضوع این مقاله علاقه مند بودید، دیدن دوره آموزشی یوتیوب ویدابیا برای آشنایی بیشتر با این پلتفرم و کسب درآمد از آن را به شما پیشنهاد میکنیم. علاوه بر آن میتوانید مقالات زیرنویس فارسی یوتیوب و آشنایی با تبلیغات یوتیوب را مطالعه کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 6 میانگین: 3.8]

سوالات متداول

بله، شما میتوانید بعد از دانلود ویدیو خود را به صورت آفلاین نگاه کنید.
بله، همانطور که برای استفاده از یوتیوب به وی پی ان نیاز است؛ برای دانلود ویدیو نیز باید از وی پی ان استفاده کرد.
بله، در اکثر روش های معرفی شده قابل تعیین است.
بله، برای اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.

دانلود از یوتیوب

Behnam

Behnam

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.