دوره کسب درآمد از یوتیوب

آموزش دوبله و ترجمه ویدیو های یوتیوب

دانلود کل دوره

برای شنیدن صدای این ویدیو فایل زیر را پخش کنید:

ترجمه ویدیوهای یوتیوب چه اهمیتی دارد؟

در قسمت قبل از اهمیت قرار دادن زیرنویس زبان اصلی برای ویدیوها صحبت کردیم.

در این قسمت از این خواهیم گفت که چرا باید برای ویدیوهای خود در یوتیوب، زیرنویس ترجمه شده قرار دهیم؟

 برای مثال اگر ویدیویی را به زبان فارسی تولید می کنید قرار دادن زیرنویس انگلیسی برای آن چه اهمیتی خواهد داشت؟ یا برعکس. در صورت تولید محتوایی به زبان انگلیسی، قرار دادن زیرنویس فارسی برای آن چه فایده ای دارد؟

تولید دو محتوا با ترجمه ویدیو در یوتیوب

دلیل اولی که کاملا مشخص است، این است که شما با ترجمه ویدیویی که تولید کردید مخاطبان بیشتری را هدف گرفته اید و در واقع با ترجمه ویدیو اصلی با یک تیر دو نشان زده اید. 

  • با اضافه کردن زبانی دیگر به محتوای اصلی، هم مخاطبانی که به زبان خود شما صحبت می کنند را هدف گرفته اید هم پا فراتر گذاشته و سعی در جذب مخاطبان بین المللی داشته اید.

البته باید به این نکته توجه کرد که برای انجام این کار، موضوع محتوای تولید شده و مفهوم آن در فرهنگ‌های مختلف نیز اهمیت فراوانی دارد. اما در اکثر مواقع این موضوع بازخورد های مثبتی داشته است؛ مانند ویدیوهای آموزشی و …

چگونه با ترجمه ویدیو یوتیوب به درآمد برسیم؟

از دو طریق می توانید از ترجمه ویدیو خود استفاده کنید:

  1. در چنل اصلی خودتان زیرنویس ترجمه شده را برای هر ویدیو قرار دهید.
  1. کانال دیگری بسازید و از صفر تا صد آن کانال را به زبان انگلیسی (یا هر زبانی که مد نظرتان است) پیش ببرید. حتی می توانید به زبان انگلیسی، دوبله و صدا گذاری روی فیلم های یوتیوب تان انجام دهید تا محتوایی که تولید می کنید غنی تر باشد و مخاطب انگلیسی زبان بیشتری را جذب کنید.

با فکر کردن به اینکه دوبله فرایندی زمانبر است، وقت زیادی از شما خواهد گرفت و احتیاج به دوبلور، استودیو و کلی اقدامات دیگر دارد؛ اینکار را از سر خود باز نکنید.

در حال حاضر فرایند دوبله به شدت آسان تر از قبل شده است و در استودیو های مجازی و بدون نیاز به حضور فیزیکی، این قابل انجام است. در انتهای مقاله به شما راهی را نشان خواهیم داد که با استفاده از آن، در کمترین زمان ممکن دوبله ویدیوهای خود را انجام دهید.

کمک به بهبود سئو ویدیو یوتیوب

در صورت قرار دادن زیرنویس انگلیسی برای ویدیوهای خود و استفاده زیاد از کلمه کلیدی در زیرنویس، کپشن یا عنوان، موتورهای جستجو گوگل و یوتیوب را متوجه ارتباط محتوای خود با آن کلمه می کنید و در نتیجه در نتایج جستجو به جایگاه بهتری می رسید.

اهمیت زیرنویس حتی به زبان انگلیسی

بارها پیش آمده در شرایطی قرار گرفتیم که امکان تماشای ویدیو با صدا را نداشته ایم، قرار دادن زیرنویس نه تنها به افراد ناشنوا و کم شنوا کمک می کند؛ بلکه برای مخاطبین در هر شرایطی نیز کمک کننده خواهد بود حتی برای مخاطبین بین المللی. در قسمت قبل با بررسی آمار این اهمیت را به طور واضح تری نشان دادیم.

حال که از اهمیت زیرنویس، ترجمه و دوبله ویدیو یوتیوب مطلع شدید، زمان آن است که راه آسان تهیه ترجمه، زیرنویس و دوبله ویدیو ها را به شما آموزش دهیم.

سایت سفارش دوبله ویدیو برای یوتیوب

برای ترجمه سایتهای فراوانی در بستر اینترنت وجود دارند. ویدابیا، نرم افزار دوبله فیلم و ترجمه آنلاین ویدیو است. همچنین اولین و تنها پلتفرمی است که علاوه بر ترجمه، نرم افزاری برای تولید زیرنویس به صورت خودکار یا دستی و استودیویی مجازی برای دوبله طراحی کرده است.

