دوره کسب درآمد از یوتیوب

اهمیت زیرنویس برای ویدیو در یوتیوب + آموزش ساخت

دانلود کل دوره

برای شنیدن این قسمت فایل زیر را پخش کنید:

اگر تا به الان تولید محتوا در یوتیوب را آغاز کرده باشید متوجه اهمیت زیرنویس در این پلتفرم  شده اید. در این قسمت از دوره آموزش کسب درآمد از یوتیوب ویدابیا به شما خواهیم گفت که چرا به عنوان یک تولید کننده محتوا در یوتیوب لازم است که قرار دادن زیرنویس برای هر ویدیو را به عنوان امری ضروری در نظر بگیرید.

افزودن زیرنویس به یوتیوب برای همه افراد 

طبق آمار 14 درصد افراد بین 45 تا 64 مشکلات شنوایی دارند و تنها راهی که میتوانند از محتوای شما استفاده کنند زیرنویس است. شما به عنوان یک یوتیوبر و تولید کننده محتوا باید تمام مخاطبین با هر توانایی جسمی را در نظر بگیرید و برای تمامی آن ها محتوای خود را بهینه کنید.

ساخت زیرنویس یوتیوب چه کمکی به سئو ویدیو می کند؟

زیرنویس در بهبود ویدیو از لحاظ سئو تاثیر بسیاری دارد. اهمیت به سئو باعث می شود که موتورهای جستجو، گوگل و یوتیوب در نتایج سرچ به شما جایگاه بالاتری بدهند. اما استفاده از زیرنویس چه ارتباطی به سئو دارد؟

تصور کنید که شخصی در یوتیوب آموزش فتوشاپ را سرچ کند؛ یکی از مواردی که موتورهای جستجو به آن توجه می کنند و بر اساس آن محتواهای موجود را به کاربران نمایش می دهند، استفاده از کلمه آموزش فتوشاپ در عنوان، تگ ها، توضیحات و حتی زیرنویس ویدیو است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که هوش مصنوعی یوتیوب تا حد زیادی صدای ویدیو را تشخیص می دهد و با تبدیل کردن آن به نوشته، میزان ارتباط آن با کلمه ای که سرچ می شود را متوجه می شود اما قرار دادن زیرنویس به این امر کمک بیشتری می کند.

بیشتر از 80 درصد افراد بدون هیچ مشکل شنوایی خاصی ترجیح می دهند که ویدیوها را با زیرنویس ببینند؛ طبق آمار:

  • 69 درصد مردم گزارش کرده اند که در محیط عمومی ویدیوها را با زیرنویس و بدون صدا تماشا میکنند.
  • 25 درصد مردم گزارش کرده اند که در محیط خصوصی خود نیزترجیح میدهند که ویدیو هارا با زیرنویس تماشا کنند.

در نتیجه قرار دادن زیرنویس برای محتوای ویدیویی در هر پلتفرمی سبب می شود که آن محتوا به حداکثر پتانسیل خود برسد، کاربران راحت تر آن را تماشا کنند و به همین علت بازدید بیشتری به دست آورد.

سایت زیرنویس ساز ویدیو؟

اگر به تنهایی قصد تهیه زیرنویس را داشته باشید، این فرایند ممکن است که برای شما چالش برانگیز باشد و وقت زیادی از شما بگیرد. 

  • با استفاده از خدمت تبدیل صدای ویدیو به متن وب سایت ویدابیا، توانایی این را خواهید داشت که قبل از آپلود یا حتی بعد از بارگذاری محتوای خود در یوتیوب، در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برای آن زیرنویس تولید کنید.

در این قسمت از دوره آموزش کامل تولید زیرنویس توسط ویدابیا به صورت تصویری برای شما به نمایش گذاشته شده است، این فرایند به این شکل می باشد که:

  1. بعد از وارد شدن به سایت ویدابیا و ساخت حساب کاربری، وارد قسمت ایجاد پروژه بشوید. 
ساخت زیرنویس با ویدابیا
ایجاد پروزه در ویدابیا
  1. پس از انتخاب نامی برای پروژه تان، خدمت زیرنویس (بدون ترجمه) را انتخاب کنید.
  2. زبان و نوع کیفیت زیرنویس را نیز انتخاب کنید. ویدابیا با در اختیار داشتن افراد حرفه ای و یا با استفاده از هوش مصنوعی، زیرنویس ویدیوهای شما را تولید خواهد کرد.
ایجاد پروژه در ویدابیا
  1.  اگر قصد تولید زیرنویس برای ویدیویی که قبلا در یوتیوب بارگذاری شده است را دارید کافی است که لینک آن را در بخش مربوطه paste کنید واگر ویدیو در سیستم شما موجود است، از بخش آپلود از کامپیوتر استفاده کنید و آن را آپلود کنید.
نحوه ی ایجاد پروژه در ویدابیا
  1. بعد از آپلود ویدیو بر روی دکمه تایید وادامه کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.
  1.  میتوانید با اعتبار خود یا استفاده از درگاه پرداخت هزینه خدمت زیرنویس را پرداخت کنید.
نحوه ی پرداخت در ویدابیا

در هنگام ساخت حساب کاربری در ویدابیا، با تایید ایمیل اعتبار 10 هزار تومانی به شما هدیه می دهند. می توانید از آن استفاده کرده و در صورت رضایت از کیفیت زیرنویس، بعد از اتمام آن حساب خود را شارژ کنید.

