عنوان مقاله:

دانلود رایگان ویدیو از یوتیوب با زیرنویس

چرا بیشتر ویدیو های یوتیوب به زبان انگلیسی هستند ؟

این شبکه اجتماعی در ایران دنبال کنندگان بسیاری دارد ولی به دلیل مشکل فیلترینگ کمی سخت می توان از آن استفاده کرد. باید توجه داشت که این شبکه حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی است؛ در نتیجه ما می توانیم با استفاده از آن به اخبار، آموزش های فراوان و متنوع و هر چیزی که در دنیا اتفاق می افتد دسترسی داشته باشیم.

شما می توانید  تقریبا هر آموزشی که نیاز دارید را در یوتیوب جستجو کنید و ویدئو های مربوط به آن را تماشا کنید. این آموزش ها می توانند در زمینه علمی، سلامت، زیبایی، ورزشی، روانشناسی، موفقیت، یادگیری کار با انواع نرم افزار ها  و… باشند . فقط کافیست با کلید واژه درست به جستجوی این ویدیوها در یوتیوب بپردازید. البته نتایج جستجو به زبان انگلیسی بهتر و دقیق تر هستند زیرا که اکثر کاربران حتی اگر انگلیسی زبان نباشند، ویدئو های خود را به زبان انگلیسی منتشر می کنند تا دسترسی به آن برای مردم در سراسر دنیا راحت تر باشد.

آیا یوتیوب برای ویدیو ها زیرنویس تولید می کند؟

یکی از خدمات یوتیوب تولید زیرنویس انگلیسی برای ویدیو های آپلود شده است. یوتیوب ویدیو های افراد را (در صورتی که از زبان آن پشتیبانی کند) با سرعت بالایی زیرنویس آن ویدیو را تولید می نماید، البته نه برای تمام ویدیو ها؛ گاهی هم یوتیوب با وجود لهجه مناسب و بدون نویز در ویدیو، زیرنویس آن را تولید نمیکند و در اختیار ما قرار نمی دهد.

به دلیل اینکه کسب درآمد دلاری از یوتیوب بسیار برای افراد لذت بخش است، بنابراین ویدابیا دوره ای آماده کرده تا هر فرد، با هر توانایی و داشتن هر گونه امکاناتی، به راحتی بتواند از یوتیوب درآمد دلاری کسب کند. در قسمتی با عنوان اهمیت زیرنویس برای ویدیوهای یوتیوب، به طورکامل دررابطه با زیرنویس و چگونگی فعال سازی آن، و همچنین آموزش کامل از نحوه‌ی ساخت زیرنویس برای ویدیو ها، توضیح میدهد.

زیرنویس ویدیو و فیلم

زیرنویس ویدیو ها می تواند کلید فهم بهتر مطالب مخصوصا برای غیر انگلیسی زبان ها باشد؛ و به  فهم سریعتر و راحت تر آن ها به ما کمک می کند. کپشن ویدیو (زیرنویس) به شما این اجازه را می دهند که مفهوم فیلم را بهتر درک کنید. کاربرد دیگر آن را می توان دیدن موزیک ویدیو ها دانست. معمولا جملات و کلمات وقتی برای بار اول در آهنگ گفته می شوند به سختی تشخیص داده می شوند؛ که در این جا زیرنویس قهرمانانه وارد می شود و تشخیص کلمات را برای شما راحت تر میکند. همچنین زیرنویس ها در ویدیو های انگلیسی می تواند به تقویت زبان شما هم کمک کند. شما می توانید بار اول ویدیو ها را بدون زیرنویس تماشا کنید و برای بار دوم با زیرنویس تماشا کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در تقویت مهارت شنیداری و دانش زبانی شما دارد.

اگر تمایل دارید بیشتر در مورد زیرنویس ها بدانید، مقاله ی انواع زیرنویس می تواند برایتان مفید باشد.

فعالسازی زیرنویس یوتیوب

شما هنگام تماشای ویدیو های یوتیوب می توانید گزینه زیرنویس (CC) را مطابق تصویر زیر فعال کنید و از تماشای ویدیوها با زیرنویس لذت ببرید.

این نوع زیرنویس همزمان است، که هم در گوشی و هم بر روی سیستم میتوانید از آن استفاده کنید.

چگونه ویدیو های یوتیوب را با زیرنویس انگلیسی و فارسی ببینیم

برداشتن زیرنویس از یوتیوب

برای غیر فعال کردن زیرنویس از یوتیوب می توانید گزینه ی CC ( که در تصویر بالا مشخص است) را دوباره کلیک کنید و در این حال زیرنویس شما دیگر نمایش داده نمی شود.

دانلود زیرنویس از یوتیوب

همه ی ویدیو‌های یوتیوب دارای زیر نویس نیستند. ابتدا باید مطمئن شویم که آیا ویدیویی که قصد تماشای آن را داریم زیر نویس دارد یا خیر. برای این کار باید طبق تصویر زیر پیش برویم. (باید حتما شامل subtitles باشد.)

تغییر زبان زیرنویس یوتیوب

از همین قسمت شما می توانید زبان زیرنویس ویدیوی خود را تغییر دهdد. بررسی کنید ببینید چه زبان هایی برای ویدیو در دسترس است و همان را انتخاب کنید.

تولید زیرنویس انگلیسی یوتیوب 

یکی از خدماتی که در وبسایت ویدابیا ارائه می شود، تولید زیرنویس انگلیسی و امکان ویرایش آن برای ویدیو های شماست. شما میتوانید پس از ثبت نام در این وبسایت، ویدیوهای خود را در حساب کاربری خود بارگذاری نمایید. اگر ویدیوی مورد نظرتان در یوتیوب موجود باشد نیز، فقط کافیست لینک آن ویدیو را در جای مشخص شده در پنل کاربری خود کپی کنید؛ و میتوانید از خدمات ترجمه خودکار با دقت متوسط تنها در چند دقیقه فایل زیرنویس خود را دریافت نمایید؛ و یا از ترجمه توسط مترجم های متخصص ما با دقت صددرصدی نیز استفاده نمایید. در نهایت می توانید زیرنویس های فارسی و انگلیسی خود را به صورت فایل srt یا چسبیده (hardsub) تحویل بگیرید.

ترجمه و تولید زیرنویس فارسی فیلم و ویدیوهای یوتیوب

در یوتیوب تعداد بسیار زیادی فیلم مفید و یا سرگرم کننده موجود است که بسیاری از آنها را در هیچ سایت دیگری نمی توانید پیدا کنید. اگر درباره موضوعات مختلف سرچ کنید به راحتی تعداد بسیار زیادی فیلم در آن رابطه پیدا خواهید کرد. حال اگر نتوانید معنی آنها را بفهمید، از این اطلاعات بهره‌ای نخواهید برد. این در صورتی است که افراد بسیار زیادی روزانه از یوتیوب برای یادگیری رایگان و موثر استفاده می کنند. و بسیاری از افراد با یادگیری مهارت از ویدئو های یوتیوب نیز شغل خود را ارتقا می دهند و یا حتی از صفر شروع می کنند. 

در ویدابیا دو راه برای کسب بهتر اطلاعات ویدئو های یوتیوب فراهم نمودیم؛ که شما بتوانید به سادگی به ترجمه و زیرنویس فارسی این ویدئو ها دسترسی پیدا کنید. این راه ها بسیار سریع و ارزان و در عین حال با کیفیت هستند. یکی از آنها ترجمه اتوماتیک است که با استفاده از هوش مصنوعی تنها در چند دقیقه زیرنویس هماهنگ شده و با دقت مناسب را تحویل می دهد و البته با کمترین قیمت ترجمه در ایران! راه دوم نیز برای افزایش دقت ترجمه در نظر گرفتیم که با همکاری مترجمان حرفه ای ما، لذت ترجمه با کیفیت بالا را به شما می دهد. در انتهای مقاله میتوانید توضیحات بیشتر مربوط به انواع ترجمه را بخوانید.

همانطور که گفتیم یوتیوب اطلاعات ارزشمند زیادی را در خودش جای داده است، و تمام افراد به راحتی میتوانند ازاین آموزش ها بهره‌ی لازم را ببرند؛ اما ممکن است دانش زبانی بالایی نداشته باشند. بنابراین ویدابیا این مشکل را رفع کرده و کاربران می توانند با استفاده از سرویس ترجمه‌ی ویدابیا به راحتی ویدیو را به زبان دلخواه ترجمه کنند. در دوره‌ی کسب درآمد دلاری از یوتیوب، در قسمتی با عنوان آموزش ترجمه و دوبله‌ی ویدیو، میتوانید ویدیو های خود را به هر زبانی ترجمه و دوبله کنید.

چگونگی دانلود زیرنویس از یوتیوب

از روش های زیر می توانید برای ویدیو ی یوتیوب خود زیرنویس تهیه کنید:

  • سایت دانلود زیرنویس از یوتیوب
  • دانلود زیرنویس از یوتیوب با موبایل

سایت دانلود زیرنویس از یوتیوب

راه های مختلفی برای دانلود زیرنویس از یوتیوب وجود دارد مثل نرم افزار ها و سایتهای مختلف. در چند مقاله نحوه ی استفاده از هر کدام را به طور کامل توضیح داده ایم. شما میتوانید با بررسی مقاله ی سایت دانلود از یوتیوب این سایت ها را بررسی کنید و روش استفاده از آنها را بهطور کامل به همراه عکس و فیلم ملاحظه کنید.

نرم افزار زیرنویس یوتیوب

دانلود زیرنویس از یوتیوب با موبایل (اندروید)

روش هایی که پیش از این گفتیم برای همه نوع سیستمی مورد استفاده قرار می گیرند و لازم نیست شما اپلیکیشن خاصی را بر روی سیستمی که از آن در حال تماشای ویدیوهای یوتیوب هستید، نصب کنید. البته نرم افزار هایی هستند که مخصوص نصب بر روی گوش موبایل هستند. در ادامه به توضیح یکی از انواع آن می پردازیم:

یکی از نرم افزار هایی که می توانید با استفاده از آن ویدیو های یوتیوب را به زبان دلخواه ترجمه کنید، CC TUBE است. کار با این نرم افزار راحت است و با استفاده از مراحل زیر می توانید برای ویدیو های یوتیوب زیرنویس قرار دهید.

  • ابتدا بعد از نصب این نرم افزار ویدیو ی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • سپس سه نقطه ی کنار ویدیو را کلیک کنید.
زیرنویس یوتیوب
  • با انتخاب گزینه ی اشتراک گذاری (Share) را انتخاب کنید و از طریق یوتیوب، ویدیو را به داخل این نرم افزار انتقال دهید. 
نرم افزار زیرنویس یوتیوب
  • این برنامه از گوگل ترنسلیت پشتیبانی می کند پس باید بر روی تلفن همراه تان ان را نصب داشته باشید.
  • اگر ویدیویی که انتخاب کردید از زبان مورد نظر شما پشتیبانی کند، با انتخاب آن زیرنویس برای شما فعال می شود.
زیرنویس برای ویدیو های یوتیوب

خب، همانطور که در بالا اشاره کردیم، این نرم افزار از گوگل ترنسلیت پشتیبانی می کند. پس ترجمه ی دقیقی ندارد و باید توسط یک مترجم دوباره بررسی شود.

ربات دانلود زیرنویس از یوتیوب 

این روز ها واژه ی ربات بسیار در بین کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام رایج است. ربات ها معمولا سریع ترین راه را برای کاربر انجام میدهند و در همان لحظه فایل را در اختیارشان قرار میدهند. به عنوان مثلا شما در بعضی از ربات ها اسم موزیک مورد نظر را وارد میکنید و فایل صوت ان را دریافت می کنید و برعکس.

حتی ربات هایی هستند که می توانید به وسیله ی آن لینک ویدیوی مورد نظر را وارد کرده و به صورت فایل دریافت کنید. اما این ربات ها بعد از مدتی از کار می افتند و اگر یک سایت خوب در دسترس نداشته باشید دریافت ویدیو برایتان سخت می شود. در حال حاضر رباتی برای این بخش که برای ویدیو ها زیرنویس فارسی یا انگلیسی تهیه شود وجود ندارد.

دانلود فایل زیرنویس از یوتیوب

آموزش دانلود زیرنویس یوتیوب (کامپیوتر، اندروید، ایفون)

برای اینکه بتوانید فایل زیرنویس ویدیو را از یوتیوب دریافت کنید، ابتدا باید وارد سایت ویدابیا شوید. اگر قبلا ثبت نام کردید از قسمت ایجاد پروژه مشخصات ویدئو خود را وارد کنید.     

با جای گذاری لینک ویدیوی یوتیوب در پنجره ی باز شده و کلیک بر روی گزینه ی افزودن، شما میتوانید به راحتی فایل زیرنویس را در قالب word یا srt دریافت کنید.

زیرنویس ویدیو های یوتیوب

دانلود زیرنویس انگلیسی از یوتیوب

به طور کلی در ویدابیا در بخش زیرنویس سه نوع خدمت صورت می گیرد:

  • زیرنویس (بدون‌ ترجمه): تولید زیرنویس زبان اصلی فیلم بدون ترجمه 
  • ترجمه و زیرنویس: تولید زیرنویس زبان اصلی فیلم به همراه زیرنویس ترجمه شده به زبان دیگر
  • ترجمه و دوبله: تولید زیرنویس اصلی و ترجمه شده به همراه صدا گذاری ویدیو

اگر ویدیو ی شما به زبان انگلیسی باشه، در نتیجه می توانید با استفاده از قسمت اول (زیرنویس بدون ترجمه) زیرنویس زبان اصلی بسازید.

در صورتی که بخواهید برای ویدیو زیرنویس انگلیسی تهیه کنید، می توانید از قسمت ترجمه و زیرنویس، زبان انگلیسی را انتخاب و آن را دریافت کنید.

دانلود زیرنویس فارسی در یوتیوب

ویدابیا صدای ویدیوی شما را به متن تبدیل میکند. اگر زبان ویدیوی شما انگلیسی است، می توانید با انتخاب سرویس ترجمه ی فارسی، به راحتی زیرنویسی فارسی برای ویدیوی خود تهیه کنید.

ترجمه ویدئوهای یوتیوب

حتما بعضا در سایت ها و شبکه های مختلف دیده اید که افراد مختلف ویدیو های پر بازدید یوتیوب را با ترجمه و زیرنویس فارسی قرار داده اند. این کار به هدف فروش و کسب در آمد است. با فروش هر فیلم میتوانند قسمتی از هزینه ترجمه را به خودشان برگردانند. درباره این مورد هم میتوانید در مقاله کسب درآمد از یوتیوب بیشتر بخوانید.

همچنین اگر بتوانید ویدیو های مفید را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید، جذب فالوور می‌کنید. با جذب فالوور فعال دیگر کسب و کار ها تبلیغات خود را در پیج اینستاگرام شما در ازای هزینه قرار میدهند و با پخش آنها کسب درآمد می‌کنید. در مقاله کسب درآمد از اینستاگرام در بلاگ ویدابیا ایم موضوع را به طور کامل توضیح داده ایم.

چگونه برای ویدیو های یوتیوب زیرنویس فارسی پیدا کنم

حتی می توانید ویدیو های مختلف یوتیوب را ترجمه کنید و آن ها را بازپخش کنید تا در یوتیوب دوباره نشر دهید. در این صورت هم یوتیوب به ازای تبلیغاتی که توسط مخاطبان شما دیده می شود هزینه ای را به شما میدهد. درباره این مورد هم میتوانید در مقاله کسب درآمد از یوتیوب بیشتر بخوانید.

خدمات ترجمه اتوماتیک و حرفه ای ویدابیا

در ترجمه اتوماتیک شما پس از اینکه فیلم یا ویدیو خود را در پلتفرم بارگذاری میکنید ، درخواست ترجمه خودکار را می دهید. ترجمه در زمان کوتاهی به صورت خودکار تولید می شود. کیفیت این ترجمه ها تا حدود 60 درصد ترجمه عادی است. شما برای بالاتر رفتن کیفیت ترجمه ها می توانید در پلتفرم به ادیت ترجمه ها بپردازید و پس از آن خروجی ویدیو را دریافت کنید. البته اگر نیاز دارید هدف کلی و مطلب اصلی ویدیو را متوجه شوید این درصد می تواند برای شما کافی باشد.

دیگر خدمتی که ویدابیا به مشتریانش ارائه می دهد ترجمه با مترجمان حرفه ایست. مترجمان ما با دقت و وسواس خاصی انتخاب می شوند. آنها حتما باید از آزمون های ما موفق بیرون آیند. تنها پس از قبول شدن در آزمون و همینطور تایید کار آنها توسط تیم ترجمه ما میتوانند در اینجا شروع به ترجمه کنند. شما هم در صورت تمایل می توانید درخواست خود را برای ترجمه با مترجم در پلتفرم بدهید.

در صورتی که ترجمه های مترجمان ما رضایت شما را کسب نکنند، تا زمانی که شما آنها را تایید کنید اصلاح می شوند، و پس از رضایت کامل شما تایید نهایی را انجام می دهید. و همینطور تا تایید نهایی شما هزینه ای به مترجم پرداخت نمی شود. همین هم دلیلی است برای اینکه مترجمان کار خود را به بهترین نحو انجام دهند. و باعث شده است تا اینجای کار رضایت حداکثری را از مخاطبین ارزشمند خود داشته باشیم.

سوالات متداول

سوالاتی که ممکن است برای شما هم ایجاد شده باشد

چگونه می توانم ویدیو های یوتیوب را دانلود کنیم؟

پلتفرم یوتیوب به صورتی طراحی شده است که تنها بتوانید ویدیو ها را به صورت آنلاین تماشا کنید و امکان دانلود به شکل مستقیم را ندارید. اما ترفند هایی برای دانلود از یوتیوب وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداختیم.

چطور زیرنویس ویدیو یوتیوب را فعال کنیم؟

برای فعال کردن زیرنویس یوتیوب از آیکون CC در پایین ویدیو یوتیوب می توانید زیرنویس آن را فعال کنید. اما همه ی زیرنویس های یوتیوب با دقت بالا و هماهنگ شده نیستند. که می توانید از سایت ویدابیا ویدیو های یوتیوب را با ترجمه فارسی دریافت کنید.

چگونه زیرنویس از یوتیوب دانلود کنیم؟

اول باید مطمئن شوید ویدیوی یوتیوب دارای زیرنویس است. در صورت داشتن زیرنویس از سایت معرفی شده در این مقاله برای دانلود زیرنویس استفاده کنید.

چگونه برای ویدیو های انگلیسی یوتیوب زیرنویس فارسی دانلود کنم؟

شما برای تمامی ویدیو های یوتیوب از پلتفرم ویدابیا می توانید زیرنویس فارسی تهیه کنید. کافیست لینک ویدیو را در پنل کاربری خود جایگذاری نمایید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 3 میانگین: 4.7]
Behnam

Behnam

نظر خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

میخوای از آخرین مقالاتمون با خبر بشی ؟

ایمیلتو در قسمت پایین وارد کن.