در ادامه به صورت تصویری و قدم به قدم استفاده از این سایت را به شما آموزش 

می دهیم.

آموزش ترجمه و دوبله ویدیو برای یوتیوب

  1. پس از ورود به سایت، با کلیک بر روی قسمت ثبت نام یا ورود کلیک کنید. اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید با حساب خود وارد شوید. در غیر اینصورت اکانت خود را بسازید و با تایید ایمیلتان اعتبار هدیه رایگان ویدابیا را دریافت کنید.
آموزش ترجمه و دوبله ویدیو برای یوتیوب

  1. پس از ورود به داشبورد در قسمت ایجاد پروژه، عنوان پروژه را وارد کرده و خدمتی که به آن احتیاج دارید را انتخاب میکنید. خدمات ویدابیا شامل زیرنویس بدون ترجمه،  ترجمه و زیرنویس، ترجمه و دوبله می شود .
ویدابیا پلتفرم ترجمه زیرنویس و دوبله ویدیو

سفارش زیرنویس انگلیسی ویدیو

  1. پس از اینکه نوع خدمتی که به آن احتیاج دارید را انتخاب کردید، زبان و مطابق عکس کیفیت ترجمه  را نیز انتخاب کنید.ویدابیا ترجمه را با سه کیفیت:
  •  ماشینی که توسط هوش مصنوعی صورت می گیرد
  • مترجمان نقره ای
  • و  مترجمان طلایی که به مراتب حرفه ای تر هستند، در اختیار شما می گذارد.

خدمت دوبله ویدابیا در ابتدا توسط مترجمان طلایی انجام می شود و سپس ترجمه انجام شده در اختیار دوبلورها قرار می گیرد.

ساخت زیرنویس ویدیو به انگلیسی برای یوتیوب
  1.  در صورت این که ویدیو خود را از قبل در یوتیوب آپلود کرده باشید، فقط با قرار دادن لینک آن در باکس مربوطه، می توانید آن را در اختیار مترجم‌های ویدابیا بگذارید. در غیر اینصورت مطابق عکس بر روی دکمه آپلود ویدیو از کامپیوتر کلیک کنید.

دانلود و ترجمه مستقیم ویدیو های یوتیوب

  1.  بعد از اینکه آپلود ویدیو به اتمام رسید، بر روی دکمه تایید و ادامه کلیک کرده و به صفحه پرداخت منتقل می شوید. در صورت داشتن اعتبار در حساب خود می توانید از این طریق آن هزینه ترجمه را پرداخت کنید. در غیر این صورت با استفاده از درگاه پرداخت و حساب بانکی خود، این مبلغ را پرداخت کنید.

آموزش زینویس ویدیو برای یوتیوب
هزینه ترجمه و دوبله ویدیو های یوتیوب

  1.  بعد از پرداخت هزینه اگر زیرنویس ماشینی را انتخاب کرده باشید، نرم افزار ابتدا زیرنویس فارسی ویدیوی شما را نمایش خواهد داد، می توانید ابتدا زیرنویس فارسی را ویرایش کرده و سپس بر روی ترجمه ماشینی کلیک کنید تا زیرنویس انگلیسی ویدیو خود را ببینید. بعد از اصلاح زیرنویس با کلیک بر روی دانلود خروجی، ترجمه کامل با سه فرمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش ساخت زیرنویس خودکار برای ویدیو های یوتیوب

امیدواریم که از این قسمت از دوره جامعه کسب درآمد از یوتیوب لذت برده باشید و به شما کمک کرده باشد. نظر خود را درباره این قسمت با ما به اشتراک بگذارید و اگر تا به حال تجربه استفاده از نرم افزار ترجمه و دوبله ویدابیا را داشته‌اید، از تجربه خود برایمان بنویسید.

برای ثبت رای کلیک کنید
[مجموع: 1 میانگین: 5]

مدرس دوره

غزاله غروی

سطح دوره

مقدماتی

زمان و جلسات

اتمام یافته

هزینه دوره

کاملا رایگان

عنوان دوره

کسب درآمد یوتیوب

قسمت های این دوره:

کسب درامد از یوتیوب با این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تا به حال کسب و کاری نداشتید و به تولید محتوای ویدیویی و کسب درامد از این طریق علاقه‌مندید. مدتی است کانال یوتیوب خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، اما در تولید محتوا و جذب مخاطب مشکل دارید.و یا آشنایی لازم را با ابزار های یوتیوب پیدا نکردید.کسب و کاری دارید که می خواهید با کمک یوتیوب برند سازی و تبلیغات انجام دهید. افزایش بازدید سایت و بهبود شبکه های اجتماعی خود و یا برندتان. مشتاق یادگیری اصولی تولید محتوای ویدیویی هستید و قصد جدی برای  یوتیوبر شدن دارید.

چرا دوره کسب درامد از یوتیوب ویدابیا؟

در دوره جامع ویدابیا، تمام اطلاعاتی که برای شروع و ادامه دادن تولید محتوای ویدیویی در یوتیوب و رسیدن به درآمد دلاری را لازم داشته باشید، به دست می آورید.  بهترین راه برای استاد شدن در یک کار، استفاده از تجربیات برترین ها در آن حوزه است. چون نکات کلیدی و فوت های کوه گری وجود دارند که پیشرفت سریع تر در این مسیر را تضمین می کنند. 

محتوای این دوره به کمک یوتیوبر های برتر ایرانی که مشتریان ما هستند و استفاده از تجربیات یوتیوبر های برتر جهان و همچنین بررسی سوالات و چالش متداول یوتیوبر ها تهیه و تنظیم شده است. ما در ویدابیا تلاش کردیم دوره ای جامع و بدون کم و کاست و در عین حال رایگان را در اختیار شما قرار دهیم. مشتاق شنیدن نظرات و پیشنهاد های شما هستیم.

پرسش و پاسخ های دوره کسب درآمد از یوتیوب

به طور کلی یوتیوب براساس تعداد بازدید ها درآمد تعیین میکنه که بر اساس فاکتور های مختلفی این عدد میتونه متغیر باشه. در قسمت ششم دوره ( درآمد از یوتیوب چقدر است) به طور کامل در موردش توضیح دادیم. 

بله، درسته که محدودیت هایی وجود داره اما راه های مختلفی برای میسر کردن این مسیر وجود داره.

 پیش نیاز خاصی وجود نداره. همونطور که در قسمت معرفی دوره گفتیم، سه چیز اصلی برای موفقیت در یوتیوب نیازه؛ زمان، علاقه و مهارت. زمان و علاقه رو که داشته باشید، مهارت رو در این دوره تا حد خیلی خوبی بدست میارید. 

از طریق دکمه دانلود دوره میتونید ویدیو های آموزش رو دریافت کنید. و اگر فقط آموزش بخش خاصی رو نیاز دارید، از قسمت فهرست موضوع مدنظرتون رو انتخاب کنید. 

لازم نیست در ابتدای کار سراغ ابزار های پیشرفته و گرون قیمت برید. میتونید با کمترین ابزار در دسترس (دوربین گوشی هوشمند، نور خورشید، یه لوکیشن مناسب در محل زندگی تون) استارت فعالیت رو بزنید. در آخرین قسمت دوره (مصاحبه با یوتیوبر) از زبان کسی که چند سال این کار رو انجام داده، میشنوید که این ایده آل گرا نبودن اول کار چقدر به شروع و پیشرفت سریع تر کمک میکنه. 

نه لزوما. چیزهایی که لازم باشه بدونید رو در ویدیو های این دوره میتونین آموزش ببینین. البته اگر بتونین به زبان انگلیسی تولید محتوا کنید، بازدید هاتون چندین برابر میشه. که اگر هم خودتون به انگلیسی و هر زبان مورد نظر دیگه تسلط ندارید، ما کمکتون میکنیم تا برای ویدیو هاتون زیرنویس انگلیسی بذارین یا دوبله انگلیسی قرار بدین و ویدئو هاتون رو جهانی کنید. در قسمت یازدهم دوره به طور کامل در این مورد گفته شده

یوتیوب برای اکثر یوتیوبر ها یک کار تمام وقت محسوب میشه؛ اما میتونید به عنوان یک کار پاره وقت هم در نظرش بگیرید. طبیعیه که هر چقدر فعالیت بیشتری داشته باشید و زمان بیشتری بگذارید، سریع تر به شرایط رسیدن به درامد از یوتیوب میرسید. که در قسمت پنجم دوره در مورد این شرایط کامل توضیح دادیم. 

یوتیوب به تمام افراد بالای 13 سال اجازه آپلود ویدیو و ساخت کانال رو میده. حتی اگر زیر 13 سال هم داشته باشید، به کمک قیم قانونی تون میتونین کانال بزنین و در مسیر کسب درامد از یوتیوب گام بردارید.

بله شما میتونین همون ویدیو هایی که برای یوتیوب میسازین رو در آپارات هم آپلود کنید و ازین طریق هم درامد داشته باشید. البته که درامد آپارات قابل قیاس با یوتیوب نیست. 

این دوره به صورت کاملا رایگان و بدون کم و کاست از طرف تیم ویدابیا در اختیار شما قرار گرفته. 

 از طریق قسمت دیدگاه های همین سایت و هم از طریق اینستاگرام ما به آدرس @vidubia_com میتونید هر سوالی در این زمینه براون ایجاد شد از ما بپرسید.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *