دوره کسب درآمد از یوتیوب

طراحی لوگو برای کانال یوتیوب (ساخت لوگو با گوشی رایگان)

دانلود کل دوره

از طریق فایل زیر، به صدای ویدیو گوش دهید:

لوگوی کانال یوتیوب در معرفی کانال و نوع فعالیت شما بسیار مهم است؛ اما یکی از چالش‌های پیش روی کاربران یوتیوب و اینستاگرام می‌باشد.

برای ساخت لوگو ، چه برای استفاده در کانال یوتیوب وچه برای اینستاگرام و غیره، معمولا از برنامه فتوشاپ استفاده می‌شود. بسیاری از کاربران به فتوشاپ دسترسی ندارند و یا تجربه کار با آن را هم ندارند. این ویدیو طرز ساخت لوگو برای کانال ( یا پروفایل ) یوتیوب، بدون نیاز به فتوشاپ و بصورت رایگان و آنلاین آموزش داده می‌شود.

ساخت لوگوی مناسب دو راه پیش رو دارید:

  • استفاده از گرافیست
  • استفاده از سایت ها و نرم افزار های طراحی لوگو یوتیوب

استفاده از یک گرافیست ماهر در مواقعی که شما بخواهید بسیار حرفه ای لوگو سازی داشته باشید، انتخاب خوبی است؛ اما برای آغاز کار نرم افزار ها و وبسایت های رایگان و فوق العاده ای هستند که در ساخت لوگو برای کانال یوتیوب تعبیه شده اند.

در این قسمت از دوره ی کسب درامد از یوتیوب، یکی از بهترین سایت های ساخت لوگو انلاین رایگان را به شما معرفی میکنیم.

سایت canva (برنامه ساخت لوگو برای یوتیوب)

ممکن است اسم سایت کنوا قبلا نیز به گوشتان خورده باشد چراکه در زمینه های دیگری مثل ادیت عکس نیز معروف است. اما در اینجا ما میخواهیم به اموزش ساخت لوگو انلاین بپردازیم.

برای استفاده از سایت کنوا باید بعد از ورود به صفحه ی اصلی ان، در قسمت  sign up ثبت نام کنید.

بعد از ان در کادر بالا اگر کلمه ی logo  را جستجو کنید، متوجه میشوید که youtube channel logo یکی از گزینه های خود این وبسایت است.

بعد از این که وارد قسمت لوگو برای یوتیوب شدید، میتوانید در ستون سمت چپ فیلتر هایی مثل موضوعی و حوزه کاری، رنگ و استایل برای لوگوی خود قرار دهید.

برخی از لوگو های پیشنهادی یک علامت دلار کوچک کنار خود دارند که به معنی پولی بودن ان هاست. به غیر از این موارد بقیه ی لوگو ها میتوانند استفاده شوند.

با انتخاب لوگو و کلیک بر ان، وارد صفحه ای میشوید که به شما اجازه میدهد تغییراتی که دلخواهتان است، بر روی لوگو اعمال کنید.

به طور مثال میتوانید فونت نوشته ی روی لوگو، رنگ ان و حتی طرح های پیش زمینه را تغییر دهید.

در نهایت با انتخاب گزینه ی دانلود در کادر بالا سمت راست میتوانید با فرمتی که مدنظر دارید، لوگو خود را تحویل بگیرید.

طراحی لوگو با استفاده از گوشی

یکی دیگر از نرم افزارهای مورد استفاده برای طراحی لوگو استفاده از اپلیکیشن پیکس آرت است. اگر علاقه مند به ادیت عکس باشید می دانید که یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در جهت ادیت عکس Picsart است. این نرم افزار قابلیت های زیادی در خصوص طراحی عکس دارد؛ می توانید امکانات متنوعی را به محیط عکس خود اضافه کنید.

