عنوان مقاله:

در چند دقیقه به ویدیو‌های خود زیرنویس اضافه کنید.

در برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، صدا به‌طور پیش‌فرض در News Feed خاموش است. 
در این صورت افزودن زیرنویس به ویدیو اهمیت بیشتری دارد.
مولدهای خودکار زیرنویس که توسط هوش مصنوعی کار می‌کنند، راه‌حلی سریع برای برخی از مشکلات زیرنویس‌نویسی ویدیو توسط خودتان ارائه می‌دهند، زیرا می‌توانند تنها در چند دقیقه برای کل یک ویدیو زیرنویس ایجاد کنند.

نرم افزار کپشن ساز

در برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، صدا به‌طور پیش‌فرض در News Feed خاموش است. 

در این صورت افزودن زیرنویس به ویدیو اهمیت بیشتری دارد.

مولدهای خودکار زیرنویس که توسط هوش مصنوعی کار می‌کنند، راه‌حلی سریع برای برخی از مشکلات زیرنویس‌نویسی ویدیو توسط خودتان ارائه می‌دهند، زیرا می‌توانند تنها در چند دقیقه برای کل یک ویدیو زیرنویس ایجاد کنند.

ابزارهای رایگان برای تولید زیرنویس ویدیو

زیرنویس خودکار یوتیوب

تولیدکنندگان محتوای ویدیویی که قبلاً کانال YouTube خود را دارند، می‌توانند از فناوری تشخیص گفتار این پلتفرم برای ایجاد خودکار زیرنویس پس از آپلود ویدیوی جدید استفاده کنند.

  • ایجاد زیرنویس خودکار در یوتیوب بسیار ساده است، زیرا فقط باید یک ویدیوی جدید آپلود کنید. 
  • پس از تکمیل آپلود، باید آن ویدیو را در مدیر ویدیو پیدا کنید. 
  • روی منوی کشویی Edit که در کنار ویدیوی تازه آپلود شده شما قرار دارد کلیک کنید و گزینه Subtitle/CC را انتخاب کنید.
  • پس از آن، باید زبان ویدیو را قبل از اضافه کردن زیرنویس یا CC تنظیم کنید.

زیرنویس خودکار فیس بوک

این ابزار فقط به زبان انگلیسی ایالات متحده برای تبلیغ کنندگان در ایالات متحده و کانادا موجود است و می تواند برای کاربران فیس بوک که اغلب ویدیوهایی به این زبان را در پروفایل خود آپلود می کنند بسیار مفید باشد. می توانید به صفحه پروفایل خود بروید و روی گزینه Photo/Video که در منوی Create Post قرار دارد کلیک کنید. 

محتوای ویدیویی خود را در صفحه فیس بوک خود آپلود کنید، عنوان ویدیو را وارد کنید یا نظری در مورد ویدیو اضافه کنید و پس از آپلود ویدیو، روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید. ویدیو در صفحه نمایه شما نمایش داده می شود و باید روی دکمه Generate که در بالای پست قرار دارد کلیک کنید. سپس، بر روی دکمه ویرایش پست کلیک کنید، گزینه (Subtitles & Captions /CC) را پیدا کنید و زبان ویدئو را انتخاب کنید.

با این حال، ویژگی‌های زیرنویس خودکار فیس‌بوک و یوتیوب کاملاً قابل اعتماد نیستند، به این معنی که شما باید تمام زیرنویس‌هایی را که ایجاد می‌کند تصحیح کنید.

در ویدابیا، زیرنویس به دو نوع مختلف تقسیم شده است: 

  • زیرنویس خودکار 
  •  زیرنویس حرفه ای

زیرنویس خودکار یا زیرنویس حرفه‌ای

این روزها بیشتر کارهای انسان با ماشین ترکیب می شود. ما در عصر تکنولوژی هستیم که مردم ترجیح می‌دهند کار خود را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند. آنها مشتاق تر برای صرفه جویی در زمان هستند. انسان ها بسته به نیاز خود می توانند بهترین گزینه ها را انتخاب کنند.

زیرنویس خودکار

اگر ویدیویی دارید که میخواهید در کمترین زمان و با قیمتی مناسبی برای آن زیرنویس تهیه کنید، انتخاب سرویس زیرنویس خودکار ویدابیا بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که ویدابیا با دقت مناسب و در کمتر از ده دقیقه برای ویدیوی شما زیرنویس با کیفیت مناسب پاماده می کند.

شما میتوانید حتی برای ویدیو و فایل صوتی به زبان فارسی نیز زیرنویس قرار دهید. چنانچه ویدیو و فایل صوتی شما با کیفیت و بدون نویز باشد، تا 85 درصد در تولید زیرنویس خودکار دقت دارد.

زیرنویس حرفه‌ای

اگرچه ایجاد زیرنویس برای ویدیوها به صورت دستی فرآیندی است که با طولانی‌تر شدن مدت زمان ویدیو سخت‌تر می‌شود، اما دقت زیرنویس را افزایش می‌دهد. چرا؟ 

یک ویدیو حاوی صداهای مختلفی است که تشخیص آنها برای دستگاه‌های زیرنویس خودکار دشوار است.

علاوه بر این، زیرنویس‌ها باید کاملاً با ویدیو و صوت همگام شوند، زیرا تأخیر زیرنویس‌ها باعث سردرگمی زیادی شود.

برخی از کلمات( به خصوص در زبان انگلیسی) تلفظ یکسان با دیکته‌ها و معانی متفاوت دارند. در این صورت کپشنر می تواند متوجه املای صحیح کلمات شود.

مدت زمان زیرنویس حرفه ای

ویدابیا دقیق‌ترین زیرنویس حرفه‌ای را با 100 درصد دقت و تضمین کیفیت انجام می‌دهد. برای افزایش سرعت زیرنویس و ترجمه، کپشنرهای متخصص با استفاده از پلتفرم آنلاین ویدابیا، کار زیرنویس و ترجمه ویدیو و فایل صوتی را برای کاربر انجام میدهند. زمان تحویل پروژه زیرنویس به شرایط متفاوتی بستگی دارد؛ که مدت زمان ویدیو یکی از دلایل اصلی می باشد. ویدیوی شما معمولا در کمتر از 24 ساعت آماده می باشد.

زبان های پشتیبانی شده

می توانید دقیق ترین زیرنویس‌ها را به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ترکی و فارسی به ویدیوهای خود اضافه کنید.

فرمت‌های زیرنویس حرفه‌ای

می توانید فایل‌های ویدئویی را با فرمت های mp4 و mkv و فایل های صوتی را با فرمت mp3 آپلود کنید.

اصلا چرا زیرنویس برای ویدیوها اهمیت دارد؟

یکی از راه های افزایش بازدید ویدیو که به و به دنبال آن افزایش فروش و بهره وری محصول خود، تولید محتوا به خصوص محتوای ویدیویی می‌باشد. زیرنویس یکی از راه های درگیر کردن مخاطب می باشد؛ اما برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مزایای استفاده از زیرنویس، پیشنهاد می‌کنم دلیل اهمیت زیرنویس دقیق را مطالعه کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 2 میانگین: 5]
فاطمه آسیابان

فاطمه آسیابان

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.