  1. تهیه زیرنویس با هوش مصنوعی بیشتر از 5 دقیقه طول نمی کشد و پس از آن زیرنویس به صورت بلاک و به صورت زمان بندی به شما نمایش می دهد. امکان ویرایش زیرنویس برای شما فراهم است و پس از تغییرات دلخواه می توانید با سه فرمت، فایل نهایی را دانلود کنید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

مدرس دوره

غزاله غروی

سطح دوره

مقدماتی

زمان و جلسات

اتمام یافته

هزینه دوره

کاملا رایگان

عنوان دوره

کسب درآمد یوتیوب

قسمت های این دوره:

کسب درامد از یوتیوب با این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تا به حال کسب و کاری نداشتید و به تولید محتوای ویدیویی و کسب درامد از این طریق علاقه‌مندید. مدتی است کانال یوتیوب خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، اما در تولید محتوا و جذب مخاطب مشکل دارید.و یا آشنایی لازم را با ابزار های یوتیوب پیدا نکردید.کسب و کاری دارید که می خواهید با کمک یوتیوب برند سازی و تبلیغات انجام دهید. افزایش بازدید سایت و بهبود شبکه های اجتماعی خود و یا برندتان. مشتاق یادگیری اصولی تولید محتوای ویدیویی هستید و قصد جدی برای  یوتیوبر شدن دارید.

چرا دوره کسب درامد از یوتیوب ویدابیا؟

در دوره جامع ویدابیا، تمام اطلاعاتی که برای شروع و ادامه دادن تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب و رسیدن به درآمد دلاری را لازم داشته باشید، به دست می آورید.  بهترین راه برای استاد شدن در یک کار، استفاده از تجربیات برترین ها در آن حوزه است. چون نکات کلیدی و فوت های کوه گری وجود دارند که پیشرفت سریع تر در این مسیر را تضمین می کنند. 

محتوای این دوره به کمک یوتیوبر های برتر ایرانی که مشتریان ما هستند و استفاده از تجربیات یوتیوبر های برتر جهان و همچنین بررسی سوالات و چالش متداول یوتیوبر ها تهیه و تنظیم شده است. ما در ویدابیا تلاش کردیم دوره ای جامع و بدون کم و کاست و در عین حال رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهاد های شما هستیم.

پرسش و پاسخ های دوره کسب درآمد از یوتیوب

به طور کلی یوتیوب براساس تعداد بازدید ها درآمد تعیین میکنه که بر اساس فاکتور های مختلفی این عدد میتونه متغیر باشه. در قسمت ششم دوره ( درآمد از یوتیوب چقدر است) به طور کامل در موردش توضیح دادیم. 

بله، درسته که محدودیت هایی وجود داره اما راه های مختلفی برای میسر کردن این مسیر وجود داره.

 پیش نیاز خاصی وجود نداره. همونطور که در قسمت معرفی دوره گفتیم، سه چیز اصلی برای موفقیت در یوتیوب نیازه؛ زمان، علاقه و مهارت. زمان و علاقه رو که داشته باشید، مهارت رو در این دوره تا حد خیلی خوبی بدست میارید. 

از طریق دکمه دانلود دوره میتونید ویدیو های آموزش رو دریافت کنید. و اگر فقط آموزش بخش خاصی رو نیاز دارید، از قسمت فهرست موضوع مدنظرتون رو انتخاب کنید. 

لازم نیست در ابتدای کار سراغ ابزار های پیشرفته و گرون قیمت برید. میتونید با کمترین ابزار در دسترس (دوربین گوشی هوشمند، نور خورشید، یه لوکیشن مناسب در محل زندگی تون) استارت فعالیت رو بزنید. در آخرین قسمت دوره (مصاحبه با یوتیوبر) از زبان کسی که چند سال این کار رو انجام داده، میشنوید که این ایده آل گرا نبودن اول کار چقدر به شروع و پیشرفت سریع تر کمک میکنه. 

نه لزوما. چیزهایی که لازم باشه بدونید رو در ویدیو های این دوره میتونین آموزش ببینین. البته اگر بتونین به زبان انگلیسی تولید محتوا کنید، بازدید هاتون چندین برابر میشه. که اگر هم خودتون به انگلیسی و هر زبان مورد نظر دیگه تسلط ندارید، ما کمکتون میکنیم تا برای ویدیو هاتون زیرنویس انگلیسی بذارین یا دوبله انگلیسی قرار بدین و ویدئو هاتون رو جهانی کنید. در قسمت یازدهم دوره به طور کامل در این مورد گفته شده

یوتیوب برای اکثر یوتیوبر ها یک کار تمام وقت محسوب میشه؛ اما میتونید به عنوان یک کار پاره وقت هم در نظرش بگیرید. طبیعیه که هر چقدر فعالیت بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری بگذارید، سریع تر به شرایط رسیدن به درامد از یوتیوب میرسید. که در قسمت پنجم دوره در مورد این شرایط کامل توضیح دادیم. 

یوتیوب به تمام افراد بالای 13 سال اجازه آپلود ویدیو و ساخت کانال رو میده. حتی اگر زیر 13 سال هم داشته باشید، به کمک قیم قانونی تون میتونین کانال بزنین و در مسیر کسب درامد از یوتیوب گام بردارید.

بله شما میتونین همون ویدیو هایی که برای یوتیوب میسازین رو در آپارات هم آپلود کنید و ازین طریق هم درامد داشته باشید. البته که درامد آپارات قابل قیاس با یوتیوب نیست. 

این دوره به صورت کاملا رایگان و بدون کم و کاست از طرف تیم ویدابیا در اختیار شما قرار گرفته. 

 از طریق قسمت دیدگاه های همین سایت و هم از طریق اینستاگرام ما به آدرس @vidubia_com میتونید هر سوالی در این زمینه براون ایجاد شد از ما بپرسید.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *