عنوان مقاله:

ایده تولید محتوای برای فروشگاه های اینستاگرامی

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال، دومین شبکه اجتماعی بزرگ جهان است. این یک دستاورد قابل توجه است با توجه به اینکه این برنامه انحصاری برای کاربران تلفن همراه است.

حتی قابل توجه تر از این، تعداد زیادی از مارک های بازاریابی در اینستاگرام است. از افراد اجتماعی مانند بازیگران هالیوودی گرفته تا شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز و برادران وارنر، تقریباً همه اکنون برای رشد کسب و کار خود از این شبکه استفاده می‌کنند.

سوال این است که چگونه می توانید از این پلتفرم رو به رشد به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر استفاده کنید؟

ما متوجه شدیم  لیستی طولانی و بلندبالا  وجود دارد. حساب شما پایگاه اصلی عملیات بازاریابی شما است. اینجا جایی است که مخاطبان خود را درگیر می‌کنید و کاربران را به مشتری تبدیل می‌کنید.  پس پیشنهاد میکنیم به این ایده ها توجه کنید و اگر به نکات بیشتری نیاز داشتید با دریافت کتاب راهنمای افزایش اینگیجمنت ویدابیا، از مشاوره رایگان ا نیز برخوردار شوید.

1. اکانت فروشگاه تان را تجاری کنید.

این یک راه ساده برای افزایش اعتبار و اعتبار نزد کاربران بدون پرداخت هزینه است. اینستاگرام با دستورالعمل های دقیق موجود ثبت نام را آسان می کند. برای خواندن تفاوت اکانت کریتور و اکانت تجاری این مقاله را بخوانید.

2. از یک نام مرتبط و به یاد ماندنی استفاده کنید

نام صفحه شما اولین چیزی است که مردم می بینند و اولین جایی است که می توانید پیام های بازاریابی موثر را به کار ببرید. این بدان معنی است که شما باید از نام‌های عمومی و بی معنی اجتناب کنید. در عوض، نام اینستاگرامی را پیدا کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد، با سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما مطابقت داشته باشد و به راحتی به خاطر سپرده شود.

3. یک استراتژی خاص برای اینستاگرام بسازید

چیزی که ما اغلب می بینیم این است که افراد محتوای تصادفی را در اینستاگرام پست می کنند. این اشتباهی است که نشان می دهد متوجه نشدید صفحه اینستاگرام شما در تلاش است به چه چیزی دست یابد. آنچه شما می خواهید داشته باشید یک فراخوان روشن برای اقدام، ثبات در پیام های بازاریابی و یک چشم انداز واحد و زیبا از محصولات و خدمات شما است. این به شما کمک می کند تا کاربران را درگیر کنید، موقعیت ثابتی را در ذهن آنها حفظ کنید و در نهایت رشد را افزایش دهید.

4. اول فکر کن، بعد پست بذار 

وقتی چیزی در اینترنت منتشر شود برای همیشه ماندگار میشود. همیشه مطمئن شوید که هر چیزی را که پست می کنید بدون ایراد و اشکال است. 

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
فرشته نوری

فرشته نوری

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.