طراحی لوگو با نرم افزار پیکس آرت

بعد از نصب نرم افزار پیکس ارت، برای باز شدن استیکرها و یکسری از افکت های موجود در آن، لازم است که فیلترشکن روشن کنید.

  • در قسمت پایین این نرم افزار گزینه ای شبیه به “به علاوه” دیده می شود. پس از کلیک بر روی آن، از ما میپرسه که چه طراحی لازم داری انجام بدی؟
  •  از قسمت Drawing گزینه ای با نام Pic canvas را انتخاب کنید تا یک لایه بندی کاملا جدید طراحی کنید. ابعاد مورد نظر را انتخاب کنید.
  • بر روی شکل هندسی در قسمت پایین صفحه کلیک کنید. در ادامه دو لایه ی دایره ای شکل به صورت لوگو می گذاریم. 
  • تنظیمات ابعاد و اندازه را تغییر ندهید. اما با توجه به سلیقه ی خود میتوانید دایره ی انتخابی را تو پر و یا تو خالی قرار دهید. در ادامه می توانید از قسمت Text اسم کانال، لوگو و هر آنچه که نیاز دارید را بر روی آن بنویسید. همچنین امکان تغییر فونت، رنگ و اندازه ی نوشته را به سلیقه ی خود انتخاب کنید.
  •  بعد از اینکه هر قسمت را کامل کردید گینه ی سیو که در بالا صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و به قسمت اول و تنظیمات برمی گردید.
  • فرض کنید میخواهید یک عکس از یوتیوب را به عنوان پس زمینه ی لوگویی که طراحی کردید قرار دهید. عکس مورد نظر را حتما با فرمت png دانلود کنید که در هنگام بارگذاری دچار مشکل نشوید.

اگر در هنگام کار با هر کدام از این نرم افزارها با سوالی روبرو شدید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

طراحی لگو با نرم افزار pixelLab

این برنامه هم قابلیت ادیت و تعیین عکس شما را دارد. می توانید ا یک عکس را انتخاب کنید و با انجام ویرایش های لازم بر روی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.

برنامه DesignEvo

این برنامه از آن دسته اپلیکیشن هاست که قابلیت راه اندازی هم بر روی گوشی های اندروید و هم IOS را دارد؛ کار با این نرم افزار بسیار ساده است و به سادگی می توانید برای کسب و کار خود لوگو بسازید.

برنامه ساخت لوگو logo maker

با استفاده از این برنامه می توانید یک لوگوی خاص طراحی کنید، برنامه ی logo maker بیش از 100 قالب لوگو قابل تنظیم و قابل ویرایش است که با استفاده از آن‌ها به سادگی می‌توانید لوگوهای مختلفی بسازید. همچنین، بیش از 100 قلم و پس‌زمینه برای ساخت پوستر و لوگو نیز به صورت رایگان در اپلیکیشن ساخت لوگو ارائه شده است.

برنامه ساخت لوگو حرفه ای Brandee

از ساده ترین و کابردی ترین برنامه های ساخت لوگو است. بیش از 500 لوگوی طراحی شده حرفه‌ای در این برنامه وجود دارد که به راحتی می توانید هر کدام را انتخاب کرده و ایده طراحی مورد نظرتان را برای ایجاد هویت و کسب و کارتان بدست اورید.

ساخت لوگو رایگان

برنامه Free Logo Maker by DesignMantic

این برنامه به صورت رایگان به شما خدمات می دهد و شما می توانید به صورت نامحدود لوگوهای خاصی را طراحی کنید. برای کار با نرم افزار Free Logo Maker کافی است با طی کردن سه مرحله ساده به ساخت لوگو بپردازید. ابتدا باید یک طرح برای لوگو خود انتخاب کنید و سپس آن را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

به طور کلی ساخت لوگو با استفاده از گوشی تلفن همراه یکی از کارهای راحت برای توسعه ی کسب و کار شما است. برای استفاده از این نرم افزارها نیاز به دانش خاص گرافیکی و دانش طراحی خاصی نیست و به راحتی برای همگان در دسترس است. فقط کاف است با استفاده از نرم افزار در گوشی های هوشمند خود به طراحی لوگو بپردازید.

سایت Photopea.com

در photopea.com می‌توانید به صورت آنلاین و به راحتی یک لوگوی حرفه ای برای سایت خود طراحی کنید؛ محیط این سایت خیلی شبیه فتوشاپ طراحی شده است.

  • در مرحله‌ی اول از قسمت new project، برای پروژه ای که می خواهید طراحی کنید یک اسم انتخاب کنید. سپس طول و عرض لوگو را مشخص کنید. در آخرین آپدیت، گوگل اندازه‌ی 800*800 را برای لوگوی یوتیوب به ما پیشنهاد می‌دهد. 
  • در قسمت background گزینه‌ی transparent را انتخاب و بر روی گزینه‌ی create کلیک کنید. به طور کلی این سایت عکس آماده و مناسبی برای پس زمینه‌ ندارد؛ می توانید از قسمت gradient tool استفاده کنید و طرح‌های مختلفی را با رنگ بندی متفاوت امتحان کنید.
  • از داخل گوگل عکس پس زمینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با سرچ کلمات زیر می‌توانید، طرح های مختلف را با رنگ‌بندی مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنید.
  • Grunge background
  •  Gradient background
  • Galaxy background
  • Radial background

برای انتخاب عکس برای لوگو، بهتراست عکس‌های بدون واترمارک استفاده کنید که به مشکل کپی رایت برخورد نکنید. عکسی که انتخاب کردید را در photopea آپلود کنید؛ و با استفاده از ابزارهایی که در این سایت قرار دارد، ویرایش‌های دلخواه را بر روی عکس انتخابی انجام دهید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

مدرس دوره

غزاله غروی

سطح دوره

مقدماتی

زمان و جلسات

اتمام یافته

هزینه دوره

کاملا رایگان

عنوان دوره

کسب درآمد یوتیوب

قسمت های این دوره:

کسب درامد از یوتیوب با این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تا به حال کسب و کاری نداشتید و به تولید محتوای ویدیویی و کسب درامد از این طریق علاقه‌مندید. مدتی است کانال یوتیوب خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، اما در تولید محتوا و جذب مخاطب مشکل دارید.و یا آشنایی لازم را با ابزار های یوتیوب پیدا نکردید.کسب و کاری دارید که می خواهید با کمک یوتیوب برند سازی و تبلیغات انجام دهید. افزایش بازدید سایت و بهبود شبکه های اجتماعی خود و یا برندتان. مشتاق یادگیری اصولی تولید محتوای ویدیویی هستید و قصد جدی برای  یوتیوبر شدن دارید.

چرا دوره کسب درامد از یوتیوب ویدابیا؟

در دوره جامع ویدابیا، تمام اطلاعاتی که برای شروع و ادامه دادن تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب و رسیدن به درآمد دلاری را لازم داشته باشید، به دست می آورید.  بهترین راه برای استاد شدن در یک کار، استفاده از تجربیات برترین ها در آن حوزه است. چون نکات کلیدی و فوت های کوه گری وجود دارند که پیشرفت سریع تر در این مسیر را تضمین می کنند. 

محتوای این دوره به کمک یوتیوبر های برتر ایرانی که مشتریان ما هستند و استفاده از تجربیات یوتیوبر های برتر جهان و همچنین بررسی سوالات و چالش متداول یوتیوبر ها تهیه و تنظیم شده است. ما در ویدابیا تلاش کردیم دوره ای جامع و بدون کم و کاست و در عین حال رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهاد های شما هستیم.

پرسش و پاسخ های دوره کسب درآمد از یوتیوب

به طور کلی یوتیوب براساس تعداد بازدید ها درآمد تعیین میکنه که بر اساس فاکتور های مختلفی این عدد میتونه متغیر باشه. در قسمت ششم دوره ( درآمد از یوتیوب چقدر است) به طور کامل در موردش توضیح دادیم. 

بله، درسته که محدودیت هایی وجود داره اما راه های مختلفی برای میسر کردن این مسیر وجود داره.

 پیش نیاز خاصی وجود نداره. همونطور که در قسمت معرفی دوره گفتیم، سه چیز اصلی برای موفقیت در یوتیوب نیازه؛ زمان، علاقه و مهارت. زمان و علاقه رو که داشته باشید، مهارت رو در این دوره تا حد خیلی خوبی بدست میارید. 

از طریق دکمه دانلود دوره میتونید ویدیو های آموزش رو دریافت کنید. و اگر فقط آموزش بخش خاصی رو نیاز دارید، از قسمت فهرست موضوع مدنظرتون رو انتخاب کنید. 

لازم نیست در ابتدای کار سراغ ابزار های پیشرفته و گرون قیمت برید. میتونید با کمترین ابزار در دسترس (دوربین گوشی هوشمند، نور خورشید، یه لوکیشن مناسب در محل زندگی تون) استارت فعالیت رو بزنید. در آخرین قسمت دوره (مصاحبه با یوتیوبر) از زبان کسی که چند سال این کار رو انجام داده، میشنوید که این ایده آل گرا نبودن اول کار چقدر به شروع و پیشرفت سریع تر کمک میکنه. 

نه لزوما. چیزهایی که لازم باشه بدونید رو در ویدیو های این دوره میتونین آموزش ببینین. البته اگر بتونین به زبان انگلیسی تولید محتوا کنید، بازدید هاتون چندین برابر میشه. که اگر هم خودتون به انگلیسی و هر زبان مورد نظر دیگه تسلط ندارید، ما کمکتون میکنیم تا برای ویدیو هاتون زیرنویس انگلیسی بذارین یا دوبله انگلیسی قرار بدین و ویدئو هاتون رو جهانی کنید. در قسمت یازدهم دوره به طور کامل در این مورد گفته شده

یوتیوب برای اکثر یوتیوبر ها یک کار تمام وقت محسوب میشه؛ اما میتونید به عنوان یک کار پاره وقت هم در نظرش بگیرید. طبیعیه که هر چقدر فعالیت بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری بگذارید، سریع تر به شرایط رسیدن به درامد از یوتیوب میرسید. که در قسمت پنجم دوره در مورد این شرایط کامل توضیح دادیم. 

یوتیوب به تمام افراد بالای 13 سال اجازه آپلود ویدیو و ساخت کانال رو میده. حتی اگر زیر 13 سال هم داشته باشید، به کمک قیم قانونی تون میتونین کانال بزنین و در مسیر کسب درامد از یوتیوب گام بردارید.

بله شما میتونین همون ویدیو هایی که برای یوتیوب میسازین رو در آپارات هم آپلود کنید و ازین طریق هم درامد داشته باشید. البته که درامد آپارات قابل قیاس با یوتیوب نیست. 

این دوره به صورت کاملا رایگان و بدون کم و کاست از طرف تیم ویدابیا در اختیار شما قرار گرفته. 

 از طریق قسمت دیدگاه های همین سایت و هم از طریق اینستاگرام ما به آدرس @vidubia_com میتونید هر سوالی در این زمینه براون ایجاد شد از ما بپرسید.

نظرات شما

یک پاسخ

  1. یکی از دغدعه های من این بود که برای یوتیوبم دنبال لوگوی خاص میگشتم و خب چون تازه کار هستم برای شروع، طراحی لوگو یوتیوب که افراد حرفه ای برات انجام بدن زیاد بود و با سرچ و دیدن این ویدیو با سایت طراحی لوگو رایگان آشنا شدم و دیدم حتی میشه ساخت لوگو رو با گوشی انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *